Hai meiden,
@Shari, Wat een naar verhaal.. Begrijpelijk dat je daar van schrikt.. Gaat het nu weer een beetje met jou?? en met je mam?
@Astrid, Fijn dat je echo goed is gegaan. Had nog willen schrijven dat je er van moest genieten maar was zo moe.. Maar wel aan je gedacht. En een jocjie!! Zo leuk!
Ik vind het wel een hele rare gyn. Ik zal echt op je gevoel afgaan en duidelijk aangeven dat je die man niet meer wilt..
Heb je ook antwoord gekregen of je hoofdpijn te maken heeft met je zwangerschap?? Vind het een vreemde kwaal.. Zo ja, wat veroorzaakt het dan?
@Jenny, Eerlijk gezegd moest ik een beetje lachen toen ik je verhaal las.. Om te lezen is het komischer dan dat het in werkelijkheid was.. Brandje gedoofd.. Weer bijgekomen van de schrik?
Wat jij zij over pijn in de baarmoeder bij bepaalde standjes.. Ik had dat ook.. Ik verkramptte van de pijn rondom mijn ei en de tijd daar tussen deed het met bepaalde standjes ook nog pijn. Het kan dus heel goed te maken hebben met je ovulatie. Ik weet alleen niet zeker of witverlies daadwerkelijk een teken is.. Ik had het helemaal niet juist.. Fingers crossed!
@Edith, Leuke gyn.. mmmhh is ook niet alles maar lijkt me beter dan zijn freak die astrid heeft.. Hoe is het nu met je??
Ik heb/had ook altijd heel veel zin rondom mijn ei.. schijnt een natuurlijk proces te zijn.. Je lichaam wilt dan seks, des te groter de kans op bevruchting dus voortplanting.. Daar gaat het immers allemaal om.. (heel zwart wit gezien)
@Bety, JIj hebt net zo veel gedonder op je werk als ik de laatste tijd. Veel conflicten die niet te vermijden zijn.. Hopelijk beland alles weer op z'n pootjes.
En over hoevaak seks?? (was jij toch die dat vroeg??) We zijn echt nymfomanen af en toe.. en de vruchtbare week elke dag en anders om de dag.. Inprincipe kan je gewoon om de dag of om de 3 dagen zelfs klussen.. schijnt wel beter te zijn voor de kwaliteit.
@Jen, Hoe is het nu?? Geen gekke dingen?
Zag op hyves hoe jasper loopt. Wat schattig he.. nog zo lekker onstabiel..
Vanmorgen naarde tandarts geweest.. Was zo misselijk dat ik bang was dat ik die man onder zou kotsen.. Heb hem ook gewaarschuwd dat hij vandaag alleen maar mag kijken.. Maar tandvlees cahter mijn verstandskies is zwaar geirriteerd en kapot, dus de kies moet er uit.. Heb wel expres een afspraak gemaakt over 7 weken.. dan ben ik de crusiale 12 weken voorbij.
Met de pijn valt het nu mee.. Kan weer gewoon eten.. Voel het nog wel maar als dit zo blijft hou ik het makkelijk 7 weken uit.
Op het werk hebben ze het allemaal in de gaten.. Hoe kan ik nou mijn mond nog 6 weken houden?? Mijn collega zij al.. ochtendmisselijkheid gaat vanzelf wel weer over (terwijl hij aan de cup a soup zat.. ik zag weer groen) en een ander zij, dan ben je boos, dan weer vrolijk, dan weer chagerijnig en dan weer afwezig.. dat allemaal in een half uur.. En begon smakelijk te lachen.. Ik ben nogal.. hormoontje power.. Reageer overal heel fel op.. Vertel het denk ik dan maar na de echo.. ben ik 9 weken..
Liefs, Mayo