zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Hey Patries,

Jeetje spannend zeg as donderdag, ik hoop dat alles in orde is, hoeveel weken ben je dan precies (niet te vroeg gaan he, weet je nog bij mij met 5 weken en 6 dagen, niks te zien en ik in de rats zitten) bleek toch alles in orde.

Laat het me even weten, ik hoop zo dat het allemaal goed gaat, konden we maar een sprong in de tijd maken.

Gr.

he Quint,
ik weet al dat ik donderdag bij de gyn niks ga zien. Tenminste geen hartje. We kunnen kijken of er inderdaad iets in de baarmoeder zit. Dat is het enige.
Maar toen ik vorige week een belafspraak had met de assistente van de gyn en aangaf dat ik weer zwanger ben, wilde de gyn me zien. Dus gaan we donderdag naar hem toe.
Vandaag geen goed gevoel dag, bleh, waren we maar 6 (16/ 26) weken verder.

liefs
Patricia mama van Bas*

ha meiden,
nou echo gehad en ik ben er niet
zekerder door geworden. Het valt toch tegen dat er zo weinig te zien
is, ook al stel je je daarop in.
Er was een zwart vruchtzakje te
zien, maar niks daarin. Dat hoeft dus absoluut nog niks te zeggen, maar
ik associeer dat meteen met het lege vruchtzakje van de vorige keer.....
Positief
is dat het in de baarmoeder zit. En dat er iets te zien was. Ook al was
dat minimaal. En ik ken genoeg verhalen dat er in 1e instantie niks te
zien was en een of twee weken later wel, dus het zegt echt niks, maar
het voelt toch rot.
Ach, hij wil me volgende week terug zien en dan
moet er iets te zien zijn. Nog maar een week in spanning zitten dan. Al
wist ik dat ook al.
Pff, mag ik aan een winterslaap beginnen??? Dan wordt ik eind maart wel weer wakker met een dikke buik.
Ik zal ook blij zijn als ik echt eens wat kwalen ga krijgen, dat helpt vast ook!
Nu
lijkt het voornl hormonaal te zijn. Zit ik te janken bij de tv, wat ik
normaal niet doe en ik wissel snel van bui. Voornl thuis. Ik ben wel
moe, maar slaap nog niet iedere nacht geweldig op het nieuwe bed, dus
dat zegt niks.
mijn tepels zijn gevoeliger, maar mijn borsten niet echt.
mijn darmwerking is zo goed als gestopt, ook heel prettig.
ik lijk vergeetachtiger. Ik kan tenminste weer minder makkelijk dingen onthouden.
Maar
die misselijkheid waar ik voor de test al wat last van had, heb ik niet
meer. Wel was ik dinsdagavond en gister duizelig. Wat dat nou weer
betekent. Volgens de gyn niet echt een symptoom. Dus ik weet het gewoon
niet. Er is nog geen spatje roze te bekennen in mijn donker wolkje. Ach
volgende week misschien maar dan.
Geen ogni is tenslotte zwanger!!
En kwalen hoef je niet te hebben en die kunnen gewoon nog komen, ik ben
tenslotte nog geen 6 weken.(5w4d)

liefs
Patricia mama van Bas*

he meiden,
heb nog even het schema aangepast met de nieuwe datum van een echo.

Saskia, hoe gaat het met jou meis? Al tekenen dat het wel eens raak zou kunnen zijn deze maand?

Isabel hoe was jouw echo, hopenlijk doet je computer het snel weer. Het is nu wel erg stil hier. Zeker nu Fleur ook nog op vakantie is, haha. Zijn je tuinmeubelen al geleverd? Niet dat je er lekker op kan zitten, maar het staat wel leuk in je tuin.

Keesje hoe is het bij jou? Weer wat zekerder over je zwangerschap? Wanneer mag jij voor de 1e keer op controle komen? En wordt jij ook beter in de gaten gehouden? Bij jou ligt het misschien anders, omdat je niet door je zwangerschap je kindje verloren bent.

En Quint, hoe is het met jou? Volgende week ongesteld zeker??

liefs
Patricia mama van Bas*
Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

10 september

23 september

2

29

Gelderland

Quint

dochter* en zoon*

begin oktober
eind september
1

26

Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

26 sept,  tweede echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant

Isabel

Ylana*

29 april 2009

18 september / gynaecoloog

29

Noord-Brabant

Keesje

mei 2009

Patricia

Bas*

18 mei 2009

26 september gyn, 2e echo

30

Zuid-Holland

hey meiden,
sorry hoor, heb al ff niet gereageerd (niet minder aan jullie gedacht hoor) had dr ff geen zin in, komt mss omdat de meeste toch wel zwanger zijn hier.

Ik had zelf gerekend met een gemiddelde cyclus genomen dat ik vorige week wo of do mn ei zou hebben en ben zondags met de testen begonnen.
De week erop zondags eindelijk een positieve test, dus toen extra geklust.
Afgelopen dinsdagavond voelde ik mn eisprong weer duidelijk, het deed echt heel veel pijn, dus voor de zekerheid nog ff geklust! Pff.... valt wel tegen hoor zo verplicht! Mn vriend vind t ook vervelend, maar de frequentie mag zo  elke week wel! haha. sorry schat!

Pat, balen dat je nu nog niet echt duidleijkheid hebt, gelukkig had je dit al bedacht, maar toch blijft het niet leuk en pfff.. wat zal die week weer lang voor je duren!

Isabel jij bent ook vandaag geweest toch? Ben zo benieuwd! En leuk dat je het al tegen je naasten hebt verteld, oh ik wil ook weer zo graag!!!

Hier dus nog helemaal geen tekenen hoor! Ik reken 14dg na mn eisprong dus mn NOD is dan 29sept. Dan ben ik op vakantie, dus de testen gaan mee!
We vertrekken de 26e en wil ook echt niet eerder gaan testen (als ik kan wachten)
Ws hebben we daar wel internet, als ik goed nieuws heb laat ik dit jullie weten. Zo niet, dan niet en dan weten jullie ook genoeg, haha.

Fijne avond, ga nog ff strijken!
liefs Saskia (mama van Jelte en Jens*)

Hoi meiden,

Ik heb over een uur m'n echo en de zenuwen gieren door mijn keel. Ik slaap al ontzettend slecht sinds ik zwanger ben, maar vanacht was wel weer heel erg. Hoewel ik me positief voelde, komt nu de twijfel: is het geen lege zak (was bij miskraam 1 zo), klopt het hartje wel. Het hartje moet gewoon kloppen. Het is morgen drie weken na de positieve test, dus het moet kloppen. Klopt het niet is het niet goed. Dan bedenk ik weer alle doemscenario's: dat je naar huis wordt gestuurd met de mededeling, het kan nog hoor, kom volgende week maar terug. Ik geloof niet dat ik dat overleef. Maar goed, ik ben dan ook erg goed in doemdenken.

@Pat, wat vervelend dat je nog niet 100% duidelijkheid hebt. Je zei het natuurlijk van te voren al, dat er weinig te zien zou zijn, maar ja, diep van binnen wil je gewoon bevestiging hebben dat het goed zit. Houd de moed erin (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan)

@Sas: fijn dat je je eisprong voelde! Anders was je misschien te snel gestopt met klussen. Ik ga duimen, dat de vele arbeid resultaat heeft gehad!

liefs, keesje

Terug
Bovenaan