hoi,
ik zit op een gewicht van 62 bij 1m68. dus dat is gewoon ook prima, maar ik woog altijd tussen de 57 en 58. OP zich is dit gewicht misschien beter, omdat ze zeggen dat te licht weer niet goed is voor het zwanger worden, maar ja, het is zo zonde van de kleren he.....
Wel een leuke sport gevonden. Kick-boksen, maar dan niet tegen een tegenstander, maar in een les, tegen zo'n zak. Ideaal en actief doen, en boosheid eruit kunnen slaan. Tenminste zo denk ik er nu over. Kijken of het ook werkt.
En die shopsessie komt er natuurlijk nog aan. Gister al een beetje gestart, aangezien de vakantie-uitgaven meevielen. Ik ben gestart met sokken (ja vervelend en niet leuk om te kopen, maar zijn ook nodig en kosten zat als je er meer nodig hebt...) en ondergoed. Wil mijn verzameling vernieuwen. Ik heb echt van die fases dat het me allemaal niks uitmaakt en ik gewoon goedkoop koop. Nu zit ik in een fase dat ik me gewoon weer mooi wil maken voor mijn ventje en dus allemaal mooi ondergoed in de kast wil hebben. Gister al behoorlijk wat oud weggegooid, dus ik kan al niet meer terug.
Sowieso voel ik enorm de behoefte om me mooi te maken. Ben niet zo ´n modepopje. Douchje, geurtje, oogpotloodje, oogschaduw en dat is het zo ongeveer wel op een dag. Nu naar de kapper geweest, nieuw modelletje met een kleurtje erin. Dus weer fohnen om het model tot zijn recht te laten komen. Scrubcremetje gekocht om al die vervelschilfers te verwijderen. Bodylotionnetje om mijn huid nog meer te laten stralen.
Nieuw make/upje, zodat ik nu ook weer mascara op heb. Vandaag mijn nageltjes gelakt. Nou het is heel wat voor mij, maar het voelt goed. Dus dan doen we het maar.
Straks met die 800 euro ook niet heel de h&m leegkopen, maar ook eens de wat betere kwaliteit kleren opzoeken, zodat ik niet binnen 2 maanden in slubbertruitjes loop.
Oftewel het lijkt wel of ik mezelf wil vernieuwen. Haha benieuwd hoe lang dat duurt. als ik bij die shopsessie door mijn geld heen ben, heb ik de volgende shopsessie weer zin om veel te kopen, voor veel minder geld want dat heb ik dan niet en dan wordt het toch weer h&m waar je zo lekker veel kan kopen voor weinig... haha. Nou ja ga nu proberen om een goede basis in de kast te krijgen.
Ach ik zie wel, misschien heb ik over 2 weken wel geen zin meer om te shoppen, of zie ik helemaal niks leuks.......
meiden fijn weekend nog en tot schrijfs,
liefs Patricia mama van Bas*