zwanger worden na een mk DEEL 2

Hee
Sjaar: hoe gaat het nu met je moeder?

Mayo: overduidelijk zwanger en ze weten natuurlijk van de vorige keer? Tja, lastig he dan als ze allemaal al vermoeden :) die hoofdpijn, nee daar heb ik geen antwoord op gekregen, enkel dat ik een bepaald medicijn mag slikken maar dat ga ik niet doen, als ik niet te veel in het daglicht kom, is het best te houden! Persoonlijk dnek ik dat het nog van die bekken af komt...
Ik hoop voor je dat je het uit kunt houden tot 12 weken met die kies van je!
he, hoe ver ben jij nou? Verder dan Jen toch?
Jen 5.5 wk, Sjaar twee weken minder dan ik dus... 13.5 week? jij...? Jolien...? Ik bent helemaal kwijt, zoals zoveel dingen tegenwoordig :s

Iedereen: weet je wat het probleem ook is, die taal he, ik kan maar moeilijk vragen waarom ie ff inwendig wil voelen, ik hbe het via Jon dan wel gedaan hoor maar toch. En door de vakantieperiode die nu net achter de rug is had ik weinig keus behalve hem, Jon gaat nu wel vandaag of morgen bellen en ik ga naar een ander. Ik heb ook gezegd dat je je bij een gyn op je gemak moet voelen en dat is niet het geval, reden genoeg dus.
Ik hoop dat ik de engelssprekende kan krijgen, zo niet is een ander altijd beter dan hem. Zoizo had ik in de tijd van de mk niet echt vriendjes gemaakt met deze figuur...
Trouwens mijn ENE echotje staat op mijn hyves.
Oh, het voordeel is wel, nu ik al 5 verschillende mesnen heb gehad (assistenten/ vroedvrouw/ gyn) dat ik elke keer een echo krijg, ze willen toch allemaal zelf ff kijken he :p

Moet er ineens aan denken; ik heb in NL een gyn gehad, die leek echt op sinterklaas, dan zonder baard, zelfs zo'n zware stem weet je wel. En ik voelde me ook echt een klein meisje door zijn verschijning, das ook weer niets hoor, maar ja, sinterklaas stelt kleine kindjes op hun gemak, zo ook deze sinterklaas! Ik heb er een poos lang gelopen hoor!

Betty: veel plezier vanavond

Sjaar: we gaan vandaag dat idee van die spiegel maar knutselen. Ben benieuwd. Ja, gisteren was het natuurlijk knutseldag maar als ik ern niet ben, word het lastig he!

(ontwerp voor de envelopjes is ook afgeschilderd, ben zo trots he :)) hoop maar dat 'men' het net zo leuk gaat vinden...!)
liefs xx

Amai wat een rust hier zeg!
Even een vraag voor de zwangeren + moeders hier: dromen...??? Ook zo'n last van gehad?
Heb ik het bij de kids helemaal niet gehad nu elke nacht! Ik had gisteren ook an Jen verteld dat ik gisteren had gedroomd dat het voetje zeg maar zichtbaar en voelbaar was door de buik heen en dat je echt teen van teen kon onderscheiden, heb ik vannacht gedroomd dat ik was bevallen maar niets van de bevalling kon herinneren en zo dus geen band had met het kind en Jon wilde me ook niet vertellen hoe het is gegaan met bevallen... :s
Toch niet zo leuk wakker worden hoor...

Goeiemorgen dames!

Het is indd erg rustig!! :-O

@Astrid: Voor jou zijn die dromen vast niet zo leuk, maar ik vind hem wel grappig! Wat kan je je bezig houden he met zo'n zwangerschap!

@Edith/Jenny: Onze NODS lopen tegelijk toch?? Wel leuk! Vorige rondes 2 zwanger, komende ronde een schepje er boven op... wij alledrie :)

Ik zit wel eens te denken hoe ik het straks ga doen met kinderopvang... Kinderopvang hier gaat pas om 7 uur open en als ik een ochtenddienst heb moet ik om 7 uur op mijn werk zijn... Daarnaast, als ik een avonddienst heb werk ik tot 23:00, ook zo lastig!

Ik heb geen vast rooster, en ik mag maar een vaste dag een aanvraag hebben (met dank aan Hitler) dus ik moet flexibel zijn 6 dagen in de week... Mijn ouders werken, dus die kunnen niet altijd oppassen, en mijn schoonmoeder werkt dan niet meer, maar die kan ik niet 5 dagen in de week opzadelen met de kleine...

Hmmzz...Misschien tijd voor een ander teamhoofd??? Byebye Hitler, Hello Lekker Ding??? Ofzoiets :)

Liefs!

goeiemorgen!

@allemaal: was inderdaad erg schrikken maar gelukig viel het allemaal mee.. mn vader zei dat t door stress komt (mn moeder is dr baan kwijt geraakt waar ze al 13 jaar werkt..) dus dat zal wel veel verklaren

@astrid: hoe is de spiegel geworde? keb trouwens ontzettend veel dromen! kan je niet zeggen waarover.. ma de hele nacht door..vannacht de halve nacht wakker gelegen omdat k ergens int voorbijgaan had gelezen dat je als je op je rug slaapt de bleodtoevoer na de kleine afklemt.. dus k schrok elke keer wakker omdat k op mn rug lag..:S

@betty: dus nu maandag vergadering? tjah je hebt dan in ieder geval je 5 vrije daagjes.. geniet je dr wel van? samen met je vriend?:p

@marjoleine: hormoontje power.. die houden we erin.. haha..hoe ist nu? nie zoveel last meer van je kies?

@iedereen die ik vergeet: sorry! moet over n uurtje weg omdat ze die stomme ketelbrug een uuuuuuuuur lang open doen.. en is er een andere route??? neeeeeeeeej.. dus k mag lekker bijna 3 kwartier te vroeg na mn werk gaan.. grrrr....

liefs!

lol betty: ik zal het nog leuker maken voor je, ik wide het eerst niet zeggen maar wat kan ik er aan doen dat ik het heb gedroomd:
Voordat ik vannacht onze baby aant voeden was heb ik een fred aan de borst gehad, weet je wel, zo'n beest MET 4 tanden...!!! Hoe kom je er op in je dromen he!

ja, met je werk zit je in een lastig pakket, zijn er geen andere vrouwen daar die ok kids hebben, dat je eens kan vragen hoe zij het regelen???
Idd als je de luxe niet hebt van ouders/schoonouders die je over de hele week kunt of wilt verdelen dan ben je afhankelijk van de tijden van de kinderopvang. en werkt vriendlief ook op van die onmogelijke tijden dan?
xx

Hahahahahahahahaha oh sorry Astrid... Maar ik heb de handicap dat ik in plaatjes denk gniffelgniffel... hihihihihihihihi

Ik kan er nog niet over praten op mijn werk omdat ik niet weet hoe hitler gaat reageren.... Daarnaast heeft maar 1 vrouw bij ons kinderen en die heeft oma als vaste oppas, zij werkt dan ook parttime, dat is dan even wat makkelijker he...

Mijn vriend werkt gewone dagdiensten, dus als ik avonddiensten werk, is dat opgelost. Ik kan de kleine dan eigenlijk zo goed als altijd bij mijn schoonouders brengen (denk ik, nog niet over gehad) Want dan zou die kleine daar om 2 uur zijn, en mijn vriend werkt tot 4, dus dat zijn maar twee uurtjes...

Ik denk dat ik ook op zoek moet gaan naar een kdv die om half 7 's ochtends al open gaat, dat zou een hoop schelen!! Maar goed... Het is nog niet zo ver, al kan je dit soort dingen maar het beste zsm oplossen....

@Shari: Fijn te horen dat het met jou en mams weer wat beter gaat. Kan me voorstellen dat je moeder in de stress schiet als ze na 13 jaar de zak krijgt!! Sjonge jonge zeg!

Liefs, Betty

jaaaaaaaaaaa! eindelijk.. k ben weer tante geworden!!

en het is geworden: een jongetje! Haiko... 4200 gram ongeveer..

vanaaf even bellen met mn schoonzusje en de rest:p

liefs!

Hey Betty klopt wij ( edith jij en ik ) lopen gelijk. Wel leuk eigenlijk zit je niet alleen in spanning. Denk niet dat deze maand wat word ben namelijk zo ziek als een hond, en volgens mij bevordert dat nou niet echt de vruchtbaarheid.

Sjaar gefeliciteerd met je neefje!!! Nu jij als eerste weer hihi!!!

@Allemaal: Ik ga mijn bedje weer in kan me ogen niet open houden. zo verkouden en beetje koorst getver hoop dat het snel over is.
Have a nice evening all!!!

Terug
Bovenaan