zwanger worden na een doodgeboren kindje

hoi hoi,

Hoe kopieer ik de tabel.
Je gaat naar de laatst bijgewerkte tabel, dan ga je met je muis in de linkerbovenhoek staan, klikt op je linkermuisknop en trekt de muis door de tabel tot rechtsonder. Alle letters kleuren dan blauw. Dan druk je op je rechtermuisknop en klik je op kopieren. Dan open je een veld om te reageren. Je klikt daar op je rechtermuisknop, en op plakken et voila, daar moet je de tabel zien. Dan kan je er zelf dingen in aanvullen.
Als je op een vakje gaat staan zie je daarboven en links pijltjes verschijnen met daartussen een kruisje. Als je op het kruisje drukt, verdwijnt de kolom of rij. Als je op een pijltje drukt komt er aan die kant een kolom of rij bij.
Succes meiden!

Ik heb trouwens nog een kolom bijgevoegd, met uit welke provincie we komen. Saskia jij schreef al Arnhem, maar geziens Fleurs angst met info, heb ik het maar op provincie gehouden ipv stad/dorp.

Bij mij weet iedereen dat we doorgaan voor een kind, dus qua informatie maakt dat dan niks uit. Wel weet mijn zus dat ik hier ook schrijf en soms schrijf ik wel eens iets over dat ik het lastig vind om met haar en haar zoontje om te gaan nu. Dan denk ik wel eens, misschien moet ik dat niet schrijven. Maar het helpt mij om het van me af te schrijven... Kan wel een andere forumnaam nemen, maar ik vind het zo mooi, om hier mama van Bas* achter mijn naam te zetten (dat doe je niet in mails en bij brieven) dat ik mezelf dan toch weer verraad.

Saskia, hoop dat je wel een leuke vakantie vindt. Het is toch lastig als je iets in gedachten had dat niet door kan gaan.
Vrienden van ons zeiden tegen ons, zo drie weken op vakantie, dat kost wat. Toen heb ik een hele gemene opmerking gemaakt die alleen wij mogen maken, dat we geld over hadden, omdat ik geen babykamer had hoeven te kopen..... Auch die kwam aan. Maar verzacht en gezegd dat we daar toch vakantiegeld voor krijgen. En dat is ook zo, geld voor die babykamer is er echt nog wel.
Kon de opmerking gewoon niet zo hebben, omdat we toch echt wel even iets verdienden na het grote verlies van Bas* Dat die vakantie dan niet wordt wat je ervan hoopt door de mk is dan weer overmacht. Het is niet ons jaar en we zijn pas net over de helft....

Isabel, ik sluit me altijd af voor heftige berichten over kindermoorden. Dus ik heb vaag wel iets gehoord, maar ben niet naar het hele verhaal op zoek gegaan.
Leuk he, bezig zijn met je tuin. Het is heel wat om iets moois te bedenken en te laten leggen en dan nog leuk meubilair, wat inderdaad ook superduur is. Maar straks als het af is, is het zo super. Dan nog een beetje mooi weer erbij en genieten maar!
Hoe ging het sporten deze keer? En is het gelukt met het verven van je haar??
Kan me voorstellen dat je bij Lieve Engeltjes moest wennen, had ik ook. Kwam echt op een superactieve tijd binnen. 20-25 mailtjes per dag. Ben gewoon gaan reageren op de mailtjes op mijn verhaal en rolde er toen vanzelf in. Maar kan me voorstellen dat je erdoor overdonderd werd.
Wij hebben trouwens een rustig weekend voor de boeg. Vandaag wat huishoudelijke dingen. Wassen en boodschappen (ja ik moet nog wel wat halen..)
zit nu nog in mijn pyjama, omdat al mijn lange broeken in de was zitten. Haha die ene die ik paste was vies en de andere twee nieuwe zijn nog te lang, maar omdat ze kunnen krimpen in de was, eerst wassen en daarna kunnen ze pas korter. Hoop dat ze snel droog zijn, dan race ik zo naar mijn moeder, kan ze aan de slag hihi.

Spannend hoor met al die testen komende week!!

liefs
Patricia mama van Bas*
Morgen pakken wij nog een filmpje overdag

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd
Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

al gehad

22 juli

1

29
Gelderland

Fleur
dochter en zoon*

al gehad

24 juli
2

30

Isabel
Ylana*

al gehad

29 juli

2

29

Patricia
Bas*

7 augustus

21 augustus

1

30Zuid-Holland

hey hey,

chips! Net hele tekst gemaakt en doet ie het niet!!! nu voor het versturen maar eerst even kopieren...

@patricia: Hoe was de film? Welke ben je geweest?? Wij hadden ook een rustig weekend, zijn gister een pannekoek wezen eten en ook nog dit weekend de schuur en zolder (een beetje) opgeruimd. Tja sommige mensen kunnen vrij lomp met hun opmerkingen zijn he?

@Fleur, wat stoer dat je de 25e pas gaat testen. Zou t wel een beetje cru voor jullie vinden als de test positief is dinsdag. Juist omdat jullie t ook zograag willen en ik het jullie gun.

@isabel. Ik las dat bij jou de bevalling van jullie meisje ook spontaan begon met het breken van de vliezen? En er ook niets uit alle onderzoeken is gekomen? ''domme pech'''noemen ze dat dan idd... beetje rare woordkeuze soms...
Hoe is het nu met jullie?
Wel fijn om nu met een evt volgende zwangerschap bezig te zijn vind je niet? Geeft mij wel beetje extra energie!

Nou we hebben ook vakantie geboekt! Gaan in september naar Portugal, heerlijk op vakantie gaan wanneer iedereen al terug is!! En niet zo ver vliegen!

Gaan jullie verder nog iets ondernemen?
Tja Patricia, klote hoe  je vakantie zo anders loopt dat je hoopt/verwacht he? De tweede helft van dit jaar kan nog jullie jaar worden toch? Met hopelijk een gezond kindje in 2009!

Fijne avond nog en werkze voor degene die weer aan die arbeit moeten morgen!
Groetjes Sas.

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

al gehad

22 juli

1

29

Gelderland

Fleur
dochter en zoon*

al gehad

24 juli
2

30

Noord-Brabant

Isabel
Ylana*

al gehad

29 juli

2

29

Patricia
Bas*

7 augustus

21 augustus

1

30
Zuid-Holland

Juppie!! Gelukt met de tabel.

Hoi hoi allemaal,
Hier alles rustig verlopen. Ik ga zo ghostwisphrer kijken en Medium.

Saskia, ik hoop dat jij ook positief test hoor!

Ik gun het jullie allemaal. En tja als het bij ons nog niet gelukt is dan gaan we met volle moed door naar de volgende ronde. Zoals ik al eerder heb verteld zijn wij beide vorige zwangerschappen ook pas na 4 of 5 rondes zwanger geworden dus houd ik nog geen rekening met een zwangerschap, maar ik hoop het wel natuurlijk haha.

Tot snel groet Fleur

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

al gehad

22 juli

1

29

Gelderland

Fleur
dochter en zoon*

al gehad

24 juli
2

30

Noord-Brabant

Isabel
Ylana*

al gehad

29 juli

2

29
Noord-Bant

Patricia
Bas*

7 augustus

21 augustus

1

30
Zuid-Holland

Hallo Iedereen!

Jeetje ik ben doodop! mijn ouders hebben afgelopen zaterdag een nieuwe keuken geplaatst gekregen. Mijn zusje en ik zijn de rest van de dag bezig geweest met het schoonmaken en inruimen van de spullen. En de dag ervoor... door een hevige miscommunictie... is de stucadoor niet op komen dagen voor de keuken van mijn ouders. En de muren zagen er niet uit! Nu heb ik ons vorig huis wel het een en ander geleerd als het gaat   om een huis opknappen. We hebben toen 3 jaar lopen klussen. Een regelrechte hel!! maar een die onze relatie heeft overleefd. Daarom weet ik zeker dat we vanaf nu alles aankunnen! hahaha
Maar waar het om ging, is dat ik dus al bekend was met het egaliseren van muren.
Dus heb ik geheel onverwachts en met redelijke haast de 2 best wel grote muren ge-egaliseerd... poeh poeh... ik was zo moe!! maar mijn ouders zijn al 57 en 58. Die laat ik het absoluut niet zelf doen! Maar alles is redelijk goed gekomen! De keuken ziet er prachtig uit en binnenkort komt een stucadoor om de kasten heen alles nog eens goed na-stuccen.

zucht.... ik las de vakantieverhalen.... heerlijk...
Wij hebben afgelopen jaren telkens wel iets gehad... dan weer de auto kapot. en die verbouwing van jaren... toen de verhuizing.. toen Ylana.. We zijn echt al jaren niet meer op vakantie geweest. Dit jaar gaat de tuin weer voor. maar volgend jaar wil ik echt gaan. tenzij ik natuurlijk zwanger ben! dan maakt het mij niets uit om nog een jaar thuis te blijven! en in Nederland zijn ook zat leuke dingen te doen! Maarja... het zonnetje in het buitenland is altijd toch wat prettiger...haha
We willen heel graag naar Curacao. Daar zijn we allebei geboren. Maar ik was 1 jaar toen mijn ouders naar Nederland kwamen. Sindsdien ben ik "Nederlands" opgevoed. Ik versta het allemaal wel, maar praat gewoon alleen maar Nederlands. Mijn vriend was 7 jaar toen hij naar Nederland kwam. Hij praat nog wel antiliaans met mij maar ik antwoord in het Nederlands. gaat prima. dus tja.. ik vind het best zo.
Heb nog veel familie daar maar ik ben eerlijk dat ik er weinig mee heb. Mede door het feit dat die mensen heel anders denken en leven... ik ben eigenlijk een nederlander met een kleurtje.. zal ik maar zeggen...hihi

Ik moet eerlijk bekennen meiden... ik gebruik mijn 2e naam in dit forum...
En waarom weet ik eigenlijk niet... Er zijn verschillende kennissen die niet eens weten wat er is gebeurd. Wil ik eigenlijk van de ene kant zo laten. maar nu heb ik ook zoiets van.. het maakt niet uit.. het was mijn prinsesje en iedereen mag weten wat een prachtkind het was!!

Ik zat net even terug te lezen omdat er al weer veel berichten bij zijn gekomen.
Ik kreeg gewoon kriebels voor jullie... dit is jullie week meiden! hahaa ik ben zenuwachtig voor jullie!! ik zit ook al heel stoer te denken dat ik een weekje wacht voordat ik ga testen.. even zeker weten dat het echt niet begint te vloeien.. maarja wie hou ik voor de gek! volgensmij zit ik zelfs die dinsdag de 29e voordat ik aan mijn 1e werkdag begin al met dat staafje in mijn handen... Nee doe ik toch maar niet. Straks is het niet zo en dan ben ik zwaar chagerijnig op mijn eerste werkdag! ik denk dat ik het wel een hele dag uithou totdat ik weer thuis ben...hoop ik....

Ik liep vanmorgen weer even de babykamer binnen.... die is nog helemaal kaal. We waren er nog niet aan begonnen... Ik weet nog dat ik de week voordat het gebeurde nog liep te zeuren dat mijn vriend maar eens moest beginnen met de kamer!!
We waren nog druk in discussie hoe we het in gingen richten. ik wilde echt de babyspulletjes, een echte  babykamer.  Maar mijn vriend zei dat ze er zo uitgroeien en wilde alvast een 'grote mensen kast' plaatsen.wilde ik niet...maarja uiteindelijk staat er dus nog niks. Was wel weer even raar om er te zijn. als de tuin af ik begin ik met of zonder hem aan die kamer. hij moet af. met of zonder baby. anders blijft er alleen maar meer een nadruk op liggen...

oh.. ik had niet in de gaten hoeveel ik al weer had getypt..
Nou dit lijkt me wel voldoende leesvoer voor de zondag!
tot gauw iedereen!

liefs Isabel.

Hallo Allemaal,

Wat een vies weer he? Bij ons regent het de hele tijd. Ik krijg er echt nog geen zomergevoel van....

Isabel ik had nog een vraagje je aan jou. Hoe spreek je Ylana uit? Met een i of met een ij. Ik heb namelijk al een hele tijd de naam ilana in mijn hoofd voor een volgende baby en nu zag ineens dat jouw dochter ook zo heet. Of spreek je het anders uit? Klinkt misschien raar dat ik dat niet eerder heb gezien maar ik heb een vorm van dyslectie dat ik dat niet zie. Zo heb ik al eens een babynaam geroepen en toen zei mijn man, ja leuke naam maar dan moet ik de hele tijd aan mijn nichtje denken ( die heet dus zo). Ook had ik op mijn werk twee collega's die Joke heette. Nu wist ik van beide dat ze zo heette maar ik had niet in de gaten dat ze dezelfde naam hadden. Stom he??

Ik vind het wachten nu toch wel spanned worden, ik heb ook soms een misselijk gevoel en koffie heb ik echt geen trek in. Maar ja dat kan natuurlijk ook alleen in mijn hoofd zitten....

Bij ons was de babykamer wel al helemaal af, zelfs het wiegje was al opgemaakt. En alle kleertjes netjes gewassen en gestreken in de kast. Er is niet zoveel veranderd nu alleen kleertjes terug in de doos, badje staat ivm ruimtegebrek in wiegje enz. Beetje kaal maar wel nog bruikbaar. Er slapen namelijk vaak kinderen van vrienden of familie in het campingbedje. We noemen het ook gewoon een babykamer en niet de kamer van ons zoontje. Ik denk dat bij ons het voordeel wel is (qua gevoel) dat we het kamertje niet speciaal voor hem hebben gemaakt. Onze dochter heeft er ook de eerste 1,5 jaar in geslapen. Maar als we straks weer in verwachting zijn wil ik het wel helemaal aanpakken. We hebben nu een themakamer en dan wil ik gewoon een kleurige kamer zonder speciale poppetjes.

Tot snel lieve meiden.

Fleur

hoi,
zoo Saskia, wat jij had, had ik dus ook he! en ik had hem nog wel gekopieerd, maar dat werkte dus niet, GRRRRR zal wel wat fout gedaan hebben.

Ik mag geloof ik zo langzamerhand echt weer mee gaan doen. Bloedverlies is bijna voorbij en heb net een test gedaan. Daar was een heel heel licht streepje op te zien. Echt zo'n streepje dat je haat als je een donker streepje wil zien. Ik ben dus weer bijna HCG-vrij. Fijn dat je ook blij kan zijn met een negatieve test, haha.
Vanmorgen ben ik naar de bedrijfsarts geweest. Afgesproken dat ik volgende week weer voor 50% ga werken en twee weken daarna weer volledig, als het goed blijft gaan. Nou ja we zullen het zien.

Saskia, hoe gaat het met jou? Morgen je NOD, heb je symptomen of niet. Staat die dag erg scherp, of kan het ook nog wat later zijn. NOu meid ik hoop op goed nieuws.
Wij zijn trouwens niet naar de film geweest. We wilden naar Indiana Jones, maar die draaide alleen om 10 uur 's avonds en aangezien vriendlief vandaag om 4 uur mocht beginnen (bloemenveiling) leek ons dat geen goed idee.
Wat irritant he, dat ze het breken van je water dan domme pech noemen. Maar toch is domme pech het beste dat je kan hebben. Ik hoop dat er bij ons ook domme pech uitkomt. Ook al is dat echt K.., maar dan is de kans op herhaling tenminste niet zo groot....
Lekker dat je naar Portugal op vakantie gaat, heb je tenminste wat om naar uit te kijken!
Wij gaan in november waarschijnlijk nog wel een weekje, maar dan blijven we denk in Nederland. Het zou wat zijn als ik dan weer zwanger ben. Van Bas* had ik 21 juli 07 mijn laatste menstruatie, dus als ik nu gelijk zwanger raak, loopt alles bijna gelijk, dat is ook wel spooky. Maar ja gelijk zwanger raken, zou natuurlijk fantastisch zijn, zeker om het 4-6 weken kan duren voordat je na een curretage ongesteld wordt en ik dan misschien wel langer wacht met testen en dan allang zwanger blijk te zijn, hmm droom droom. DAn zijn de 1e paar spannende weken al voorbij, droom. Ach dat hoopte ik bij Bas* ook en toen duurde het 4 maanden, daar was ik eigenlijk al blij mee, gezien de 8 en 9 maanden de keren ervoor.

Isabel, zo jij bent ook handig. Daar zullen je ouders wel superblij mee zijn geweest!
Die baby-kamer het is wat he. Bij ons is het de logeerkamer. Omdat Bas* nog een nachtje thuis 'geslapen' heeft, is het logeerbed er toen uitgegaan. Dit is later weer teruggezet. Maar toch voelt het niet goed om die kamer binnen te gaan. Ik zie Bas* er nog in staan met zijn kistje. Het zal hopenlijk beter voelen als het echt een baby-kamer mag worden!

Fleur, wat goed dat het je gelukt is met die tabel. Ja ik weet niet hoe goed je bent met een computer, dus ik heb het maar zo simpel mogelijk gehouden, maar dat was dus duidelijk genoeg.
Hier is het weer inderdaad ook echt K..
haha ben net bij de Lidl een zonnebed gaan halen, hopend op de zonnige dagen.
En spannend zeg met je kwaaltjes, zou toch mooi zijn, 2e ronde raak. Ik hoop het voor je meis,

liefs
Patricia mama van Bas*

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

al gehad

22 juli

1

29

Gelderland

Fleur
dochter en zoon*

al gehad

24 juli
2

30

Noord-Brabant

Isabel
Ylana*

al gehad

29 juli

2

29
Noord-Bant

Patricia
Bas*

7 augustus

21 augustus

1

30
Zuid-Holland

Hoi Pat, ik kan me voorstellen dat jij inderdaad blij bent met een negatieve test, dan weet je tenminste zeker dat als je straks op je NOD test dat het ook echt positief is! Anders blijft altijd maar de twijfel.

Saskia, de vragen die Pat aan je stelt had ik eigenlijk ook....I keep my fingers crossed for you!

Fleur

Terug
Bovenaan