zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Oh Fleur! we zaten allebei te typen. Ik vergeet altijd om op verzenden te drukken.
Zit ik weer tv te kijken!! haha
Ja....misselijkheid... komt ervan als je zwanger bent! ;-}
Dat stemmetje.. vaak is het een geruststellend stemmetje. Troostend...
Maar soms.. soms is het echt depressing! Maar het gaat nu stukken beter.
Het was gewoon even een mag dipje..Die hopelijk binnenkort word gecompenseerd met ander goed nieuws!!

lets hope so..

hooooooi!!!!

Jeetje was kun je zo verlangen naar een bepaalde datum he? De datum dat we eindelijk mogen testen!! Wil t ook zograag weten!!!

Heb niet echt goeie hoop hoor, dus ben ook meer op voorbereid op een negatieve test.
Mn vriend had tijdens de klusdagen flinke griep en hadden t ook een beetje berekend op een ei op de donderdag ipv zondag...
Maandag ook niet meer geklust. En tja zon griep is niet echt bevordelijk lijkt me!
Dus ga dr ook minder vanuit, zo is hopelijk de teleurstelling ook minder groot.
En daarbij..... ik voel ook helemaal niets!!!! jammer...

Ik heb woensdag bruiloft en weet dus ook nog niet wat ik zal doen? Die dag testen voor de zekerheid heeft niet zoveel zin... als t negatief is, kan t komen omdat t nog veel te vroeg is.. en is t positief mag ik toch ook niet drinken! Maarja zonder alcohol kan t ook gezellig zijn! Maar denk dat mensen wel vragen gaan stellen, helelmaal omdat we beiden met iemand meerijden! haha..!

Wanneer wil jij gaan testen Isabel?
En Fleur wat balen dat je zo misselijk bent? Heb je t de hele dag door????
Hopelijk gaat t snel over!
Ga mn kleine man uit bed halen!
doei hoor,
gr. Sas.

aam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Isabel
Ylana*

?geen idee!
Week 32 ergens..
19 augustus

3

29
Noord-Bant

Saskia
Jelte en Jens*
10 augustus

24 augustus

2

29

Gelderland

Patricia
Bas*

28 augustus

10 september

2

30
Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

22 augustus, eerste echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant
Hallo!!
Tja Sas, als ik je mag adviseren (het is mijn beroep haha) dan denk ik dat het weinig nut heeft om woensdag al te testen. Of je moet zo'n test hebben als Isabel. 5 dagen eerder lijkt me wel heel vroeg met een gewone test. Ik had 2 dagen te vroeg getest en dat was nauwelijks zichtbaar. En ik gebruik als smoes om niet te drinken dat ik hoofdpijn heb en al een paar paracetamol op heb of dat ik een paar pondjes wil afvallen en dan is cola light of een spaatje natuurlijk verstandiger als een glaasje alcohol.
Ik zit ook echt te wachten op de 22ste en eigenlijk durf ik niet. Ik kan al bijna huilen bij de gedachte van de spanning. Het liefst zou ik daar gaan liggen met mijn ogen en oren dicht. Maar ja dan weet je nog niks....pff maar even niet aan denken.
Ik ben inderdaad de hele dag misselijk (vreemd misschien toch een jongen??) maar als ik meteen iets eet bij de eerste vlaag van misselijkheid gaat het weer weg. Als ik te lang wacht krijg ik geen hap door mijn keel want dan ga ik kokhalzen.
Maar goed echt erg vind ik het niet, meer alleen lastig.

Groetjes Fleur!

Hi!

Weet je... ik zou het liefst nu al testen.. maar weet je wat het is, die vorige keer begon het met een lichte bloeding en toen een hele dag helemal niks. en daarna begon het weer. Ik weet niet zo goed welke dag ik dus aan moet houden als eerste dag... beetje irritant.
En eigenlijk wil ik die supergevoelige test morgen doen. Ik ben dan vrij en mijn vriend heeft nu vakantie. Dan zijn we allebei thuis.
Maar symbolisch gezien vind ik het ook wel spannend om te wachten tot de 23e. Ik zou het wel bijzonder vinden als ik op mijn "bevallingsdatum" erachter kom dat ik toch weer zwanger ben. OF NIET!! dus ja... ik weet het niet.... wat zeggen jullie meiden....
morgen of zaterdag de 23e....
Ik heb die test vandaag binnengekregen. ik zit er al een tijdje mee in mijn handen.
heb de gebruiksaanwijzing al 3x gelezen. Terwijl ik drommels goed weet wat erin staat. Wat kun je jezelf toch bewust gek maken he!!

ik voel ook al enkele dagen wat krampjes in mijn onderbuik... dus ja... ik weet niet wat het is. het zou weeeeeer verdomd vroeg zijn als ik binnenkort ongesteld word!
en ik voel het al enkele dagen, dan bedoel ik een dag of 3. Dat is toch raar?
Ik snap sowieso echt niks meer van mijn lichaam hoor! Op mijn gevoel kan ik dus echt niet meer afgaan.

Weet je wat... ik doe die test gewoon morgen al!
Morgen gaan mijn virend en ik uit eten. dat zal dan een viering worden of om elkaar te troosten. en dan zal ik me goed volvreten ook! hahaha.

Oh Fleur.... wat dubbel he die gevoelens...
niet te veel aan denken is dan wat ik zou zeggen. maarja dan weet ik ook verdomd goed dat het makkelijk is gezegd dan gedaan.!.
Ik heb het er niet meer over en blijf voor je duimen! promissed..

Nou Saskia. das balen die griep van jouw vriend... dat is inderdaad niet bevoordelijk voor de zwemmertjes.. jammer. Maar, you never know! dus ook voor jou blijf ik duimen!

Patricia hoe gaat het met jou?

En jullie lezen morgen wel hoe het is gegaan met mijn testje....
ik ben zo zenuwachtig. volgensmij ga ik niet kunnen slapen...

tot gauw maar weer....
Bye...

hey Isabel,
spannend!!!! Ik zou ook morgen testen hoor, vooral met die test die je 6dg van te voren kan doen!
Als je t zaterdag doet, op de uitgerekende datum en t is negatief, dan voel je je nog kl*terder dan je je ws al voelt!
Ga voor je duimen!
Ga maar vroeg naar bed, des te eerder is het morgen!
Kan morgenavond pas op t forum kijken, moet werken...

Bij mij begint het wel of niet testen ook al te kriebelen...pff.. nu al haha.. en eigenlijk is woensdag al te vroeg!

Je gaat t wel met je ochtendurine doen toch? De beste kans!
Ohhh.. hoop t zo voor je!
Goeie nacht.. hopelijk slaap je een beetje...

Groetjes Saskia.

Jeetje Isabel en Saskia, wat spannend zeg!!!!!!!!
Ik ben gewoon zenuwachtig voor jullie testen.
Ik hoop zo dat we straks met z'n alle lekker kunnen keuvelen over onze baby's in de buik.
I keep my fingers crossed!!

fleur

Terug
Bovenaan