he meiden,
nou het is hier goed spannend zeg. Wat een irritante dagen altijd he. Maar we blijven er toch naartoe leven.
Hopenlijk wordt het voor jou toch nog goed nieuws Isabel. Die krampjes kunnen ook wel positief zijn toch? Een vriendin van mij voelt haar lichaam goed aan en die voelt dan ook zoiets. Ik voel helemaal niks in mijn lichaam, tenminste niks wat met ongesteldheid of zwangerschap te maken heeft. Echt stom dat dit bij de een zo duidelijk is en bij de ander niet.
Hoe gaat het met de tuin, wordt het al mooi?
Saskia, sjonge spannend zeg!Woensdag komt al dichtbij, ga je dan testen, of wacht je toch maar af?
En Fleur, tsja die misselijkheid dat is wat. Als je niet zwanger bent wil je graag zulke symptomen, maar als ze dan ook daadwerkelijk komen, dan mogen ze ook weer weggaan.
Spannend hoor je echo, kan toch niet fout zitten als je je zo voelt??
Ik zit even in een dip. Is gister begonnen. Ik ging echt enorm goed. Voelde me fit en was positief. En toen gister ineens, werd al wakker met een onfit gevoel, terwijl ik de andere dagen makkelijk mijn bed uitkwam. Vriendlief was ook al was sacho en daar knap ik dan niet van op. Was boven aan het stoffen bij de urn van Bas* en moest toen huilen, dat maar even laten gaan en weer door gegaan, bij de foto''s van Bas* in de slaapkamer weer huilen. 's Avonds weer huilen. Echt gewoon even een stap terug dus.
Tsja en waardoor het dan komt, mijn ongesteldheid, mijn miskraam, Bas* of mijn beste vriendin die morgen officieel uitgerekend is en ik dus heel binnenkort een baby in mijn armen houdt? Waarschijnlijk alles bij elkaar, bleh.
Ben nu dus even blij hier geen nieuwe zwangerschapsberichten te zien, sorry. Hopenlijk kan ik positiever zijn als hier van de week positieve verhalen komen!!
liefs
Patricia mama van Bas*