zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Goedemorgen,
nog even kort hier een berichtje, maar moet echt weg.
Isabel, goed om wat van je te lezen. Blij dat het goed zit en dat het gewoon gebrek aan computers is dat je er zo weinig bent!!

liefs
Patricia mama van Bas*

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

16 september

29 september

2

29

Gelderland

Quint

dochter* en zoon*

begin oktober
eind september
1

26

Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Linda
Marit en Guus*

3 april 2009

20 oktober,  vierde echo bij gynaecoloog
29

Noord-Brabant

Isabel

Ylana*

29 april 2009

23 oktober, 2e echo bij gynaecoloog

29

Noord-Brabant

Keesje

zoon en zoon*

9 mei 2009

10 oktober intake vlokkentest

Zuid-Holland

Patricia

Bas*

18 mei 2009

3 oktober gyn, 3e echo

30

Zuid-Holland
Zo, nu is hij bij mij ook weer bijgewerkt!

Goedemorgen,
nou vandaag mijn echo. Ben echt superzenuwachtig. Sinds gisterochtend heb ik bruinige afscheiding. Heb geprobeerd om mijn echo van vandaag naar gister te verzetten, maar daar wilden ze niet aan meedoen.
gister meteen naar huis gegaan van mijn werk en lekker in mijn bed gaan liggen. De bruinige afscheiding was daarna zo goed als weg.
In de avond heb ik mijn avondeten aan de toiletpot gegeven. Hopelijk door hormonen, maar het kan ook door spanning gekomen zijn.
Vanmorgen weer bruinige afscheiding. Ik weet dat bruin niks hoeft te betekenen, maar toch is het heeeeeeeeeel eng.
Helaas lijken al mijn voorspellingen uit te komen. Bij het andere topic had ik geschreven dat ik bij de vorige echo's nog wel geen hartje zou zien en dat was ook zo. Daarna schreef ik dat ik wel weer wat bloedverlies zou krijgen en dat ik dat dan het liefst de dag voor de echo zou krijgen... NOu dat is dus ook zo.
Nu heb ik daar ook gezet en dat ga ik hier dan ook nog maar even doen dat ik vanmiddag (14.30 uur) het hartje zie kloppen van het kindje dat ik in mei in mijn armen mag houden. Hopen maar dat die voorspelling dan ook uitkomt.

liefs
Patricia mama van Bas*

Hey Pat,....jeetje wat een toestanden.... ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt...
Ik ga zooo voor je duimen dat je inderdaad straks een puntje ziet knipperen op het scherm..
Ik had het ook maar dat was omdat we toch steikem even intiem zijn geweest.
Maar dat is nu ook afgelopen! ik heb geen zin om telkens in de spanningen te zitten. Vreselijk.

Nou ik hoop dat ik straks goed nieuws lees Pat!
Ik zal aan je denken vandaag.

Liefs Isabel.

nou meiden, vanmiddag de echo gehad en het zag er
niet goed uit. Er was een leeg vruchtzakje te zien en toen zocht en
zocht en zocht de gyn en toen onderin het vruchtzakje zat een klein
knipperend boontje!!! Het is dus goed!!!! Wat een opluchting zeg. Al
vat ik het nog niet helemaal. Was er al bijna van overtuigd dat ik de
1e zou worden die weer naar het bovenste schema mocht verhuizen. Maar
dat doen we dus niet!!
We zijn het gelijk maar aan mijn schoonouders
gaan vertellen. Mijn moeder komt zondag aan de beurt. Nu wilde ik niet,
want ik wilde eten. Haha, lekker patatjes gehaald en ik heb de helft
laten staan. Het lukte echt niet meer. Ach dat maakt niet uit. Er zit
echt een kindje in mijn buik.
Ik mag over 1,5 week alweer terug en dan 2 weken later weer. Dat is wel fijn.

liefs
Patricia mama van Bas*

Jezus Pat, ik schrik me dood. Ik was even gestopt met lezen na de eerste regel om diep adem te halen. Heel fijn dat het toch allemaal goed is. Maar begrijp ik dan goed dat er 2 vruchtzakjes zijn? Ik heb helemaal geen tijd want ik moet over 1 minuut weg om te sporten maar ik wilde je toch even laten weten dat ik enorm blij voor je ben.

Groet linda

Pat, je moet spannende boeken gaan schrijven , je weet het wel spannend te brengen dat alles goed is.
Hardstikke fijn!! En heerlijk dat je nog een aantal echo's gaat krijgen.

Ik ga maandag voor de intake en krijg dan nog een echo. Daar kijk ik wel naar uit. Want we zitten nu in de tijd dat het de eerste keer fout ging en na deze echo gaan we richting de 2e keer dat fout ging.
Ik kijk zo uit naar 14 weken, dat ik "zeker" weer dat het goed zit en dan kan ik me eindelijk gaan overgeven aan dagdromen en voorpret. En vooral dan kunnen we het onze zoon vertelen, dat ie weer een broertje of zusje gaat krijgen. Dat wil hij zo graag, hij vraagt het tegenwoordig zo vaak. Ik kijk er zo naar uit!

Fijn weekend allemaal,
Keesje

Terug
Bovenaan