zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

haha Keesje, ja ik was wel een beetje vervelend toen ik het opschreef. Maar ja het was ook zo spannend om even niks te zien. Ik dacht, die spanning geef ik jullie ook een beetje,
We zijn het nu gelijk aan het vertellen. Vrijdag mijn schoonouders, gister mijn vriendin (oef verkeerde volgorde, maar zij heeft altijd snel een idee dat iemand zwanger is en dat wilde ik voor zijn) en vanmorgen naar mijn moeder en stiefvader geweest. Vanmiddag ga ik naar mijn zus. Op zich is het vroeg om te vertellen, maar we hebben nu iets te vaak negatief nieuws moeten melden, dat we nu het nieuws nog positief is, dit maar snel willen delen.
Zij moeten het allemaal nog wel voor zich houden, maar dan weten de belangrijkste mensen het vast. Al moet ik het dan nog tegen 1 vriendin vertellen, maar daar is tijd zat voor als iedereen netjes zijn mond houdt. Na de 12 weken mag iedereen het echt weten.
Eigenlijk heb ik nu wel weer een goed gevoel. Van de week voor de echo echt niet. Zeker niet met dat bloedverlies. Wat trouwens maar heeeeeel weinig was, maar dat is achteraf. Bij mijn 2 miskramen heb ik geen hartje gezien, alleen bij Bas* en die zwangerschap verliep op zich goed, op zijn ontwikkeling na. Dus grote kans dat het nu ook goed blijft gaan!!

Hoe zou het met Sas zijn op vakantie??

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi meiden,

Vandaag de intake gehad en een echo. En gelukkig zag alles er nog prima uit! Ben weer helemaal opgelucht.
De 22e heb ik de test. De dag ervoor ga ik nog even hartje luisteren bij de vk, zodat ik zeker weet dat het hartje klopt voordat ik naar  de test ga.

groetjes, keesje

hey Meiden!!

Sas hier, weer terug van weggeweest! We hebben het super gehad, heerlijke bungalow en heerlijk weer, dit ondanks dat het met een ongi begon... vrijdag net voordat we weggingen op de wc wist ik al genoeg.
Dinsdag is het pas echt doorgezet, dus hou dit aan als mn 1e dag. Heb dr nog geen agenda bijgepakt, maar ik zal de datums voor in t schema nog ff doorgeven!

Wat super goed om te lezen dat het goed met jullie gaat! Met Jou Isabel omdat we ons echt zorgen begonnen te maken!
En PAT!!! Geweldig goed nieuws zeg, na een spannende week wachten toch goed nieuws met de echo!
En Fleur=Linda, haha.. grappig zo he? Leuk dat jullie het mensen nu verteld hebben!

Ik maak het niet lang, manlief is ff chinees halen en dacht ff beetje lezen en melden dat ik weer doorga voor een volgende ronde...
Zal deze weken ook niet actief schrijven hoor, niet echt iets te melden.. tja dat we weer gaan klussen.
Lees zeker wel mee hoor, want ben blij dat het jullie goed vergaat en hopelijk kunnen Quint en ik snel met jullie meebabbelen over alle zwangerschapsperikelen!

Als er nog meiden zijn met Hyves??  saspeters.hyves.nl das de mijne.. ga na t eten ws ff wat vakantiekliekjes erop zetten!

doeiiiii, hoor manlief aan aankomen!!! Ook best honger! haha..
groetjes Sas.

Hey meiden. even snel bericht van mij! ik ben goed aan het overwerken. ik had om 17.30 nog een afspraak staan. mijn vriend komt mij halen. dus ik wacht nu op hem.
Maar Pat, serieus.... je houd het spannend ja! Gefeliciteerd meid! nu op naar de 14 weken. die houd ik ook als spannende grens aan. Dan is het voor mij de 28 weken die ik wil halen. Dan is de baby levensvatbaar. vanaf dan zal ik echt ongeremd kunnen gaan genieten.
Ik ben blij om te horen dat het met de andere ook allemaal goed gaat!
Sas! youre back! Ik snap dat je niet al te vele mee zult kletsen maar "klus ze he!" Dat gaat ook met jou helemaal goedkomen dit jaar nog! ik voelhet!
Oh manlief is gearriveerd!
nou tot binnenkort maar weer!
fijne avond iedereen.
Liefs Isabel.

ps ik zal de volgende keer ook maar eens mijn echte naam gaan vertellen! hihihii dit is mijn tweede naam namelijk... ik houd het nog even spannend hahaha
moet nu gaan! tot gauw.

Hoi meiden,

Ik ben boos, jullie willen het niet weten! Een collega die niets weet, denkt te weten dat ik zwanger ben en bazuint dat dus nu rond . Ze is nooit bij me geweest om te vragen of het zo is, maar heeft het vandaag zitten bespreken met een aantal andere collega's waarvan er 1 mij kwam feliciteren. Dus ik heel verbaasd gedaan en gezegd dat ik niet wist waar ze het over had. Kletsende collega was al naar huis, dus een ontzettende pissige sms gestuurd dat ik niet zit te wachten op praatjes dat ik evt. zwanger zou zijn en dat ze met mij moet praten en niet met anderen. Krijg ik een sms terug: ik weet van niets.
Ik baal hier zo van. Ik wil het nog niet aan de grote klok hangen, mijn moeder weet het nog niet eens. Mijn man had zoiets van waar maak je je druk over, dit soort dingen gaan altijd zo snel en vaag rond. Maar ik baal stevig.
Dus nu: of morgen keihard ontkennen en boos worden of bekennen en boos worden.
Gatver, door de hormonen kan ik het niet loslaten.

@Isabel: leuk om je weer te horen

@ Sas: heerlijk zo'n vakantie, ik ben jaloers, ben zelf ook wel toe aan wat rust.

groetjes, keesje

hoi,

Ik ben echt zwanger zeg. Men wat ben ik misselijk!! Als ik niet eet voel ik me beroerd, als ik wel eet voel ik me beroerd. Zo na de lunch gaat het even wat beter, maar rond 3 uur wordt het weer uien... Daarbij ben ik ook lekker moe, vind ik alles stinken en ben ik geirriteerd om niks. Dus ja die hormonen doen goed hun werk.
Fijn aan de ene kant want zonder kwaaltjes ben ik superonzeker, maar ja zeker die misselijkheid is niet de leukste kwaal.........

Sas en Quint, ik duim voor jullie dat het deze maand raak mag zijn. Of wil je toch nog een maand wachten Quint??

Jeetje Keesje, wat een fijne collega zeg en het dan ook nog ontkennen. Kan me voorstellen dat je geirriteerd bent!! Daar helpen je hormonen natuurlijk ook lekker bij.

Wanneer wilde je het aan je moeder gaan vertellen??

Ik zit even te denken wat ik zou doen. Mijn werk en mijn prive zijn echt twee verschillende werelden nl. 2 collega's weten het nu, voor de rest wil ik het nog stilhouden tot de 12 weken, maar ik weet niet of me dat gaat lukken. Als er 1 het raadt, ben ik er denk gewoon eerlijk over.
Maar ik weet dat ook zeker dat er van mijn collega's niks bij prive-mensen terecht komt. Ook al weten alle belangrijke mensen het nu bijna. Morgen ga ik het nog aan een vriendin vertellen en dan weten alle belangrijke personen het. Ze moeten het nog wel stil houden, maar dat kunnen ze wel.
Dus ja eigenlijk kan ik je niet adviseren merk ik. Ik weet te weinig van je situatie af.
Wanneer wilde je het op je werk gaan vertellen?

liefs
Patricia mama van Bas*

He Meiden,

Lekker zeg dat het hier weer wat drukker is. Ik ben inmiddels Hyves-vrienden geworden met Sas. Erg leuk om haar gezin te leren kennen (op de foto's dan )en dat schattige zoontje. Dus wie heeft er nog meer hyves?

Keesje, wat irritant zeg. Ik zou ook heel boos zijn. Mijn advies is om je eigen plan te trekken. Als je het pas over een aantal weken wilde vertellen dan zou ik het dan pas doen. Anders heeft die collega en je humeur en je plan verpest...

Hier gaat alles z'n gangetje, ik ben inmiddels de 14 weken grens voorbij maar echt opgelucht ben ik nog niet, het stemmetje blijft maar in mijn achterhoofd zitten dat het elk moment mis kan zijn/gaan. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken maar echt dromen over de komst van een baby kan ik ook nog niet. Ik hoop dat het met de week nog gaat groeien?.

Ik ga even douchen want ik heb net gesport.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan