Hoi Fleur, Isabel,
Ik baal en kan wel huilen. De eerste tekenen van ongi zijn er weer. Voor de tweede maand op rij verlies is alweer fliebers ruim 3 dagen voor nod (ook zo raar, nooit eerder gehad).Ik weet het niet hoor, wat moeten we nog doen om zwanger te raken. Ja, mijn man zou niet meer moeten roken en zijn biertjes laten staan, maar dat wil ie absoluut niet. Hij heeft zoiets van: het is altijd gelukt en dus gaat het ook wel lukken en anders is het jammer.
Ik raak daar zo gefrustreerd van.
Ik gebruik trouwens ovutests. Eigenlijk wil ik niet temperaturen, maar wie kan mij uitleggen hoe dat werkt en waar je zo'n speciale thermometer kan kopen.
Ik denk erover om een verwijzing naar de gyn te vragen. Kijken ze daar ook gelijk het sperma van je man na of keren ze je eerst zelf binnenste buiten en gaan daar kostbare maanden mee voorbij? Nou verwacht ik niet dat de huisarts snel zal verwijzen, maar een poging kan geen kwaad. Aan de andere kant, ik ben ook niet bereid over te gaan tot allerlei medische molens, ik wil alleen weten of we nog een kans maken. Is die kans verkeken, dan kan je dat ook een plekje gaan geven. We hebben tenslotte onze oudste nog.
groetjes, keesje