zwanger worden na een mk DEEL 2

Hoi jenny, wij zijn gewoon vanaf dag 7 t/m dag 21 om de dag aan het klussen geweest, ook omdat ik niet echt een idee had van wanneer mn eisprong was, toch maar goed geweest, want ik had dus laat mn ei, want ik had dinsdags pas een lichte positieve test terwijl ik maandag mn NOD had. Wel veel lol maken he, want sex omdat het moet is ook zo stom!

Liefs Jen

Astrid, balen dat je gyn zo'n prickhead is!!
Ik heb juist het omgekeerde: een te leuke gyn.
Ook reden genoeg om hem te ontwijken....

Wel fijn dat de echo goed was. En dus een jochie...leuk.

jenny: om de 2-3 dgn klussen is voldoende hoor. Anders blijft het ook niet leuk.

Ik krijg altijd ENORM veel zin rond mijn eisprong, dus dat is handig. heb jij dat niet? Of transparant slijm?

Succes, en hou het leuk...

Edith

Hey dames bedankt voor advies. Denk trouwens dat hij vroeg valt aangezien ik nu al witverlies heb. Doet trouwens ook pijn in bepaalde houdingen, komt dat omdat de baarmoeder laag zit???? Hoe dan ook om de dag lijkt me wel wat want zoals jullie zelf al zeggen het moet wel leuk blijven.

Edith hoe gaat het nu? Alweer wat opgeknapt na de kuur?

hoi meiden..

zit te trillen achter de compu.. net mn moeder aan de lijn.. ze had weer n aanval (ze heeft 2 tumoren in dr hoofd die af en toe of n epileptische aanval geven of een lichtere vorm)
nu kon ze dus helemaaaaaal niet uit dr woorden komen en zat ontzettend te blazen.. k schrok me dood.. hoorde allemaal mensen op de achtergrond: mevrouw gaat het wel?
en wat doe je dan? k zit verdorie aan de andere kant vant land.. mn moeder wou de telefoon nie afgeven en zei alleen ma: jah is ok..
gelukkig trok het na een paar minuten weer helemaal weg.. en kon ze weer gewoon praten..ma jezus.. wat ben ik geschrokken..dus nu een knalrode kop.. vant janke.. en k moet over 20 minute weg om te gaan werke.. jugh..

liefs

Hai meiden,

@Shari, Wat een naar verhaal.. Begrijpelijk dat je daar van schrikt.. Gaat het nu weer een beetje met jou?? en met je mam?

@Astrid, Fijn dat je echo goed is gegaan. Had nog willen schrijven dat je er van moest genieten maar was zo moe.. Maar wel aan je gedacht. En een jocjie!! Zo leuk!
Ik vind het wel een hele rare gyn. Ik zal echt op je gevoel afgaan en duidelijk aangeven dat je die man niet meer wilt..
Heb je ook antwoord gekregen of je hoofdpijn te maken heeft met je zwangerschap?? Vind het een vreemde kwaal.. Zo ja, wat veroorzaakt het dan?

@Jenny, Eerlijk gezegd moest ik een beetje lachen toen ik je verhaal las.. Om te lezen is het komischer dan dat het in werkelijkheid was.. Brandje gedoofd.. Weer bijgekomen van de schrik?
Wat jij zij over pijn in de baarmoeder bij bepaalde standjes.. Ik had dat ook.. Ik verkramptte van de pijn rondom mijn ei en de tijd daar tussen deed het met bepaalde standjes ook nog pijn. Het kan dus heel goed te maken hebben met je ovulatie. Ik weet alleen niet zeker of witverlies daadwerkelijk een teken is.. Ik had het helemaal niet juist.. Fingers crossed!

@Edith, Leuke gyn.. mmmhh is ook niet alles maar lijkt me beter dan zijn freak die astrid heeft.. Hoe is het nu met je??
Ik heb/had ook altijd heel veel zin rondom mijn ei.. schijnt een natuurlijk proces te zijn.. Je lichaam wilt dan seks, des te groter de kans op bevruchting dus voortplanting.. Daar gaat het immers allemaal om.. (heel zwart wit gezien)

@Bety, JIj hebt net zo veel gedonder op je werk als ik de laatste tijd. Veel conflicten die niet te vermijden zijn.. Hopelijk beland alles weer op z'n pootjes.
En over hoevaak seks?? (was jij toch die dat vroeg??) We zijn echt nymfomanen af en toe.. en de vruchtbare week elke dag en anders om de dag.. Inprincipe kan je gewoon om de dag of om de 3 dagen zelfs klussen.. schijnt wel beter te zijn voor de kwaliteit.

@Jen, Hoe is het nu?? Geen gekke dingen?
Zag op hyves hoe jasper loopt. Wat schattig he.. nog zo lekker onstabiel..

Vanmorgen naarde tandarts geweest.. Was zo misselijk dat ik bang was dat ik die man onder zou kotsen.. Heb hem ook gewaarschuwd dat hij vandaag alleen maar mag kijken.. Maar tandvlees cahter mijn verstandskies is zwaar geirriteerd en kapot, dus de kies moet er uit.. Heb wel expres een afspraak gemaakt over 7 weken.. dan ben ik de crusiale 12 weken voorbij.
Met de pijn valt het nu mee.. Kan weer gewoon eten.. Voel het nog wel maar als dit zo blijft hou ik het makkelijk 7 weken uit.
Op het werk hebben ze het allemaal in de gaten.. Hoe kan ik nou mijn mond nog 6 weken houden?? Mijn collega zij al.. ochtendmisselijkheid gaat vanzelf wel weer over (terwijl hij aan de cup a soup zat.. ik zag weer groen) en een ander zij, dan ben je boos, dan weer vrolijk, dan weer chagerijnig en dan weer afwezig.. dat allemaal in een half uur.. En begon smakelijk te lachen.. Ik ben nogal.. hormoontje power.. Reageer overal heel fel op.. Vertel het denk ik dan maar na de echo.. ben ik 9 weken..

Liefs, Mayo

Hallo dames!

@Mayo: Nee, dat was ik niet, dat was Jenny volgens mij. Wij zijn ook bezig met om de dag seksen... Net zolang tot ik ongesteld word, dan kan het niet anders dan dat het deze ronde raak moet zijn!

@Shari: Wat zal jij geschrokken zijn meid! Hoe is het nu?

@Edith: Ik hoop dat alles nu weer een beetje normaal gaat verlopen voor je, een jaar bezig zijn is echt niet grappig...! Ik zou er ook niet aan moeten denken hoor als mijn gyn een lekker ding zou zijn, maar dat nog liever dan zo'n creap als Astrid heeft!

@Allemaal: Mijn werk is indd een chaos momenteel, het nieuwe teamhoofd is net Adolf Hitler (sorry dat ik het zeg) maar zo werkt het natuurlijk niet!! We hadden een vergadering komende zondag, maar dit kon weer niet, dus nu hebben we het maandag avond. AVOND ja... Ik moet maandag werken van 07:00 tot 15:00 en dan vergaderen van 20:00 tot 23:00.... Pfffff

Vanavond heb ik een feestje, mijn allerliefste beste vriendje is weer terug in NL komen wonen (heeft 2 jaar in Spanje gewoond) en vandaag komt hij weer terug, hij weet het nog niet, maar er komt een surprise party voor hem! Heb er zo zin in!! Weet nu al dat ik moet janken als ik hem zie! hahahaha

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan