Hey Fleur,
Ik weet dat ik vrij weinig kan zeggen om je uit die dip te halen. Ik weet hoe je je voelt...
Gisteren was ik op bezoek bij familie van mijn vriend. Zijn kleine nichtje van 4 vroeg me of de baby nog in mijn buik zat. Die kwam hard aan want we waren saampjes in een kleurboek aan het kleuren en zomaar uit het niets vroeg ze dat. Ze is klein en snapt er natuurlijk niks van. Ik heb maar gezegd dat de baby is gaan slapen en niet meer wakker word en er niet meer is. Ik wist ook niet of ze al uitleg had gekregen over doodgaan enzo. ik wist echt niet wat ik moest zeggen. Heb maar gauw gezegd dat we nu moeten wachten op een ander nichtje of neefje. Het enige wat ze zei was
kay. En we kleurden weer lekker verder. Het liefst was ik huilend naar buiten gerend....ik moest me zo gigantisch groot houden toen ze dat vroeg... ik zit nu ook weer in tranen achter mijn laptop. het heeft bij mij ook wel weer voor een dipje gezorgd. Ik ben gisteren dan ook huilend in slaap gevallen.
Maar dat terwijl ik smiddags werd gebeld door het bedrijf waar ik dat sollicitatiegesprek had. Ik ben gewoon aangenomen!!!!!
Ik heb per 1 augustus gewoon een nieuwe baan! dit was echt heel onverwachts, want ja... je hebt gelezen hoe ik erover dacht na het gesprek die ochtend. En ze zei nog wel dat ze deze week nog 2 gesprekken had die ze even af wilde wachten. En toch belde ze mij rond 5 uur op dat ik was aangenomen! nou super hoor!
Wel is het zo dat ik volgende week donderdag ook nog een gesprek had staan.
Dat bedrijf en die mensen ken ik al. Daar heb ik al eerder een gesprek mee gehad. en dat is me ook heel goed bevallen. Dat gesprek wil ik nog wel aangaan. eens kijken wat dat opleverd. Want ik wil straks geen spijt hebben dat ik het gesprek heb afgezegd. Dit heb ik ook eerlijk tegen het bedrijf gezegd wat me nu graag wilt aannemen. Daar hadden ze gelukkig wel begrip voor.
Zul je zien dat ik straks kan kiezen..dat zal moeilijk worden....
Het is heerlijk weer. ik heb net bericht gekregen dat een bestelling van mij is aangekomen op het afhaalpunt. heb ook online een beetje lopen shoppen... ja ik weet het...shame on me.... ik stap zometeen maar eens op mijn fietsje en dan ga ik het pakketje ophalen. even naar buiten. Want ondanks het goede zakelijke nieuws beni k ook een beetje down.
Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt Fleur.
En je weet het, als je wat kwijt wilt dan hoor ik het!
Groetjes Isabel