zwanger worden na een doodgeboren kindje

Hallo.... ik ben net ongesteld geworden...
Ook een paar dagen te vroeg..maar toch.
ik ben nog vrij verdoofd maar ik baal vreselijk..
hmm... dan is het maar: op naar de volgende maand.
ik ga me maar storten op mijn solliciaties...
verdomme.. ik baal echt meiden... ik weet zeker dat als ik het mijn vriend vertel dat hij dan gewoon maar zegt... nou volgende maand beter... wi ik niet horen!
maar is natuurlijk wel de realiteit.

Nou weet je wat. ik ga mezelf opvrolijken morgen met een shopochtend.. het is overal lekker uitverkoop en daar ga ik van genieten..

Iedereen een fijn weekend en tot gauw.

Groetjes Isabel

Hallo

Wat vervelend Isabel! Wel opmerkelijk dat we allebei een aantal dagen te vroeg zijn. Dat betekend dat we volgende maand weer samen in spanning zitten. Ik kan me goed voorstellen dat je baalt! Ik heb gisteren meteen een wijntje gedronken als troost.
Nou shopse morgen en tot snel!

Fleur

Zo ben ik weer.

Isabel hoe was je shop-ochtend? Ben je goed geslaagd in de uitverkoop?

Marianne, is dat de eerste stap in de medische molen, de eisprong verbeteren? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. In beide keren was ik binnen 6 maanden zwanger. Het lijkt me heel frusterend dat je na het verlies van Jona niet snel in verwachting raakt. Ik vind het nu al confronterend als iemand zegt dat die zwanger is ( en dan waren we zelf niet eens bezig met een nieuwe zwangerschap). Hoe zit jij in je cyclus (of weet je dat niet?)
Zoals je al hebt kunnen lezen zijn wij allemaal aan het opladen voor een nieuwe klusronde!

Keesje hoe is het met jou?

Groetjes Fleur

Hallo Allemaal!
Ja... ik heb me goed misdragen.. heb lekker lopen shoppen.. als was het voldane gevoel van korte duur.. zolang het duurde heb ik ervan genoten!! mooi jurkje en pumps gekocht.
zeer tevreden.
vanochtend had ik mijn sollicitatiegesprek. een 2e gesprek bij een uitzendbureau voor de functie intercedente...alleen het gesprek ging mij wat te goed. Tja dan vraag je je natuurlijk af HOEZO? Ze vroeg of ik geen vestigingsmanager wilde worden... omdat ze dacht dat ik me met mijn ervaring en capaciteiten al snel zou gaan vervelen..jeetje. ik wil gewoon intercedent of consultant zijn! en nu ben ik opeens overgekwalificeerd... Het is nog niet helemaal van de baan. ik heb aangegeven dat ik mijn werk leuk vind en dat ik er nooit echt bij stil heb gestaan om leidinggevende te worden. Maarja zij hoeft niet te weten wat mij is overkomen. mijn hoofd staat er helemaal niet naar om die verantwoordelijkheid nu te dragen..
Dus ik vrees dat ik verder moet gaan kijken...baal ik wel een beetje van want ik had echt een goed gevoel bij heel het bedrijf en de gesprekken. Maarja we zien wel..
ik wil wel binnenkort weer aan de slag. lekker weer onder de mensen en even wat anders dan alleen thuis tussen alle leuke babyspulletjes.

Hoe was jullie weekend?!

Liefs isabel

Hallo,

Isabel, het is natuurlijk een enorm compliment dat ze je te zwaar vinden voor de functie! Maar ik kan me voorstellen dat je nu niet op een uitdaging zit te wachten op je werk, je hebt thuis al uitdaging genoeg lijkt me zo.

Ik heb wel een fijn weekend gehad maar ben sinds vandaag weer enorm verdrietig, ik heb echt weer een mega dip. Ik heb gewoon letterlijk pijn aan mijn hart ik kan ook niks anders dan huilen. De dagelijkse dingen doe ik nu even op de automatische piloot. Ik heb er ondertussen wel ervaring mee dus ik weet dat het straks (over een aantal dagen) weer beter zal gaan.

Groet Fleur

Hey Fleur,
Ik weet dat ik vrij weinig kan zeggen om je uit die dip te halen. Ik weet hoe je je voelt...
Gisteren was ik op bezoek bij familie van mijn vriend. Zijn kleine nichtje van 4 vroeg me of de baby nog in mijn buik zat. Die kwam hard aan want we waren saampjes in een kleurboek aan het kleuren en zomaar uit het niets vroeg ze dat. Ze is klein en snapt er natuurlijk niks van. Ik heb maar gezegd dat de baby is gaan slapen en niet meer wakker word en er niet meer is. Ik wist ook niet of ze al uitleg had gekregen over doodgaan enzo. ik wist echt niet wat ik moest zeggen. Heb maar gauw gezegd dat we nu moeten wachten op een ander nichtje of neefje. Het enige wat ze zei was:eek:kay. En we kleurden weer lekker verder. Het liefst was ik huilend naar buiten gerend....ik moest me zo gigantisch groot houden toen ze dat vroeg... ik zit nu ook weer in tranen achter mijn laptop. het heeft bij mij ook wel weer voor een dipje gezorgd. Ik ben gisteren dan ook huilend in slaap gevallen.

Maar dat terwijl ik smiddags werd gebeld door het bedrijf waar ik dat sollicitatiegesprek had. Ik ben gewoon aangenomen!!!!!
Ik heb per 1 augustus gewoon een nieuwe baan! dit was echt heel onverwachts, want ja... je hebt gelezen hoe ik erover dacht na het gesprek die ochtend. En ze zei nog wel dat ze deze week nog 2 gesprekken had die ze even af wilde wachten. En toch belde ze mij rond 5 uur op dat ik was aangenomen! nou super hoor!
Wel is het zo dat ik volgende week donderdag ook nog een gesprek had staan.
Dat bedrijf en die mensen ken ik al. Daar heb ik al eerder een gesprek mee gehad. en dat is me ook heel goed bevallen. Dat gesprek wil ik nog wel aangaan. eens kijken wat dat opleverd. Want ik wil straks geen spijt hebben dat ik het gesprek heb afgezegd. Dit heb ik ook eerlijk tegen het bedrijf gezegd wat me nu graag wilt aannemen. Daar hadden ze gelukkig wel begrip voor.
Zul je zien dat ik straks kan kiezen..dat zal moeilijk worden....

Het is heerlijk weer. ik heb net bericht gekregen dat een bestelling van mij is aangekomen op het afhaalpunt. heb ook online een beetje lopen shoppen... ja ik weet het...shame on me.... ik stap zometeen maar eens op mijn fietsje en dan ga ik het pakketje ophalen. even naar buiten. Want ondanks het goede zakelijke nieuws beni k ook een beetje down.
Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt Fleur.
En je weet het, als je wat kwijt wilt dan hoor ik het!

Groetjes Isabel

Hi Isabel,

Zijn we nog maar met z'n tweetjes over?
In ieder geval hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat goed zeg. En dan nu nog lekker een maandje genieten van je vrije tijd.
Hier gaat het ook weer beter, gelukkig.

Groetjes Fleur

Hoi Isabel en Fleur,

Jullie zijn nog niet alleen hoor. Ik heb het erg druk gehad en dan wel even vluchtig meegelezen, maar geen fut gehad om mee te mailen.
Isabel, dat is lastig he, kindervragen en reacties. Je hebt het toch maar mooi verwoordt naar je nichtje toe. Ik ben ook altijd erg open en eerlijk geweest.
Fleur, die dipdagen zijn vreselijk, je herkent ze omdat je je dan dus normaal beter voelt. Je weet daardoor ook dat het wel vanzelf weer wat beter zal gaan.
Hoe is het nu, voel je je iets beter?

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan