zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Goedemorgen,
Fleur welkom terug. Super dat je het hartje al kan horen met de angelsound. toch ff een bevestiging telkens!!

Saskia, ik weet niet of je dit nog leest, maar een fijne vakantie meid!! Geniet ervan en hopelijk komen jullie stiekem met z'n viertjes terug.

Quint helaas voor jou een negatieve test. Maar het was nog niet de maand waar je ervoor wilde gaan. Zoals ik je al gezegd heb, kan je cyclus van slag zijn na een bevalling. Maar hopelijk geeft je lichaam je toch snel duidelijkheid!!
Geniet van je weekendje weg in ieder geval!!

Meiden het wordt rustig hier dit weekend, want ik moet werken zaterdag en zondag. Ik hoop vanmiddag nog wat positiefs over de echo te kunnen melden. Maar ik mag pas om 4 uur en dan loopt het spreek uur vast al uit, dus wordt het nog later, dan nog naar huis. Dus het zal eerder de avond worden.

liefs
Patricia mama van Bas*

he meiden,

nou we krijgen het ook niet kado...

Dat ik er een theorie op losgooi dat er nog geen hartje te zien kan
zijn, door de late eisprong, betekent natuurlijk niet dat ik geen
hartje wil zien....

Maar goed die was er dus nog niet....... De gyn heeft wel goed zijn best gedaan, uitwendig, inwendig, uitwendig.

Wel was er duidelijk groei te zien in vergelijking met vorige week. Het
vruchtzakje is een stuk gegroeid. Ook is er wat in het vruchtzakje te
zien. Het lijkt dus wel hoopgevend, maar we mogen blijven afwachten. Nu
volgende week vrijdag weer een echo. Ik zal vast voorspellen dat er dan
een hartje te zien is van het kindje dat ik in MEI in mijn armen zal
houden!! Aangezien mijn voorspellingen de vorige keren ook uitkwamen,
ga ik ervanuit dat dit nu ook lukt!

Ik ben niet zo teleurgesteld als vorige week, maar sta ook nog niet te
springen zoals jullie zullen begrijpen. Ik maak wel de volledige
ontwikkeling van onze uk mee, op deze manier, van niks naar iets in
worden...

liefs

Patricia mama van Bas*

ook maar even het schema aangepast met de nieuwe datum van de volgende echo....

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

16 september

29 september

2

29

Gelderland

Quint

dochter* en zoon*

begin oktober
eind september
1

26

Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

26 sept,  tweede echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant

Isabel

Ylana*

29 april 2009

18 september / gynaecoloog

29

Noord-Brabant

Keesje

zoon en zoon*

9 mei 2009

10 oktober intake vlokkentest

Zuid-Holland

Patricia

Bas*

18 mei 2009

3 oktober gyn, 3e echo

30

Zuid-Holland

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

16 september

29 september

2

29

Gelderland

Quint

dochter* en zoon*

begin oktober
eind september
1

26

Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

3 april 2009

20 oktober,  vierde echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant

Isabel

Ylana*

29 april 2009

29

Noord-Brabant

Keesje

zoon en zoon*

9 mei 2009

Zuid-Holland

Patricia

Bas*

18 mei 2009

3 oktober gyn, 3e echo

30

Zuid-Holland
Hoi Meiden,

Hier alles goed, een drukke dag gehad want we hebben het nieuws verspreid!! Nog niet iedereen kunnen informeren maar na het weekend moet dat gelukt zijn. Een geweldige echo gehad. Kindje was druk in de weer met armen en benen. Echt heel schattig. Het kost wel veel energie allemaal zeg!

Pat, wat vervelend dat je nog geen hartje kon zien maar het is natuurlijk wel een goed teken dat het groter is als de vorige keer. Ik weet niet precies wanneer het hartje gaat kloppen?

Ik ga nog even wat vakantiewas strijken en vouwen, tot snel

Fleur

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

16 september

29 september

2

29

Gelderland

Quint

dochter* en zoon*

begin oktober
eind september
1

26

Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
Leeftijd

Komt uit
provincie

Linda
Marit en Guus*

3 april 2009

20 oktober,  vierde echo bij gynaecoloog
29

Noord-Brabant

Isabel

Ylana*

29 april 2009

29

Noord-Brabant

Keesje

zoon en zoon*

9 mei 2009

Zuid-Holland

Patricia

Bas*

18 mei 2009

3 oktober gyn, 3e echo

30

Zuid-Holland
Hallo Allemaal,

Eindelijk kan ik mezelf kenbaar maken :) Ik ben Linda, maar jullie kennen mij als Fleur. Ik heb een dochtertje Marit  van 2 jaar  (juli 2006) en onze zoon Guus* is op 9 januari 2008 geboren. Ik ben 29 jaar en getrouwd met Paul.
De rest van het verhaal kennen jullie natuurlijk maar nu hoef ik niet meer geheimzinnig te doen.
Het lukte me nog niet om mijn profielnaam aan te passen maar dat volgt dan nog.
Hier nog steeds alles goed, hoe is het met jullie allemaal??

Groet Linda

He Linda,
dat zal wel even wennen worden.
Ik vind dat je hele mooie namen voor je kinderen hebt. Wie weet ga ik daar wel wat van pikken....
Eens kijken wat vriendlief ervan vind, haha.

Gek he dat we helemaal niks van Isabel horen. Ben echt bang dat het niet goed gegaan is.

liefs
Patricia mama van Bas*

Hey meiden!!!! ik ben er nog hoor! en alles is okay!
ik heb 18 september de echo gehad en het hartje klopte al! ziet er voor nu goed uit.
volgend bezoek aan het ziekenhuis staat voor 25 oktober. dan ben ik de 13 weken gepasseerd. Ik heb maar niet kunnen reageren omdat ik nog geen laptop heb...Op het werk is het zo druk en hebben we een waarschuwing gehad over prive-internetten. Vandaar dat ik ook niet even tussendoor kon mailen. En als ik thuis kom ben ik echt doodmoe en val ik eigenlijk na het eten vrijwel meteen in slaap! als je het eten kunt noemen... krijg amper wat naar binnen. Ben flink misselijk... van mij mogen die eerste paar maanden sneller gaan! ik wil me weer lekker fit voelen.. en genieten!
Heb wel vele moeilijke momenten achter de rug. Ik dacht blij en vrolijk te zijn met mijn zwangerschap en dacht het daarom wel aan te kunnen om op kraamvisite te gaan. Heb er 2 achter de rug en heb bij allebei toch even weg moeten lopen om wat tranen weg te vegen... zal wel door de hormonen komen....

Maar nu even over jullie allemaal! ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik niet helemaal alles terug heb gelezen. heb ik nu op het werk nu ik toch even stiekem mail geen tijd voor... Maar ik zag al dat Fleur/Linda is! hihi Hallo Linda! en dat het met jou goed gaat! heel fijn om te horen! En Pat is natuurlijk nog mooi zwanger! geweldig meid.
Sas die gaat lekker vakantie vieren, heerlijk, geniet ervan en klus lekker relaxed verder! komt helemaal goed. Quint, oh... ik ben eerlijk gezegd vergeten wat er bij jou stond... oh mijn god ik sschaam me dood! ik zit nu ook snel snel te typen zodat ik niet word betrapt. volgensmij ook tig typfouten... maar ik kon het niet laten!
Ik moest jullie laten weten hoe het met mij ging en ik wilde weten hoe het met jullie ging! Nu we gaan sparen voor de rest van de babyspullen vrees ik dat het er voorlopig ook niet in zit om een nieuwe laptop te kopen.... dus jullie zullen me niet zoveel horen de komende weken. Zodra ik kan laat ik natuurlijk iets weten! net als nu even stiekem tussendoor.   Ik zal even een korte update doen over alles:
- heb het op mijn werk verteld. ook over Ylana. 1e reacties waren heel lief. Moet nog maar zien hoe het zakelijk gezien uitpakt. heb een half jaar contract welke 1 februari bij goed functioneren omgezet zou worden naar onbepaalde tijd... maar 1 april zou ik met verlof gaan.. ik weet niet hoe ze er mee om zullen gaan. Ik vraag het zo rond november gewoon op de man af! kan ik blijven of niet. Maar verder ga ik er niet over stressen.
- heb het mijn vriendinnen ook verteld... volgensmij had ik dit al wel verteld in een vorig berichtje.. maar een zeer goede vriendin van me is ook zwanger! echt geweldig nieuws! dus nu zijn we samen zwanger. We bellen en mailen de hele week door! echt leuk. zij is 2 weken vroeger dan mij.
- hm... wat nog meer....
ik weet het zo gauw niet...
ik ga echt proberen wat vaker in te loggen! ik doe mijn best.... want ik wil ook een keer fatsoenlijk "bijlezen" want ik weet nu maar half hoe of wat.
Nu zal ik maar gauw verder gaan werken....
Meiden tot gauw!
Liefs Isabel!!!!!!!

Pfff Isabel,

Ik durfde bijna niet te lezen ik was ook bang dat het niet goed was gegaan. Gelukkig goed nieuws! Wees alsjeblieft wel voorzichtig met internetten op het werk, ze kunnen zoveel zien dat wij niet weten. En het is het natuurlijk niet waard om hierom problemen te krijgen.
Ik hoop dat je snel weer lekker kunt eten, hoe zit het met de kilo's? Kun je ze er een beetje aanhouden?
Ik  weeg nog hetzelfde als 13 weken geleden. Ik kan wel gewoon eten (en snoepen) ik heb alleen niet zo'n trek.

Ik ga even douchen want ik heb net gesport.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan