Hallo,
Hey Keesje, leuk om te zien dat je er nog bent!
Ik weet niet wat het is maar ik ben de afgelopen dagen echt gewoon mega en mega moe!! ik kan mijn ogen overdag amper openhouden. dit terwijl ik redelijk goed slaap.
Misschien de spanning dat komende 2 weken weer DE belangrijke weken zijn.
Maar ik heb er niks aan als ik oververmoeid ben.. vervelend dat enige stress zich op
zoveel verschillende manieren kan uiten.. ik ben werkelijkwaar kapot! Ik ben zelfs te moe
om enige emotie te voelen. ik wil alleen maar slapen!
Anderzijds heb ik wel weer gigantische zin om aan het werk te gaan!
weer onder de mensen te zijn. ik kan niet wachten...
Komend weekend ga ik lekker met een vriendin stappen.
Ik ben benieuwd. ik ben al in geen eeuwen meer wezen stappen.
en ikweet nog de laatste keer dat ik ging voelde ik me nog net niet bejaard!!
al die kleine kinderen (18 tot 23 jaar) die daar rondliepen.. eens kijken hoe het nu gaat.. Moet ik mezelf in een topje zien te wringen ook nog! ik heb niet eens meer fatsoenlijk uitgaanstopjes. haha dat word wat!
Gr Isabel
Hey Keesje, leuk om te zien dat je er nog bent!
Ik weet niet wat het is maar ik ben de afgelopen dagen echt gewoon mega en mega moe!! ik kan mijn ogen overdag amper openhouden. dit terwijl ik redelijk goed slaap.
Misschien de spanning dat komende 2 weken weer DE belangrijke weken zijn.
Maar ik heb er niks aan als ik oververmoeid ben.. vervelend dat enige stress zich op
zoveel verschillende manieren kan uiten.. ik ben werkelijkwaar kapot! Ik ben zelfs te moe
om enige emotie te voelen. ik wil alleen maar slapen!
Anderzijds heb ik wel weer gigantische zin om aan het werk te gaan!
weer onder de mensen te zijn. ik kan niet wachten...
Komend weekend ga ik lekker met een vriendin stappen.
Ik ben benieuwd. ik ben al in geen eeuwen meer wezen stappen.
en ikweet nog de laatste keer dat ik ging voelde ik me nog net niet bejaard!!
al die kleine kinderen (18 tot 23 jaar) die daar rondliepen.. eens kijken hoe het nu gaat.. Moet ik mezelf in een topje zien te wringen ook nog! ik heb niet eens meer fatsoenlijk uitgaanstopjes. haha dat word wat!
Gr Isabel