Hallo Keesje.... wat balen zeg.. ik begrijp dat de moed je even in de schoenen zakt.
Maar ik weet niet precies wat je nou bedoelt met die fliebers van je.....
En die ovutest en het temperaturen.... tja ik begin daar bewust (nog) niet aan. Ik ken mezelf.. ik ga me dan suf zitten testen en al mijn aandacht zal daar op gericht zijn.
Dan komt de paranoia om de hoek kijken en daar heb ik echt geen zin in.
Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en in de vruchtbare weken het maar netjes om de 2 a 3 dagen te vrijen. Anders gaat het zo je leven beheersen en daar wil ik voor proberen te waken. Want ik merk nu al dat ik er alsmaar aan denk. Dat is simpelweg ook een vorm van stress en ook daar reageerd je lichaam (meestal in negatieve vorm) op. Dus ook ik kan je daar helaas ook niet over adviseren.
Toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis heb ik zo'n oorthermometer aangeschaft.
Maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ik het maar een paar keer heb gebruikt..
maar ik vind het wel een superhandig apparaat.
Keesje ik begrijp wat je voelt en hoe frustrerend het is als je vriend/man er zo op reageerd. Ook al duurt het weer even... het is gewoon weer proberen.
We zijn er voor je als je even je gal wilt spuien!
Groetjes Isabel
Maar ik weet niet precies wat je nou bedoelt met die fliebers van je.....
En die ovutest en het temperaturen.... tja ik begin daar bewust (nog) niet aan. Ik ken mezelf.. ik ga me dan suf zitten testen en al mijn aandacht zal daar op gericht zijn.
Dan komt de paranoia om de hoek kijken en daar heb ik echt geen zin in.
Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en in de vruchtbare weken het maar netjes om de 2 a 3 dagen te vrijen. Anders gaat het zo je leven beheersen en daar wil ik voor proberen te waken. Want ik merk nu al dat ik er alsmaar aan denk. Dat is simpelweg ook een vorm van stress en ook daar reageerd je lichaam (meestal in negatieve vorm) op. Dus ook ik kan je daar helaas ook niet over adviseren.
Toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis heb ik zo'n oorthermometer aangeschaft.
Maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ik het maar een paar keer heb gebruikt..
maar ik vind het wel een superhandig apparaat.
Keesje ik begrijp wat je voelt en hoe frustrerend het is als je vriend/man er zo op reageerd. Ook al duurt het weer even... het is gewoon weer proberen.
We zijn er voor je als je even je gal wilt spuien!
Groetjes Isabel