zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Hallo Meiden!
Het is inderdaad weer lekker druk hierzo! leuk!
Keejs ik ga er niet teveel regels aan wijden want je zult wel aan alle kanten allerlei advies en reacties krijgen over jouw collega. Je moet doen wat jou hart jou ingeeft.
Waar jij je prettig bij voelt. Ik heb natuurlijk net een nieuwe werkgever, en daar vroegen allerlei collega's of ik kinderen had of nog wilde. Heb toen keihard lopen ontkennen. heb geen kinderen en ooit wil ik wel. Terwijl ik een prachtige dochter heb gekregen en al weer zwanger was. Maar ik had gewoon geen zin om alles uit te moeten leggen en mezelf naar vreemde toe te verantwoorden. Natuurlijk is het een prachtige gebeurtenis, zwanger zijn. Maar wij weten allemaal dat er een andere zijde is. Een onzekere, onprettige, verdrietige zijde. Jouw gevoel is het belangrijkste! en het enige wat telt. Maar ik wil je aanraden om TOCH te proberen je zo min mogelijk druk te maken. Niet goed voor je lichaam, baby en gemoedsrust.
Zo, dat waren stiekem toch wel veel regels....  Maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

Pat, ik heb het ook gehad hoor, die bruine afscheiding. Maar ik schrok er niet van...vreemd genoeg. Ik had zoiets van...tja het is bruin en niet rood. Ik heb geen pijn... dus het zal wel niet erg zijn. Bij Ylana had ik het ook. Maar wil je gerustgesteld worden, gewoon bellen voor een echo! kan jou het wat schelen. het is jouw kind en jouw lichaam.
Ik moet zelf bekennen dat ik al allerlei smoesjes aan het verzinnen was om eerder naar het ziekenhuis te kunnen. Ik word gek van het wachten!!! ik mag er pas de 23e heen... ik slaap echt heel slecht. ik wil weten of alles okay is. het duurt zo lang.
Ik heb gister ook een afspraak ingepland bij Babyview. Op 22 november. Dan ben ik 17 weken en 5 dagen. Bij Ylana was ik gegaan toen ik 17 weken en 6 dagen was. Toen kon je al zien wat het was, en ik wil het nu ook weten. En daar nemen ze er echt de tijd voor. KRijg je veel mooie foto's mee en een dvd. vind ik echt helemaal geweldig. Toen mijn laptop het nog deed heb ik nog regelmatig naar de dvd van Ylana gekeken. Die wil ik nu van mijn nieuw wondertje ook hebben.

Oja, ikhad wat beloofd he... mijn echte naam..hihi
Ik heet Amy. Amy Seferino.En ik heb ook een hyves. Ik zal jullie er ook gauw op opzoeken. tenminste zodra ik een laptop heb gekocht. want op het werk is die site volgensmij al geblokkeerd.. echt balen.. Vandaag ben ik vrij en ik ben nu bij mijn ouders. Ik ga zo wat boodschapjes doen. moet ook gebeuren he... ook al heb ik er een hekel aan! Mijn moeder heeft gezegd dat ik van haar een laptop krijg. dus het zal niet lang meer duren gelukkig. ze is echt een schat!!

Hey Linda, wat fijn om die ene grens al voorbij te zijn. Maar inderdaad. blij zijn we pas als we het wondertje in onze handen hebben. Al moet ik bekennen dat als ik waarschijnlijk weet wat het word ik weer ga toegeven aan mijn shop-drang... zeker rond kerst... Ik weet al van mezelf dat ik het dan niet kan laten om toch maar enkele leuke kleertjes aan te schaffen. Ook al houd ik het zoneutraal mogelijk. ik ben niet zo van de roze en blauwe.

We gaan dit weekend aan de babykamer beginnen. laminaat kopen. behang. raambekleding. de kamer is namelijk nog helemaal kaal. de vorige keer wilde we er net aan beginnen toen het gebeurde. Ik heb er wel heel veel zin in. leuke kleurtjes uitzoeken enzo. Leuk!

Nou ik ga maar gauw boodschappen doen voordat ik weer honger begin te krijgen.
Want zodra dat het geval is voel ik me meteen superberoerd... draaierig, misselijker... echt ongelooflijk irritant. Voel jij je trouwens al wat beter Linda? is bij jou de misselijkheid al over...?

Nou ik ga nu echt. Tot gauw iedereen!
Liefs...Isabel/Amy... ofja eigenlijk Amy Isabel!

ha meiden,
nou alles is goed. Het hartje klopte tenminste nog, mijn eierstokken zagen er goed uit en er zat geen vocht in mijn baarmoeder. Dus weer wat gerustgesteld.
Al zal het spannend blijven. Beetje gek wordt ik wel van mezelf moet ik zeggen, maar ja dat zal de consequentie van alles wel gewoon zijn......

haha in 1e instantie zei het ziekenhuis, ja als het mis ik kunnen we toch niks doen. toen moest ze nog overleggen met de spoedarts. Gelukkig mocht ik komen, anders was ik boos geworden. Ik snap ook wel dat ze er niks meer aan kunnen doen als het mis is, maar dan weet ik dat tenminste.
Maar dat is dus niet aan de orde. Het is goed en de afspraak van dinsdag blijft staan, dus dat is prettig.

liefs
Patricia mama van Bas*

He Meiden,

Ik moet jullie verhalen weer gaan onthouden, en het zijn er nogal wat in een dag.

Patricia, wat fijn dat je toch terecht kon. En dat alles goed is! Het blijft moeilijk om vertrouwen te hebben/ te krijgen. Maar nu je weer een kloppend hartje hebt gezien ben je in ieder geval (voor even) gerustgesteld.

Amy, ik heb je al gevonden hoor op hyves!   En natuurlijk meteen uitgenodigd. Leuk om ook jouw gezicht te zien. En je voeten haha.

Met mijn misselijkheid gaat het goed, ik heb soms wel een vlaag van misselijkheid bijvoorbeeld als ik te sterkte thee drink. En ik moet nog steeds regelmatig eten (maar dat vind ik geen probleem). Ik ben nog niks aangekomen, jullie wel? Ik weet nog dat ik bij mijn zwangerschap van Marit na 10 weken al 5 kilo was aangekomen! In totaal 20kg. En bij Guus* in totaal 13 kg. Ik maak me er niet zo druk om ik heb ze eindelijk met behulp van Sonja er weer afgekregen.

Ik ga even lekker op de bank liggen. Tot snel!

Linda

Goedemorgen,
ik heb het zo druk op mijn werk dat ik rustig de tijd kan nemen om hier eens te kijken.

Linda, aardig dat je aangeeft dat je het zo erg voor ons vindt, maar jou verhaal van Guus* is natuurlijk ook verschrikkelijk.
Ik ben nog niet aangekomen, ben zelfs afgevallen. Na de positieve test stond ik op 61 kg, de laatste keer op 59 geloof ik. Ik weeg me wekelijks en schrijf dat netjes in mijn zwangerschapsdagboek. Ach, bij Bas* viel ik eerst ook af, 2,5 kg geloof ik. Toen ik beviel was ik dus pas 3,5 kg aangekomen ofzo (met het afvallen erbij dan 6)
Zolang ik niet afval omdat ik lijn, kan het geen kwaad.

Saskia, ik zal het schema zo even aanpassen.

Amy, wow ook al zo'n andere naam, ik moet er erg aan wennen dames!
Super dat je van je moeder een laptop krijgt. Ik ga je zo even opzoeken op hyves!!

Fijn weekend allemaal het wordt superweer, dus lekker genieten!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 8w.

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

16 oktober

rond 30 oktober

2

29

Gelderland

Quint

dochter* en zoon*

begin oktober
eind september
1

26

Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Linda
Marit en Guus*

3 april 2009

20 oktober,  vierde echo bij gynaecoloog
29

Noord-Brabant

Isabel

Ylana*

29 april 2009

23 oktober, 2e echo bij gynaecoloog

29

Noord-Brabant

Keesje

zoon en zoon*

9 mei 2009

10 oktober intake vlokkentest

Zuid-Holland

Patricia

Bas*

18 mei 2009

3 oktober gyn, 3e echo

30

Zuid-Holland
Quint, hoe is het met jou meis?? Heb jij al nieuwe data voor in ons schema??

liefs
Patricia

Lieve meiden,

Voor diegene die mijn verhaal hebben gelezen van Reno* wil ik laten weten dat we hier een gezonde wolk van een baby hebben gekregen en dat in slechts 3,5 uur.

Hopelijk mogen jullie binnenkort ook allemaal een gezonde baby in jullie armen sluiten.

Ik zal zeker voor jullie allemaal duimen en aan jullie denken.

Liefs Margret

Hoi Margret,

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je kindje, wat fijn dat alles goed is.
Ik ken je niet volgens mij? Maar dat maakt niet uit ik gun iedereen gezonde baby's .

Hier alles goed verder meiden, hoe is het met jullie? Morgen ga ik weer werken dus vanavond maar weer op tijd naar bed.

Groetjes Linda

Hai meiden,

Magret proficiat met het krijgen van een gezond kindje! Moet voor jullie ook als een dubbel wonder voelen! Geniet maar lekker!

Linda, wij gaan ook betijds naar boven, maar niet om te slapen! haha...

Ons klusschema is weer begonnen, als het goed is zijn we vruchtbaar deze week. Ik heb nog 3ovulatietesten en ga deze vanaf dinsdag gebruiken, heb geen nieuwe bijbesteld, hopelijk heb ik het goed uitgerekend en tja als het deze maand niet raak is kan ik altijd nog nieuwe bestellen.

Verder zijn we met 'verbouwing' op zolder begonnen, dus na deze week gaan we nog verder klussen.
Woensdag word een dakkapel geplaatst en dan gaan we een kamer maken op zolder. De ruimte die overblijft word voor het gereedschap en voorraad gebruikt. Nu staat onze slaapkamer vol met dozen en spullen, we zetten het licht maar op dimlicht, is iets romantischer! haha..

Nou ga afsluiten, hopelijk gaat t goed met iedereen.
Hoe is het met jou Pat?

Groetjes Sas.

Terug
Bovenaan