zwanger worden na een mk DEEL 2

hoi hoi!

@astrid: wow.. je bent nu de envelopjes al aan het drukken? das wel mooi op tijd!!
k ben erg benieuwd naar je kaartje!! hoe was de spiegel maken trouwens?

@betty: vandaag je lange dag! succes he? k ben benieuwd wat de uitkomst vanavond is!

@jenny: mijn nieuwe neefje woont in denemarken.. dus we gaan er over n paar weken pas heen.. keb m al wel gehoord.. en alst goed is komen vandaag of morge de foto's via de mail.. wel geweldig verhaal trouwens.. hij is boven de wc geboren.. de vk kon m nog net opvangen.. hihi..

@marjoleine: fijn dat marcel hem heeft kunne zien! k hoop voor jullie dat er ook binnenkort een keer n einde komt aan het hele gedoe..

@edith: gecondoleerd..neem je tijd om alles te verwerken! k hoop voor jullie dat het vanaf nu wat beter gaat worden.. genoeg ellende gehad nu zeg..

liefs!

Super he sjaar! Echter lijk ik wel 6-7 maanden, ben slechts 5 kilo aangekomen maar vrees dat ik deze keer toch over die 16 van de eerste keer heen ga :((

Hier ook later meer schrijven, nu eerst mijn frans ehuiswerk doen :p

ps. het lijkt nog eens helemaal goed te komen met die *** belastingdienst... to be continued

Hallo dames,

Mijn lange dag ja vandaag, deel 1 zit er op, alleen vanavond nog, we zullen het gaan meemaken, ik zie het gebeuren dat het een groot zwaar debat gaat komen...

@Sjaar: Mijn werk zit tegenover de dsb bank... Ik heb alle camera en nieuws ploegen de hele dag zitten te bekijken... Maar dat is wel klote voor je, iedereen wordt toch schadeloos gesteld tot een ton? Hoop dat je niet meer dan dat erop heb staan!!

@Astrid: Ik ga zo nog even kijken op je hyves kijken, maar heb je alweer een nieuwe bolle buik foto??? Het lijkt me geweldig om echt een mega toeter te hebben (show the world!!) maar daar kom ik nog wel op terug vrees ik!

@Jen: Lekker een paar dagen vrij, enjoy!! Ik heb morgen en overmorgen ook nog even vrij hmmmm, ook tijd om wat meer te babbelen hiero!!!

@Allemaal: Klussen gaat tot nu toe erg goed, we zitten mooi op schema... Streven is elke twee dagen en het is 1 keer gebeurd dat er de derde dag geklust wordt, maar dat schijnt ook te kunnen... Tot nu toe gaat het erg goed.... Spannend hoor zo'n week waarin je ei komt, maar ik merk dat ik het een stuk makkelijker en relaxter vind nu ik niet weet wanneer mijn ei komt!!! Nu gewoon twee weken lang om de dag klussen.. Kan niet fout gaan!! WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!

Na, ik ga aan mijn avond eten beginnen want om 19:15 ga ik weer retour richting mijn werk grrrr....

Liefs!

hoi hoi..

@betty: haha zoveel hebben wij dr nie op staan.. en t probleem is ook nie dat we t geld kwijt zijn.. maar dat we het deze week nodig hebben!!! jah en da lukt dus van ze lang zal ze leven nie.. dus zijn nu aant schooieren bij familie.. schaam schaam..

@astrid: jah echt geweldig!! k voel me ook steeds beter dus heeeeerlijk!

liefs

Hee..
Betty: succes vanavond, ik ben benieuwd! Zoals het klinkt moe thet helemaal goed komen deze ronde he met jullie!
Betty ik heb geen nieuwe foto erop staan hoor, maar misschien zal ik het nog eens doen. Ik ben echt bang nog dikker te worden dan bij de eerste, twas maar 16 kilo maar mijn buik kwam eerst en toen ik, daarentegen was ik toen nog niets vergeleken de dikke dikke buik van jen!!!

Sjaar: leuk dat je een buike begint te krijgen.
Bijzonder he! Ook al beweging gevoeld?
Vervelend dat je nu zo rottig zit met je geld en zeker nu je het nodig hebt. Maar je hebt toch ook geld nodig om van te eten, kun je dat er dan ook neit afhalen? of heb jij het over geld van je spaarrekening ofzo? (nee, ik heb niets meegekregen van ellende bij die bank van jou... :s )

Jen: soms zit ik een serie te kijken op mijn laptop, en lijkt het dat ik actief online ben, want ik moet af en toe mijn muisje bewegen, anders is mijn beeld zwart maar ben ik in feite niet actief, dat je niet denkt dat ik je negeer ofzo, ok? :)

De printer heeft gisteren zoveel enveloppen verknald dat ik er opnieuw moet gaan bestellen, er zijn er nu 28 gelukt, en die zijn wel heel mooi! Netjes ons adres op de achterkant geprint want dat komt verder niet in de kaart, helemaal top!
Vrijdag uitgerekende datum, ik zit er al een week tegenaan te hikken, raar toch he, dan ben ik verdorie al 17 weken en nog vergeet je het niet...

Hey dames,

@ astrid, ik begreep al dat je iets anders doet als je niet reageert :p maar kan het altijd proberen niet waar?? Wie weet ben je wel ECHT online ;)

Voor mij is over 4 weken ook de eerste uitgerekende datum. Ik zie er nu al tegenop. Het is op mn verjaardag. Ben dan als het goed is ook alweer 11 weken, maarjah moet het wel allemaal goed gaan de komende weken.

@ sjaar, vervelend. Ben blij dat ik niks met de DSB te maken heb. Enneh, daar heb je toch familie voor, om je af en toe uit de brand te helpen.

@ betty, als het bij jou niet gaat lukken deze maand weet ik het ook niet meer hoor!!! Spannend! We blijven voor je duimen hier!

Momenteel zit ik dichtbij een zenuwinzinking. Voel me zo ongelofelijk naar en onzeker dat ik mezelf serieus niet meer terug ken. Ben echt niet te genieten en kan maar aan 1 ding denken.... dit gaat fout. Ben gewoon continu aan het stressen, ben zo bang dat het nu weer een derde keer misgaat. Hoewel ik er totaal geen reden voor heb nu. Ben nu al 1,5 week geen bloed meer verloren, geen buikpijn, niks....maar ook nauwelijk kwaaltjes.
Ben gewoon alleen maar bang en kan echt niet wachten tot de echo van donderdag.

Liefs

sorry meiden..
k zit er ff doorheen.. kreeg net n mailtje dat een oud collega van me is overleden.. dus nu ook nog een begrafenis dr bij.. jugh.. t kan niet stuk deze week.

later wel weer meer

Terug
Bovenaan