zwanger worden na een doodgeboren kindje

Hoi hoi,

Ik heb niet veel te vertellen maar anders is het zo stil!! haha.
Isabel ik kan me voorstellen dat je graag wilt werken, dan heb je wat meer regelmaat in je leven en de weken vliegen echt voorbij! Na mijn zwangerschapsverlof ben ik ook weer gaan werken (heb het wel gewoon uitgezeten). Het leven gaat toch verder en het verlof deed mijn leven stilstaan. Je bent dan zo met het verlies bezig.
Ik ga vanmiddag op sandalenjacht voor mijn dochter, we gaan in september op vakantie en ze heeft alleen dichte schoenen, en aangezien het nu uitverkoop is ;-)

Fijne dag nog allemaal

Fleur

Hallo!

en Fleur.... Leuke sandalen voor jouw meisje kunnen vinden!?
ik ga voorlopig bewust niet meer naar de stad. heb al zoveel gekocht. Als mijn vriend erachter komt gaat hij echt boos worden...
Maarja, komt goed. Nou wij hebben het deze afgelopen week behoorlijk druk gehad...if you know what i mean! en ik zei nog zo stellig van...nee elke dag echt niet! nou echt wel..hahahaa Gisteren zei mijn vriend voor het eerst in onze bijna 10jarige relatie dat hij even een dagje rust nodig had want hij kon niet meer! ik moest van de ene kant zo lachen...net een stel pubers waren we! hahaha. Maarja van de andere kant had ik ook een krampachtig gevoel van, nee doorgaan ik wil een baby!! Hij lag na 5 minuten al te snurken..het arm jong.. ik ben ook maar gaan slapen.. Maar vandaag moet hij weer werken hoor!

Ik had gisteren dat ander sollicitatiegesprek. maar dat viel vies tegen. ik baal want ik had er echt naar uitgekeken. Maar ik had om 4 uur het gesprek. we hadden afgesproken in een hotelrestaurant. want ze hadden blijkbaar meerdere gesprekken die dag. ik had om 4 uur dus die afspraak en om half 5 kwamen ze mij pas halen!! en toen hebben ze het snel in een half uur afgerond omdat om 5 uur de volgende kandidaat al weer stond te wachten! ik heb ook een half uur moeten wachten. Laat hem ook maar een half uur wachten!! Maarja niet dus. met als gevolg dat ik alleen maar vragen heb zitten beantwoorden en zelf niks heb kunnen vragen.
Nou ik ben er zo snel uit hoor! ik ga voor die eerste baan. Lekker bij mij in de woonplaats. Leuk salaris en lekker 4 dagen werken. het is prima zo!
Ze zouden mij woensdag meer laten weten. dat zie ik dan wel maar ik ga vandaag aan dat ander bedrijf doorgeven dat ik definitief hun nieuwe collega word!
Dan kan ik lekker 1 augustus aan de slag.

Heb jij nog wilde plannen voor het weekend?
mijn vriend moet zaterdag helaas werken. Zondag gaan we gewoon lekker niks doen denk ik. Wat klusjes in huis enzo...Nee niet die klusjes hoor! hahaha ik bedoel echte. er moeten nu wat extra lades in mijn kast worden geinstalleerd voor al die kleren he!
die hadden eigenlijk allang erin moeten zitten, maarja door alles van afgelopen weken is het blijven liggen.

Nou, een fijn weekend Fleur!
tot gauw weer!

hoi meiden,
nou na een niet zo ontspannende vakantie als gehoopt, maandag maar een afspraak gemaakt bij de gyn, omdat ik geen miskraam kreeg. Toch een beetje hoop dat er een kindje zou zitten, al bleven de symptomen eigenlijk weg. (maar ja weet ik veel wat vakantie daarmee doet)
Helaas dus geen kindje te zien. Gister heb ik een curretage gehad. Nu weer een lege buik en beginnen we weer opnieuw...... Bleh het is wel zwaar zo, maar goed, heb nu natuurlijk ook nog de hormonen in mijn lijf en de emoties die erbij horen. Al vind ik dat die erg achterwege blijven. Ben benieuwd wanneer die tevoorschijn komen.

Ik ben wel erg benieuwd naar gost/Marianne, ken ik jou dan ook? Aangezien we in hetzelfde dorp wonen?

Isabel: ik had ook met mijn neefje (nou ja van mijn vriend) dat hij vroeg naar het baby'tje in mijn buik. Dat vroeg hij tot 2x toe! (verschillende dagen) Niemand hoorde dat hij het zei, terwijl er meerdere mensen aan tafel zaten en ik met die brok in mijn keel. Tsja wat moet je zeggen....
Op moederdag zei hij, jij bent ook moeder toch? Toen heb ik maar heel hard ja gezegd. Begin juni zei hij jullie hebben geen kinderen toch? Mijn vriend zei hierop voor de makkelijkheid, nee. maar dat voelde niet goed, al heb ik hem niet verbeterd.

Qua shoppen heb ik mezelf ook al beloofd dat ik aan het eind van de maand helemaal los mag gaan. Naast mijn werk heb ik nog een 2e baantje op een hogeschool (die ik nu wel opgezegd heb) Als het goed is krijg ik eind deze maand mijn salaris van het hele jaar. Ik hoop rond de 800 euro (zoveel uur werk ik daar dus niet) Maar die ga ik allemaal uitgeven aan kleren en schoenen. Ik ga dan niet kijken naar prijzen, maar gewoon alles kopen wat ik leuk vind, ongeacht of ik al zoiets in mijn kast heb liggen. die ruim ik daarna wel op.
Zal je zien dat ik niks leuks tegenkom, is tenslotte altijd zo als je mag kopen. Pas als je niks mag/kan kopen zie je allemaal leuke dingen....

Ach het is dat of stevig aan het sporten, sinds Bas* ben ik 4,5 kilo zwaarder. Nu ben ik nog niet zwaar, maar mijn broeken pas ik echt niet. Nu zal er van deze zwangerschap nog wel iets verdwijnen, maar mijn buik en heupen zijn toch wel wat gegroeid. Aangezien ik niet van sporten houd, is shoppen toch een leuker vooruitzicht. Misschien dan in combi met een beetje bewegen. Maar ja dat bewegen had ik weer achter de wandelwagen willen doen.....
En dat maakt het allemaal weer dubbel.
(haha ga wel van de hak op de tak, snappen jullie het nog??)

liefs
Patricia mama van Bas*

He Pat,

Welkom terug!
Wat een narigheid zeg, kan me voorstellen dat je vakantie daarmee wordt verpest. Ik hoop wel dat je man/vriend en jij van elkaar hebben genoten. Samen praten, tijd doorbrengen en genieten van elkaars aanwezigheid.
Isabel en ik zijn ook druk bezig met opnieuw zwanger worden dus dan zitten we nu weer met z'n drieeen in hetzelfde schuitje.

Wat kunnen kinderen toch direct zijn he? Dat kan heel confronterend zijn. Maar ik denk altijd maar zo (ik probeer alles positief te benaderen pff) Als het niks met je doet dan is je kindje ook niet belangrijk voor je. Ik ben juist blij (nou ja) als ik pijn in mijn hart heb om mijn zoontje want dat betekend dat ik om hem geef en van hem hou!

Dikke knuffel en hopelijk zien we je regelmatig op het forum verschijnen!

Fleur

Hallo Pat, Welkom terug!
Vervelend wat er is gebeurd...zit je natuurlijk niet op te wachten.
Ik hoop dat jullie deze klap redelijkerwijs kunnen verwerken.

ik kan je vertellen dat ik ook 'een paar' kilo's ben aangekomen. en ja hoor, de benen billen en dijen waren het doelwit. vreselijk! en ik ben ook zeker geen sportfanaat.
alhoewel ik dus per 1 augustus een nieuwe baan heb. die zit in het centrum waar ook een sportschool zit waar mijn vriendin sport. we hebben al afgesproken dat als ik die baan zou accepteren ik dan ook naar die sportschool zou gaan.
de buikspieren daar doe ik even niets aan. aangezien we de intentie hebben om weer zwanger te raken. misschien een domme beredenering maar dan doe ik al die moeite om een platte buik te krijgen die na een half jaar weer weg is.

maar de benen billen en dijen...daar wil ik wel echt wat aan doen want mijn broeken passen mij ook niet meer. Ik heb tijdens mijn shopsessies ook alleen maar rokken en bovenstukken gekocht... geen broeken..heel frustrerend.
dus hopelijk val ik nog enigzins wat af de komende periode.

zoals Fleur al zei zijn wij het ook volop aan het proberen.
Leuk dat je erbij bent gekomen. Zo kunnen we elkaar steunen en lekker bijkletsen.
Ikheb trouwens jouw site bekeken. heel mooi. bizar hoe die kleintje zo op elkaar lijken... Mijn prinsesje Ylana was 22 weken oud. en toch, waar je ook vandaan komt.. ze lijken echt op elkaar die kleintjes!

oh,,,, ik krijg net bericht dat een pakketje is gearriveerd bij een ophaalpunt...
ja ik heb weeeeeeer kleren lopen bestellen... i ook zo verleidelijk als je de hele dag alleen thuis bent met jouw laptop.
Ik ga het maar eens ophalen...

tot mails meiden!
Liefs Isabel

Hallo,

Ik ben ook de nodige kilo's aangekomen tijdens mijn zwangerschappen. Bij mijn dochter 20 kilo en bij mijn zoon 13 kilo (maar ja ik ben dan ook 2x 40 weken zwanger geweest) ik zit nu op 77 kilo (bij een lengte van 1.78).
Ik hou gelukkig wel van sporten dus dat doe ik ook trouw 2x per week. Vooral aerobics en bodypump zijn favoriet bij mij.
Er zitten wel wat kilo's te veel aan (10 eigenlijk) maar ik ga nu verder niet streng lijnen want dat is natuurlijk niet goed als je zwanger wilt worden. Ik wil nu eigenlijk terug naar 75 maar ik doe er geen moeite voor (dus het zal wel niet lukken) nou ja het is ook niet het belangrijkste!!
En ik doe trouwens juist veel buikspieroefeningen op advies van mijn fysiotherapeut. Omdat is bekkeninstabilieit heb gehad bij mijn laatste zwangerschap is dat juist goed zodat als het straks weer raak is de hele boel goed getraind is.

Groetjes Fleur

hoi,
ik zit op een gewicht van 62 bij 1m68. dus dat is gewoon ook prima, maar ik woog altijd tussen de 57 en 58. OP zich is dit gewicht misschien beter, omdat ze zeggen dat te licht weer niet goed is voor het zwanger worden, maar ja, het is zo zonde van de kleren he.....

Wel een leuke sport gevonden. Kick-boksen, maar dan niet tegen een tegenstander, maar in een les, tegen zo'n zak. Ideaal en actief doen, en boosheid eruit kunnen slaan. Tenminste zo denk ik er nu over. Kijken of het ook werkt.

En die shopsessie komt er natuurlijk nog aan. Gister al een beetje gestart, aangezien de vakantie-uitgaven meevielen. Ik ben gestart met sokken (ja vervelend en niet leuk om te kopen, maar zijn ook nodig en kosten zat als je er meer nodig hebt...) en ondergoed. Wil mijn verzameling vernieuwen. Ik heb echt van die fases dat het me allemaal niks uitmaakt en ik gewoon goedkoop koop. Nu zit ik in een fase dat ik me gewoon weer mooi wil maken voor mijn ventje en dus allemaal mooi ondergoed in de kast wil hebben. Gister al behoorlijk wat oud weggegooid, dus ik kan al niet meer terug.

Sowieso voel ik enorm de behoefte om me mooi te maken. Ben niet zo ´n modepopje. Douchje, geurtje, oogpotloodje, oogschaduw en dat is het zo ongeveer wel op een dag. Nu naar de kapper geweest, nieuw modelletje met een kleurtje erin. Dus weer fohnen om het model tot zijn recht te laten komen.   Scrubcremetje gekocht om al die vervelschilfers te verwijderen. Bodylotionnetje om mijn huid nog meer te laten stralen.
Nieuw make/upje, zodat ik nu ook weer mascara op heb. Vandaag mijn nageltjes gelakt. Nou het is heel wat voor mij, maar het voelt goed. Dus dan doen we het maar.
Straks met die 800 euro ook niet heel de h&m leegkopen, maar ook eens de wat betere kwaliteit kleren opzoeken, zodat ik niet binnen 2 maanden in slubbertruitjes loop.
Oftewel het lijkt wel of ik mezelf wil vernieuwen. Haha benieuwd hoe lang dat duurt. als ik bij die shopsessie door mijn geld heen ben, heb ik de volgende shopsessie weer zin om veel te kopen, voor veel minder geld want dat heb ik dan niet en dan wordt het toch weer h&m waar je zo lekker veel kan kopen voor weinig... haha. Nou ja ga nu proberen om een goede basis in de kast te krijgen.
Ach ik zie wel, misschien heb ik over 2 weken wel geen zin meer om te shoppen, of zie ik helemaal niks leuks.......

meiden fijn weekend nog en tot schrijfs,

liefs Patricia mama van Bas*

Hoi Pat,

Ja ik heb dat ook, dat ik me mooi wil maken. Ik was eerst ook van de basis verzorging maar nu ben ik daar veel meer mee bezig. Ik had zelf bedacht dat het misschien komt dat je aan je innerlijke gevoel (pijn en verdriet) niks kan doen maar  over je  uiterlijk heb je zelf wel wat te vertellen.
Hier weer een lekker rustig weekend, we gaan zo lekker op tijd eten want ik heb honger (ik had gelunched met een fruitsalade)

Tot snel

Fleur

Terug
Bovenaan