Hey Dames,
@ sjaar gefeliciteerd!!
EINDELIJK WEEKEND!!! Ik was er zo aan toen, ik ben helemaal kappot, deze zwangerschap lijkt in alle opzichten al helemaal op die van mn zoontje en helemaaaal niet op de afgelopen 2 zwangerschappen M'n man riep al meteen.... we krijgen er een jongen bij M'n klachten: Mega tieten, super moe, alleen maar zin in hartig eten (PATAT!!!!!) en kan erg weinig hebben...
Misselijk ben ik veeeeel minder erg dan de vorige twee zwangerschappen. Gelukkig maar....
Ik krijg trouwens echt mn broeken al niet meer dicht, moet echt gaan oppassen dat mensen het niet zien. Vooral op mn werk! Maar voor mn vrije dagen gaan mn zwangerschapsbroeken weer uit de verhuisdoos Lekker die buik de ruimte geven.
Heb trouwens het lijstje weer even naar boven gehaald. Afgelopen NOD's zijn er zelfs 3 zwanger geworden, nu volgende NOD ronde weer 3 en we zijn compleet
ZWANGEREN:
Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)
NOD's:
Betty - NOD 30/10- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 30/10 - ronde 2 na mk- kind 1
Edith - NOD 27/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3
@ sjaar gefeliciteerd!!
EINDELIJK WEEKEND!!! Ik was er zo aan toen, ik ben helemaal kappot, deze zwangerschap lijkt in alle opzichten al helemaal op die van mn zoontje en helemaaaal niet op de afgelopen 2 zwangerschappen M'n man riep al meteen.... we krijgen er een jongen bij M'n klachten: Mega tieten, super moe, alleen maar zin in hartig eten (PATAT!!!!!) en kan erg weinig hebben...
Misselijk ben ik veeeeel minder erg dan de vorige twee zwangerschappen. Gelukkig maar....
Ik krijg trouwens echt mn broeken al niet meer dicht, moet echt gaan oppassen dat mensen het niet zien. Vooral op mn werk! Maar voor mn vrije dagen gaan mn zwangerschapsbroeken weer uit de verhuisdoos Lekker die buik de ruimte geven.
Heb trouwens het lijstje weer even naar boven gehaald. Afgelopen NOD's zijn er zelfs 3 zwanger geworden, nu volgende NOD ronde weer 3 en we zijn compleet
ZWANGEREN:
Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)
NOD's:
Betty - NOD 30/10- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 30/10 - ronde 2 na mk- kind 1
Edith - NOD 27/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3