ha meiden,
ben ik weer. Gisterochtend nog een test gedaan en die was een stuk duidelijker dan die van woensdagmiddag, dus dat was fijn! Ik heb dus ook meteen het schema maar aangepast. Het is wel erg onwerkelijk allemaal. Ik probeer me er maar niet teveel mee bezig te houden, want ik ben bang dat het weer misgaat, maar regelmatig gaat het toch door mijn hoofd. Het gekke is ook dat ik in dezelfde periode als Bas* zwanger ben, maar dan een jaar later. Van hem was ik 2 mei uitgerekend, nu dus zo'n 2 weken later. Ik ga er dan ook echt nog niet vanuit dat ik in mei een kindje in mijn armen heb. Daarin ben ik tenslotte zo teleurgesteld!
Gister had ik een belafspraak met de gyn om te vragen naar de uitslagen van het laatste bloedonderzoek. De assistente belde zelf al om te zeggen dat de uitslagen pas in oktober verwacht worden en ze wilde dus een nieuwe belafspraak maken. Toen zei ik dat ik toch met de gyn wilde praten. Nieuwsgierig als ze zijn, vroeg ze waarom dan. Dan is het wel heel leuk om te kunnen zeggen, ik ben weer zwanger!! Ze heeft overlegd met de gyn en die wil me zien. Volgende week donderdag mag ik langskomen. Niet dat een echo dan veel zin heeft, buiten het feit dat er geconstateerd kan worden dat het vruchtje in mijn baarmoeder zit, maar ik wil wel even praten of die medicatieproef nut heeft. Ik wil er nl wel alles aan doen om te zorgen dat dit geen mk wordt. Al heb je dat eigenlijk niet in de hand natuurlijk......
Fleur, fijn zeg die goede echo, dat geeft weer meer zekerheid, al had je nog wel goede hoop. Heerlijk nu op vakantie, ben wel een beetje jaloers hoor. Gelukkig gaan wij de 1e week van november nog een weekje weg. Dus dan heb ik nog wat om naar uit te kijken.
Saskia, hoe gaat het met je ovulatietesten, heb je al een positief resultaat gehad. Qua berekening zou je je ei gehad moeten hebben. Je zal het in ieder geval druk hebben met klussen
Keesje hoe is het ermee? Al wat meer kwalen? Ik ben iets misselijk. Daar heb ik al sinds zaterdag last van. Verder alleen wat gevoelige darmen. Mijn borsten zijn eigenlijk zo goed als niet gevoelig... Zo is het bij iedereen anders.
Heb je al lang last van een niersteen?
Isabel, gaaf dat je vriendin ook zwanger is. Kan me voorstellen dat je het niet meer voor je kon houden. Nu dit weekend je ouders inlichten, ben benieuwd naar de reacties!
Quint, welkom hier. Je hebt in je berichtje al redelijk duidelijk gemaakt dat wij elkaar kennen. Ik heb dus meteen maar al je gegevens in ons schemaatje geplakt. Als je dat niet prettig vindt, wil ik je er weer uithalen hoor!
Vriendlief reageerde wat mat op de positieve test. Al ging er wel een glimlach over zijn gezicht. We, en hij vooral, zijn wel wat afwachtend, eerst die eerste 12 weken maar doorkomen en dan de volgende 12-16 en dan aan het eind misschien iets meer proberen te genieten.
Hij zei nog, heb je hiervoor al een volledig blanco test gehad?? Dus ik bijna in de stress, want dat was dus niet zo. Ik had 2 weken na de curretage een test gedaan en die had ook zo'n heel lichte streep. Maar goed ik ging ervanuit dat dat hcg wel weg zou gaan. Getest had ik het echter niet meer...... Lekker ding die vriend van mij, gaat altijd van het positieve uit, haha. Maar gelukkig gister toch een duidelijke positieve test, dus het is echt waar!!
Voor de rest, Quint was de vriendin die woendag bij mij op visite was en die, naast mijn vriend en jullie, als enige nu weet dat ik zwanger ben. Voorlopig houden we dat ook maar zo. Eerst wat bevestiging dat alles goed gaat. Zolang de buik niet te erg tevoorschijn komt, moet dat te doen zijn. Al is het wel moeilijk om mijn mond te houden, vandaag de 1e verjaardag van mijn neefje, en morgen een neven- en nichtendag. Momenten genoeg dus om iets te verklappen, maar ik ga ervoor om mijn mond te houden. Heb nu al zo vaak ervaren hoe rot het is om door te moeten geven dat het weer mis is, daar heb ik niet zo'n zin meer in...
liefs
Patricia mama van Bas*
Naam
Mama van
Verwachte
eisprong
NOD
Poging
nr
Leeftijd
Komt uit
provincie