zwanger worden na een mk DEEL 2

Hey Dames,

@ sjaar gefeliciteerd!!

EINDELIJK WEEKEND!!! Ik was er zo aan toen, ik ben helemaal kappot, deze zwangerschap lijkt in alle opzichten al helemaal op die van mn zoontje en helemaaaal niet op de afgelopen 2 zwangerschappen ;) M'n man riep al meteen.... we krijgen er een jongen bij :p M'n klachten: Mega tieten, super moe, alleen maar zin in hartig eten (PATAT!!!!!) en kan erg weinig hebben...
Misselijk ben ik veeeeel minder erg dan de vorige twee zwangerschappen. Gelukkig maar....
Ik krijg trouwens echt mn broeken al niet meer dicht, moet echt gaan oppassen dat mensen het niet zien. Vooral op mn werk! Maar voor mn vrije dagen gaan mn zwangerschapsbroeken weer uit de verhuisdoos :p Lekker die buik de ruimte geven.

Heb trouwens het lijstje weer even naar boven gehaald. Afgelopen NOD's zijn er zelfs 3 zwanger geworden, nu volgende NOD ronde weer 3 en we zijn compleet :p

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty - NOD 30/10- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 30/10 - ronde 2 na mk- kind 1
Edith - NOD 27/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

Goedemorgen dames,

@Jenny, Jij ook al ziek aan het worden.. Hopelijk ben je snel weer beter..

@Jen, Ik heb precies het zelfde.. Ik ben nu echt vreselijk misselijk, net zoals ik helaas was bij Keano.. Broeken dicht krijgen is een hele opgave en mijn humeur.. Het Hormoontje Powerrrrr is dus wel terecht. Ondanks alle klachtjes is het wel een prettig gevoel dat deze op je "laatste goede" zwangerschap lijkt.

@Astrid, Medicijnen voor je hoofdpijn.. Ik zou er ook niet aan beginnen tenzij het echt moet. Hopelijk gaat het snel over.. Enne, Ik ben morgen 7 weken zwanger. (Tegelijk met Jolien) Loop een weekje voor op Jen.
Ik droom momenteel wel erg veel maar of dat te maken heeft met mijn zwangerschap? Ik droom veel over mars zijn ex en over Valerio.. Maar dat is wel begrijpelijk..

@Shari, Fijn om te horen dat het weer iets beter gaat met jou en je moeder.. En natuurlijk gefeliciteerd met je neefje! Leuk is dat he!

Met mij gaat het wel weer beter.. Overduidelijk zwanger en daar erg veel last van.. Maja, Ik neem het allemaal op de koop toe. Met mijn kies gaat het weer een stuk beter. Kan weer gewoon eten en ja ik voel het dat het gevoelig is maar dan hebben we het ook gehad.. Nog een paar weekjes en dan moet ie er uit.. Freaks me out. Heb nog nooit iets gehad...

Vandaag mag Marcel Valerio weer zien. Voor een uurtje bij haar thuis weliswaar. Ik ben het er totaal niet mee eens hoe dingen nu gaan en ik ben er ook pissed om. Marcel heeft ook duidelijk aan gegeven dat hij niet zit te wachten op al haar en haar familie maar mist Valerio zo erg dat hij toch gaat. Ik mag er voorlopig niet bij zijn.. Kan ook wel snappen waarom. Valerio liep haar voorbij en kwam naar mij toe wanneer ik het over mama had.. Zegt dat niet meer dan genoeg..
Ik laat het jullie weten hoe het is gegaan.

Ciao!
Mayo

Owh mayo dat zegt inderdaad heel veel over een kind als hij zijn eigen moeder straal voorbij loopt. Succes vandaag!!!.

Hier echt ziek ga nu ook lekker op de bank liggen en niks doen. Hopelijk morgen weer wat beter. Babek is vandaag weg en komt morgen gelukkig weer terug. Klussen gaat ook goed hier ( goed in de zin van niet verplicht maar voor fun ). Geen idee wanneer mijn ei springt, maar misschien maar beter ook anders ga ik te gericht te werk en tja het moet leuk blijven. Toch ga ik er niet vanuit dat dit een rake maand is omdat ik ziek ben. Probeer het hele gedoe dan ook even los te laten en wie weet helpt dat wel

Hallo Dames,

Hier even snel een berichtje van mij, ik moet potverdee zometeen te werk. Verplicht! Te kort mensen dus een werkopdracht gekregen, niet komen betekent werkweigering... Ben echt pissed! Mijn vrije weekend!! Grrrrr

Hier gaat om de dag klussen nog steeds goed, moet wel het een en ander af en toe verschuiven en verplaatsen, maar wil echt dit ritme erin houden.

Op het werk nog steeds een chaos dus, en dan maandag ook nog zo'n vreselijke lange dag door die vergadering (weet niet of ik vertelt had dat ie verzet is??) Moet maandag werken van 07:00-15:00 en dan vergaderen van 20:00-23:00.... Stelletje mafkezen!! Gelukkig ben ik dinsdag vrij...

@Mayo: Het zegt indd genoeg dat Valerio zijn eigen moeder voorbij loopt!! Balen dat je zo misselijk bent, maar je krijgt er wel wat voor terug!!

@Jenny: Ook bij jou zal het raak zijn :) Maakt niet uit hoe of wat, maar deze maand is onze maand (en Edith's!), een juli baby... Toch een mooie maand zou ik zeggen!!

@Tante Shari: Gefeliciteerd met je neefje!!!

Ik ga me zo maar eens klaar maken om te werken... Grrr op zaterdagAVOND GRRRRR!!

Liefs Betty

Meiden, ga ff wat minder reageren. Naar sterfgeval in de familie.
Hoofd staat niet zo naar het forum. Hopelijk snappen jullie dat.

Kom later weer terug...

Wat een kl*tejaar op deze manier....

Murphy's law....

Hai meiden,

@Edith, Gecondoleerd. Natuurlijk hebben we begrip daarvoor. Doe waar jij je prettig bij voelt. Als dat betekent dat je nu minder op het forum bent, dan respecteer ik dat.

@Betty, Het is echt van de zotte dat ze zo met hun werknemers omgaan. En al helemaal dat wanneer je nu niet komt dat het werkweigering is dus ontslag. Belachelijk! Wat kan je hier tegen doen?

@Jenny, Als je gewoon klust maakt het voor je lichaam niet uit dat je ziek bent hoor. Je kansen zijn er niet veel lager om.. (weet het niet zeker maar volgens mij staat het los van elkaar) Hopelijk ben je gewoon snel weer beter en kan je weer normaal functioneren. Ik heb wel gemerkt, dat wanneer je minder gefixeerd bent op zwanger worden, het vaak sneller lukt.

Gisteren een heftig dagje. Zoals jullie al lazen, mocht Marcel eindelijk Valerio weer eens zien. Het ging erg goed. Marcel had een cadeautje meegenomen voor hem en ze hebben samen lekker zitten spelen. Natuurlijk is hij erg veranderd en praat al een stuk beter. Wat me wel erg verdriet deed is dat hij marcel wel herkende maar niet als papa. Het is maar goed dat hij niet weet hou hard wij voor hem vechten. Wel is Vallie nog een ukkepuk. HIj is net iets langer dan Keano terwijl daar toch bijna een jaar tussen zit. (En keano is al zo klein...) Gelukkig liet de heks hun alleen en hadden ze naar 9 maanden eindelijk een uurtje met z'n tweeen. Marcel liet een foto van zijn nieuwe kamer zien en valerio riep ook meteen: Is die van mij?? Wow! Hij zag ook een foto van Keano en riep direct zijn naam.. Ik ben daar zo blij om dat hij nog weet wie we zijn. We hebben veel gemist maar we gaan ook zeer zeker veel inhalen. Mijn motivatie was al heel sterk maar nu nog sterker. Zoals ik al eerder heb gezegd.. Hij is niet mijn vlees en bloed maar het is gewoon mijn zoon.. En ik wil zo graag mijn zoon weer thuis hebben.

Liefs, Mayo

goeiemorgen!

Edith: wat een rotjaar voor jou zeg, gecondoleerd. Ik hoop van harte voor je dat 2010 er beter uit gaat zien, liefst nog eerder natuurlijk, heel veel sterkte!

Mayo: moeilijk hoor lijkt me dat... voor dat mannetje ook, om zijn vader maar een uurtje te kunnen zien. Wel begrijpelijk dat ie hem niet als vader ziet, zijn moeder zal niet veel over een vader vertellen tegen hem denk ik, en als ze nog zo klein zijn... Tis wel sneu he, die hele situatie. Ik hoop dat er snel verandering in komt voor jullie en dat he tvoor het mannetje ook wat duidelijker mag worden dat het zijn vader is. Gelukkig zal ie zich later er nog niet veel van herinneren, das misschien het enige lichtpunt. Is er ook een nieuwe afspraak voor een bezoek?

betty: heb je nu eindelijk weekend? Een hele dag :s
Raar hoor dat je zoiets niet kan weigeren, stel nou dat je die dag iets belangrijks hebt gepland, een bruiloft van iemand of zo, kan je dan nog niet weigeren?

Jenny: waar vind jij de zin als je ziek bent om te klussen? Wel prettig misschien om er even iets minder mee bezig te zijn. Duurt nog even he tot de volgende NOD.

vandaag gaan we de envelopjes proberen te printen, ik ben benieuwd maar na het resultaat van de kaart zelf, heb ik er wel vertrouwen in!

Morgen bloedprikken, nuchter, voor een hele lijst, geen idee waarom maar we doen het maar, he!
En ik ga nog ff kijken naar een bergje positiekleren di eik gratis kan krijgen, ik hoop maar dat het een beetje mijn maat is, dan zit ik goed ;)
geen plannen voor vandaag, misschien ff de speeltuin, nu er niet zoveel zon is, we zien wel!
Liefs en fijne dag!

O, weet je wat ik ook nog zat te dneken gisteren he. De gyn had gezegd dat de baby nar mijn rug kijkt en dus met zijn rug naar boven ligt, voetjes links, koppie rechts. En zo voel ik ht ook. Maar op deze manier kan het wel lang duren voor Jon iets aan de buitenkant voelt. Als ik schoppen voel, is dat tegen mijn darmen aan, helemaal binnenin.
Nu gaat het kindje hopelijk nog wel een keer draaien, maar voorlopig ligt het al 4 weken op de zelfde manier...
Jon vond he tniet zo leuk dat ik dat zei, hij is zo ongeduldig iets te voelen!
xx

Terug
Bovenaan