zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

hoi hoi,
ff snel kijken of Isabel al heeft gereageerd.. helaas....
zie wel dat jij een echo hebt gehad Keesje?
Fijn dat ze zo meeleven en dat ze gelijk een echo kunnen regelen joh! Super!
En super dat jullie beeb al goed te zien was en dat alles ok lijkt te zijn, fijn dat je weer gerustgesteld bent en hopelijk is het nu weer helemaal over met het bloedverlies.

Ga nog ff snel eten en de kleine man naar bed doen zo!

liefs Sas.

Goedemorgen,
pff Keesje, jij blijft het lekker spannend houden. Als je dan weer bloedverlies hebt, stelt die goede echo even niks meer voor he! Fijn dat je meteen voor nog een echo mocht komen, ben je toch weer gerustgesteld. Nu zo houden he!!

Hier inmiddels lekker misselijk. Ik heb zelfs mijn ochtendritme om gegooid. Ik douche altijd eerst en ontbijt dan. Nu heb ik de wekker al eerder gezet en ontbijt nu eerst en ga dan douchen. Ik red het anders niet, dan wordt ik te misselijk. Grote kans dat mijn maag zo van de maaltijd af wil, maar dat zien we dan wel weer.

Ik heb nog even teruggezocht wanneer Isabel het laatste geschreven heeft. Dat was vorige week maandag. Toen was ze misselijk en kreeg ze een buik! Ik hoop echt maar dat het goed is. Er staat niks over een paar dagen weggaan ofzo.....

liefs
Patricia mama van Bas*

Pfff, ik ben een beetje op van de zenuwen, ik had gister al NOD (volgens mij noemt iedereen het zo) moeten krijgen maar die is nog niet gekomen, vandaag ziet het er ook naar uit dat het niet zal komen. Jeetje zal toch niet al zwanger zijn. Lijkt me zo sterk, dan is er wel een wonder gebeurt. Mijn buik is al wel dik, maar misschien heeft iedereen dat die ong. moet worden. En ik zo'n anderhalve week geleden lag ik op bed met buikpijn, diezelfde pijn die ik ook altijd had als ik net zwanger was van mijn kinderen.

Als ik er echt bewust mee bezig zou zijn geweest, dan denk je dat je dingen kan inbeelden, maar ik heb wel een paar keer gedacht "lijkt wel of ik zwanger ben"maar ja deze maand veilig gedaan dus het kan eigenlijk niet, en daar ga ik ook zeker van uit.
Maar toch wel gek dat ik voor de gek word gehouden, en ik heb niet zo heel erg gezond geleefd. Maar het lijk me zo sterk, dan moet er wel een wonder gebeurd, en daar geloof ik inmiddels niet meer zo in.

Nou ik hou jullie op de hoogte.

Gr.

hey meiden,

quint...wat spannend! Ben zo benieuwd...! Wie weet bestaan er toch nog wonderen?! Help het je hopen.

Pat jij hebt morgen je echo toch? Spannend joh. Veel succes.

wij zijn hier helemaal klaar voor de vakantie, twee zwangerschapstesten mee, maar ook de ob's, want voel nog helemaal nix! Weet niet of het al wel zou kunnen, maar heb dr geen goed gevoel over! Wil zo graag mn borsten voelen en sochtends een beetje misselijk zijn! haha...
Ach we zien het wel!

Mss dat ik morgenochtend nog ff snel kijk of Isabel heeft gereageerd en dan op naar de zon!
6oktober komen we weer terug!
Hoop dat het goed gaat met iedereen ondertussen en Fleur hoop dat je een goeie vakantie hebt gehad!

Liefs Saskia.

Hee meiden

Ik ben niet zwanger, heb vannochtend even getest en wat ik had verwacht kwam er geen streepje, dus nee, en ik wil eigenlijk het liefst gewoon ongesteld worden zodat ik er naartoe kan leven, anders val je er gelijk weer in en het is dan behoorlijk snel na de geboorte van mijn zoon.

Aangezien het lang geleden is dat ik een normale cycles had weet ik niet hoe dit gaat lopen. Normaal kon ik na precies 14 dagen na de eisprong testen en was ik zwanger, ik ga nog even  googlen hoe dat nou precies zit, er is zeker weten een eisprong geweest dus zou ik ook gewoon ongesteld moeten worden en we hebben het veilig gedaan en niet in de dagen dat de eisprong er zou kunnen zijn dus ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben.   Ik ben benieuwd wat ik ga vinden op internet. Als jullie iets weten hoor ik dat graag. Mijn cycles was normaal gesproken ook niet 28 dagen, maar het duurde dan meer als twee weken voordat ik de eisprong had en dan 14 dagen, nu was 14 dagen dat ik de eisprong had en alleen eer dat ik ongesteld moet worden duurt nu langer dan 14 dagen. Ik snap mijn eigen lichaam ook niet meer hoor. Je bent al zo onzeker en dan gebeurt dit er ook nog eens bij, waar ik helemaal niet op zit te wachten.

Nou Sas veel plezier op vakantie en ik hoop dat je goed nieuws heb als je terug komt.

Gr.

Hoi Dames,

Ik ben er weer!!! Ik heb een heerlijke vakantie gehad en kan er weer even tegenaan.
Morgen zijn we alweer 13 weken zwanger en gisteren heb ik zelf naar het hartje geluisterd met de angelsound. Dat gevoel dat jullie allemaal hebben dat je bang en onzeker bent ken ik idd ook. Het nadeel bij mij is dat het pas in de 40ste week is misgegaan dus ik denk dat bij mijn de opluchtig (en genieten) pas komt als deze baby geboren is.

Ik heb net even gelezen wat er de afgelopen 2 weken is gebeurd en dat is niet mis zeg!

Pat, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat goed om te lezen dat weer iemand van ons forum dit geluk mag meemaken.

Keesje, Pff wat een spannende tijd heb je achter de rug zeg, vervelend hoor die onzekerheid maar gelukkig is alles goed met jullie kindje.

Sas, een hele fijne vakantie en ik hoop dat dit een vakantie mag zijn met een positieve test! Zo te lezen hebben jullie in ieder geval goed je best gedaan...

Quint, welkom op het forum. Wat een verdriet dat jij 2x zoiets moet meemaken. Ik hou maar in  mijn achterhoofd dat het zo vaak wel goed gaat (dat het bijna vanzelfsprekend is om kinderen te krijgen) maar helaas blijkt dit in de praktijk niet zo te zijn. Ik hoop dat je snel met ons mee kan zwangeren en anders kunnen we natuurlijk altijd lekker kletsen en natuurlijk ervaringen delen.

Isabel, hoe is het met jou? Ik lees al dat de andere meiden zich ook zorgen maken. Ik hoop dat je gewoon even niet de beschikking over een computer hebt.

Zo ik ga weer afsluiten ik laat morgen nog wel even weten hoe ons wondertje er bij lag op de echo.

Fleur

Terug
Bovenaan