zwanger worden na een doodgeboren kindje

hoi meiden,
nou Fleur ik ben het met je eens, het wordt zo wel gezellig, hier! Het is gewoon heel fijn om je verdriet en spanning met anderen te kunnen delen. Al zal ik wel even moeten slikken hoor als jij en Saskia volgende week positief testen en Isabel de week erna. Ik moet nog zooooo lang wachten (waarschijnlijk 5 weken...) Maar ik gun het jullie ook wel natuurlijk en laten we maar niet te ver op de zaken vooruit lopen.
Het was bij jullie zoon ook wel heel duidelijk waaraan hij is overleden, dat dat kan he, een knoop in de navelstreng. Had ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Wel dat de navelstreng om de nek zit.
Wat was jij er vanmorgen trouwens vroeg bij zeg, pff. Toen lag ik nog in bed. Maar ja ik werk dan ook ff niet natuurlijk.

Keesje, hoe gaat het met je meid. Lukt het je om te leven met je beslissing om het even te laten rusten?
Wel heel mooi al die dingen die jullie met de as gedaan hebben. Ik wil ook wel een mooiere urn, maar Arthur wil hem nog steeds wel uitstrooien, dus dat krijg ik nog niet voor elkaar. Wie weet ooit.
Ik heb trouwens nooit naar de as gekeken. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, te zien wat er over is van je kind........
Ik doe mijn ketting 's nachts wel af, er zitten behoorlijk scherpe punten aan mijn sterretje, dus beter om hem af te doen. Ook douche ik er niet mee, al moet dat wel kunnen. zonder ketting voel ik me ook wel kaal hoor.
Ik was altijd al een kettingenmens. Bij iedere outfit een leuke ketting. Die ben ik nu aan het uitdelen, ik hoef toch nooit meer een andere ketting om als deze.

Isabel, kan me voorstellen dat je bang bent om de ketting kwijt te raken. Dat heb ik ook wel. Ik wil ieder half jaar sowieso langs de juwelier om te laten checken of de ketting nog goed is en het oogje van de hanger ook. Zo voorkom ik dat ik hem op die manier verlies. Verder ben ik er natuurlijk heel zuinig op.
Dat jij een Y draagt is ook heel mooi. Het gaat tenslotte om het gevoel dat je bij je ketting hebt. Als dat goed is, is het toch prima!
Haha, ik moet nu ook al mijn kledingkast opruimen. Dat ga ik of dit weekend doen, of nadat ik volgende week geshopt heb. Dan maak ik 3 stapels, houden, weg en te klein. De te kleine kleren mogen nog even naar zolder. Daar staat al een zak te kleine kleren die ik eigenlijk nog leuk vind. Ik blijf nog even hopen dat ik ze ooit nog aankan. Zal je zien dat ik ze dan niet meer leuk vind.....
Ik heb bij het kleren kopen trouwens ook af en toe wel iets van, mmm hier kan je ook goed zwanger in zijn. Ik koop geen speciale zwangerschapskleren, dat heb ik nl net weer gedaan toen ik zwanger was. Mijn buik was meteen zo bol dat ik nog maar 1 gewone broek paste.....
Stoer zeg je sporten, You go girl!! Ik ga over 1,5 week denk sporten. Het lijkt het nu op dat ik bijna geen bloedverlies meer heb, dus nog een weekje rustig aan en dan moet het kunnen denk ik.
Enne met die haren komt het vast wel goed. Ik laat het altijd bij de kapper kleuren, zelf ben ik niet zo'n held om het thuis te doen.....

Saskia, ook al kennen we elkaar inderdaad niet, het schept toch een band om met elkaar op zo'n forum te schrijven.
Knap zeg dat je op kraamvisite bent geweest, daar zie ik nog wel tegenop hoor. En er zijn er zoveel zwanger in mijn omgeving. Ik weet niet of ik het ga trekken om al die kraamvisites af te lopen. We doen het stap voor stap. Mijn vriendin is het eerst uitgerekend. Over 1 maand ofzo. Heb al gezegd dat ik op prive-bezoek wil komen. Ipv te zien hoe groot Bas* alweer is bij haar pasgeborene, sta ik nu met lege handen..... (net als jullie)
Wij maken er trouwens geen geheim van dat we doorgaan voor een nieuw kindje. Ik had niemand verteld van mijn 1e zwangerschap en miskraam, omdat ik toen niet wilde dat mensen zouden weten dat we ermee bezig waren, maar nu maakt het me eigenlijk niet meer uit. Zolang ze maar niet steeds vragen hoe het gaat. Ik merk wel dat mijn vriendinnen ermee bezig zijn. Maar dat is waarschijnlijk ook mijn schuld, omdat ik gewoon chagerijnig ben als ik ogni geworden ben en dit ook laat weten......
Het was voor mij trouwens onmogelijk om mijn nieuwe zwangerschap geheim te houden. Ten eerste puilde mijn buik gelijk zo uit, dat het in die zin al lastig geheim te houden was. Ten tweede ben je er zo vol van dat je het wel wil vertellen.
Nu heb ik me weer voorgenomen om bij een volgende keer langer te wachten. het is zo pijnlijk om weer aan te moeten geven dat het misgegaan is....
Maar of me dat gaat lukken, geen idee. Eerst maar weer eens zwanger worden....

liefs
Patricia mama van Bas*

hoi meiden,
heb hieronder een handig tabelletje geplakt, zodat we kunnen zien wanneer ieder zijn ei en ogni verwacht,

liefs
Patricia

Naam    

mama van

Verwachte eisprong
NOD                
Poging nummer

Leeftijd

Saskia

Jelte en Jens*

al gehad

22 juli

?

?

Fleur
dochter en zoon*

al gehad

24 juli
?

?

Isabel
Ylana*

al gehad

29 juli

?

?
Patricia
Bas*

7 augustus

21 augustus

1e

30

Naam    

mama van

Verwachte eisprong
NOD                
Poging nummer

Leeftijd

Saskia

Jelte en Jens*

al gehad

22 juli

?

?

Fleur
dochter en zoon*

al gehad

24 juli
?
?

Isabel
Ylana*

al gehad

29 juli

2

29

Patricia

Bas*

7 augustus

21 augustus

1e

30

Hey wat handig zo'n tabel! Leuk!
Ik heb hem meteen maar even ingevuld.
zometeen gaan we voor de 2e keer naar tuinmeubelen kijken. Misschien dat we bij sommige meubelen de knoop door kunnen hakken. Ik probeer me opzettelijk met zoveel mogelijk andere dingen bezig te houden.
Hadden jullie dat op het nieuws gezien....dat een moeder uit Breda haar dochtertje had opgehangen. Volgensmij bleef mijn lichaam wel een half uur onder de kippevel zitten! onbegrijpelijk!! echt heel erg...

Oh mijn vriend komt net binnenlopen!
ik typ straks weer verder. We gaan nu, op naar de tuinmeubelen!!!

tot straks!!

Groetjes Isabel

Hallo Iedereen!
Nou wij zijn gisteren redelijk geslaagd met de tuinmeubelen!
We hebben een eettafel en bijbehorende stoelen gekocht. De rest, loungeset, die kopen we wel later. Als de tuin echt af is. Dan hebben we ook een beter zicht van wat er leuk bij staat. Want ik vind dat we best wel een flinke tuin hebben (90m2) en als we dan zo'n inniminnie loungesetje erin zetten staat dat simpelweg gewoon stom. En die grotere, tja....daar is de prijs ook groter van...
Dus daar sparen we nog even voor verder..

Ik ga zometeen weer sporten. eens kijken tot hoever ik het nu volhou..
ik heb er de vorige keer echt flinke spierpijn aan over gehouden. waarschijnlijk een beetje geforceerd..

Patricia jij had het laatst over 'Lieve Engeltjes'. Ik had me er wel bij aangemeld. Maar je hebt dan eerst zo'n periode dat je allerlei mailtjes uit de forum toegemaild krijgt ennog niet mee kan praten. Ik werd toen echt knettergek van al die mailtjes..!! ik kreeg per dag bijna 15 mailtjes binnen! Toen heb ik me op een gegeven moment maar afgemeld. Hier op dit forum bevalt het prima. en af en toe kijk ik nog op mijn account bij Babybytes.

Volgende week is echt een spannende week voor jullie, Saskia en Fleur...!!!
Ik zal zo voor jullie duimen. Ik gun het jullie!
En toch vind ik de tijd stiekem wel snel gaan...ook al werk ik nog niet..
Ik kan me nog goed de vorige periode herinneren dat we met spanning zaten te wachten.. enerzijds wel grappig hoe we het samen allemaal doormaken. maar anderzijds frustrerend als het geen goed nieuws is.

Nou, ik ga sporten en daarna lekker wat boodschapjes doen. hoef ik dat tenminste niet in het weekend te doen. want ik word werkelijkwaar helemaal gek van die mensen die de supermarkt op zaterdag gebruiken om met jan alleman in alle gangpaden bij te kletsen! ik rij ze het liefst allemaal omver!   Nee hoor, grapje.
Maar ik vind het wel irritant.. haha

Het weekend is er al weer! Iemand nog wilde plannen?
Wij niet. Ik denk dat het weer eens tijd is voor de grote schoonmaak! Zal mijn vriend heel blij mee zijn!

Tot mails meiden!
Groetjes Isabel

Hey hallo,
wat leuk zon tabel, krijg em alleen niet gekopierd, dus als een van jullie mn gegevens in wilt vullen? Ben 29jr en tis de eerste poging....

leuk Isabel wat leuk dat je met ons meeleeft, mn borsten zijn nog steeds gevoelig, dus heb goeie hoop!

ff kort verhaal, want gaan zo naar t reisburo, willen in september op vakantie, ben benieuwd wat t gaat worden.
Waar komen jullie trouwens vandaan? ikke uit Arnhem.

Groetjes Saskia.

Ik krijg de tabel ook niet geknipt en geplakt, hoe moet dat?
Hier nog niet echt zwangerschapsverschijnselen maar dat had ik de vorige twee keer ook niet en toen bleek ik toch zwanger. Ik ben nog steeds een beetje vaag (bijv. wat betreft de namen van mijn kids) omdat ik bang ben dat er bekenden meelezen. Ik heb dit namelijk vaker gehad en aangezien we zo lang mogelijk geheim willen houden dat we zwanger willen worden (en straks zwanger zijn) is dat natuurlijk niet handig. Als het straks zover is zal ik me opnieuw voorstellen. Zijn jullie niet bang voor stiekeme meelezers?
Hier verder geen plannen voor het weekend, alleen lekker rustig aan doen en genieten van elkaar en onze kleine meid!

Groet Fleur

hey hey,

nee ben niet zo bang voor meelezers en tja als mensen meelezen, dan weten ze t maar. Als ze dan stiekem meelezen zullen ze t ook niet zeggen! haha...

Tja die tabel is leuk he? maar moet een ander maar ff doen toch?

Nou de vakantie was ff een dompertje, we wilde nog een x naar Amerika. Met één kindje is dit toch makkelijker te doen dan met twee (als dit ons gegeven is) maar ojee alleen drie tickets was al 1700 euro en dat was toch iets te veel van het goede! Dus nu gaan we de zon iets dichterbij huis zoeken. Zijn ons nu aan het verdiepen in vakanties in Griekenland, Portugal oid. Ook super leuk natuurlijk, maar als je ff van Amerika uitgaat is het ff omschakelen, haha..

Ben benieuwd hoor fleur, wanneer ga jij de test doen? Wij ook echt de 22e, dan is ook ons jubileum kennen elkaar dan 8,5jaar. Dus iets te vieren hebben we zowiezo.

Fijne avond allemaal en een fijn weekend,

Groetjes Saskia.

Hoi allemaal,

Mijn gegevens voor de tabel zijn 30jr. en 2de poging. Ik vind het alleen wel irritant dat jullie wel weten hoe je die kan overnemen en ik niet . Dus als het een korte uitleg is wil ik het toch graag weten.

Ik  ken het Saskia, na de geboorte van onze zoon wilde we in mijn verlof ook een keer ver weg (met het vliegtuig) op vakantie. Maar toen we uiteindelijk gingen zoeken was het me toch te prijzig. Ook was het mooie weer min. 6 uur vliegen van ons verwijderd en ik had geen zin om met onze kleine meid zo lang te vliegen.

Ik denk dat wij pas vrijdag de 25ste gaan testen (zegt ze stoer). Mijn cyclus bij de eerste poging was namelijk maar 26 dagen en nu weet ik het niet precies. Ik ga maar uit van 28 dagen? En dan een dagje extra voor de zekerheid. Maar het kan dus toch zijn dat ik eerder test hoor!!

Nou ik ga even (lekker) sporten.

Tot snel dames!

Fleur

Terug
Bovenaan