zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Ik laat het me niet zoveel meer raken. ik heb de energie niet om weer volop verdrietig te zijn.. het gaat nu goed op mijn werk. drukke periode komt eraan. ik heb ook de komende weken volop afspraken gepland staan met vriendinnen. ik ga me daar maar mee bezig houden. ik heb wel even wat tranen gelaten. maar niet veel.
Gewoon op naar de volgende maand. het is niet anders....

sorry dat ik ff inbreek...

Isabel: welke gevoelige test had je? Ik had de gevoelige test van sensitest.nl gebruikt en die was op de dinsdag 22 juli nog negatief, op zaterdag 26 juli was ie  positief, maar:  ook maar toen was de "gewone"  test van sensitest.nl ook positief.
Dus ik heb t idee dat die extra gevoelige testen (van sensitest) niet zo extra gevoelig zijn... Wie weet, ik duim voor je (en voor de anderen ook natuurlijk want lees wel eens mee)!

groetjes Jannie

Hey Jannie,
ik heb inderdaad die van sensitest.nl gebruikt....
Ik wacht dan toch maar gewoon op de juiste dag. is misschien beter.
Maar ik ga uit van het ergste.. Maar bedankt voor de opmerking.
Die bestel ik dus ook niet meer! uiteindelijk blijft het toch een cliche toestand.Geduld...is een schone zaak. Dus we wachten maar weer.

Thankz!

hey Isabel,
wat een domper zeg, maar mss toch nog een klein beetje hoop als je de test doet op je  NOD of een dag later...?
Hoop het maar! Ik had de vorige x ook zon zelfde test besteld  en doe dit ook niet meer hoor. Het beste is om af te wachten ja, maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik ga op zn vroegst woensdag testen, maar als ik  niets aan mn lijf merk  dan wacht ik gewoon om mn menstruatie....  of ga pas de 24e testen.

Succes met deze wachtdagen, pff.. ze duren lang he?

Fijn weekend!
Gr. Sas.

he meiden,
nou het is hier goed spannend zeg. Wat een irritante dagen altijd he. Maar we blijven er toch naartoe leven.
Hopenlijk wordt het voor jou toch nog goed nieuws Isabel. Die krampjes kunnen ook wel positief zijn toch? Een vriendin van mij voelt haar lichaam goed aan en die voelt dan ook zoiets. Ik voel helemaal niks in mijn lichaam, tenminste niks wat met ongesteldheid of zwangerschap te maken heeft. Echt stom dat dit bij de een zo duidelijk is en bij de ander niet.
Hoe gaat het met de tuin, wordt het al mooi?

Saskia, sjonge spannend zeg!Woensdag komt al dichtbij, ga je dan testen, of wacht je toch maar af?

En Fleur, tsja die misselijkheid dat is wat. Als je niet zwanger bent wil je graag zulke symptomen, maar als ze dan ook daadwerkelijk komen, dan mogen ze ook weer weggaan.
Spannend hoor je echo, kan toch niet fout zitten als je je zo voelt??

Ik zit even in een dip. Is gister begonnen. Ik ging echt enorm goed. Voelde me fit en was positief. En toen gister ineens, werd al wakker met een onfit gevoel, terwijl ik de andere dagen makkelijk mijn bed uitkwam. Vriendlief was ook al was sacho en daar knap ik dan niet van op. Was boven aan het stoffen bij de urn van Bas* en moest toen huilen, dat maar even laten gaan en weer door gegaan, bij de foto''s van Bas* in de slaapkamer weer huilen. 's Avonds weer huilen. Echt gewoon even een stap terug dus.
Tsja en waardoor het dan komt, mijn ongesteldheid, mijn miskraam, Bas* of mijn beste vriendin die morgen officieel uitgerekend is en ik dus heel binnenkort een baby in mijn armen houdt? Waarschijnlijk alles bij elkaar, bleh.
Ben nu dus even blij hier geen nieuwe zwangerschapsberichten te zien, sorry. Hopenlijk kan ik positiever zijn als hier van de week positieve verhalen komen!!

liefs
Patricia mama van Bas*

aam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Isabel
Ylana*

?geen idee!
Week 32 ergens..
19 augustus

3

29
Noord-Bant

Saskia
Jelte en Jens*
10 augustus

24 augustus

2

29

Gelderland

Patricia
Bas*

28 augustus

10 september

2

30
Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

22 augustus, eerste echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant
Hoi meiden,

Ik plak maar even dat overzicht erin zo af en toe. Anders kan ik niet precies de data onthouden.

Pat, wat vervelend dat je in een dip zit. Ik ben in ieder geval gestopt verklaringen te zoeken voor de dips. Als je een dip verwacht (bijvoorbeeld met een speciale datum) blijven ze uit en is er geen aanleiding komt er een mega dip aan. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Isabel, hoe is het met jou? Al ongesteldheidsverschijnselen? Tot nu toe ben je vaak wat eerder als de datum die jezelf denkt toch? Of had je dat al meegerekend in bovenstaande datum?

Sas, jij al verschijnselen? Weet je al wanneer je gaat testen?

Misschien moet ik maar op zoek gaan naar een ander forum? Ik kan me voorstellen dat het voor jullie ook niet makkelijk is als ik hier zwanger zit te wezen. En daarnaast kan ik mijn gevoelens niet delen omdat jullie nog niet in dat stadium zijn aanbeland.

groetjes Fleur  

hai hai,

nou hier nog helemaal geen signalen! ga dr dus gewoon vanuit dat ik tussen do en zondag ongesteld ga worden en ga woensdag ook niet testen.. Ga wel een drankje drinken, maar doe t voor de zekerheid rustig aan.
Vorige maand had ik echt beetje gevoelige borsten en honger gevoel na t eten, maar dit soort dingen heb ik helemaal niet en eerder testen dan zondag is dus echt niet nodig. Helaas natuurlijk, had graag al kwaaltjes gehad...

Balen Patricia dat je een dip hebt! Word t ooit minder vraag je je af he? Ws wel als je je eigen baby in je armen hebt. Pff zwangere mensen zijn ook moeilijk en de ene dag kun je er beter tegen dan de andere keer. Hopelijk gaat de dip snel voorbij, ik denk aan je!

Fleur, tja echt meekletsen met je kunnen we nu nog niet he? hopenlijk wel snel natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je je niet helemaal op je plek meer voelt. Hoewel ik dr geen moeite mee heb hoor als je hier gezellig blijft!!!

Heb je al een ander plekje gevonden met mensen die hetzelfde of iets vergelijkbaars hebben meegemaakt?

Fijn weer ff het schema ophoog idd.

Hoe is het met jou Isabel? Al menstruatiepijnen of toch gevoelige borsten enzo? Hoop het laatste natuurlijk.
Ga hapje eten, manlief heeft t eten klaar!!!
Fijne avond meiden.
xxx Sas.

Terug
Bovenaan