zwanger worden na een mk DEEL 2

Goeiemorgen dames!

Jeetje Edith! Gecondoleerd... Wat een rotperiode voor je... Rustig aan en tot snel!

@Mayo: Het wordt toch eens tijd dat er wat gaat veranderen he omtrent die kleine... Ik vind het nu al lang duren, moet je nagaan hoe lang het voor jullie al duurt!!

@Astrid: Jammer dat het kindje niet voelbaar is voor Jon, kan me voorstellen dat hij het graag wilt!! Kan me ook wel iets lekkerders voorstellen dan trappen in je darmen...!

Tja... Werkverplichting.. Het woord zegt het al he!! Als je er niet (in de buurt) bent, dan ben je er niet. En de collega's beslissen wie er terug moet komen op het werk, dus daar zit ook zijn voordelen aan. Als je een bruiloft hebt, of een begravenis, dan kiezen mijn collega's niet mij om terug te komen... Gelukkig! Maar ja, ik had 5 daagjes vrij op een rij dus ik zou het minst belast worden. Dat ik er niet blij mee ben is natuurlijk logisch...Ik krijg ook extra toeslagen ervoor, en ben erg benieuwd hoeveel het is...

Vandaag niet zo veel doen, lekker hangen!

Liefs, Betty

@ Edith gecondoleerd. logisch dat je nu even wat anders aan je hoofd hebt dan ons. Sterkte.

@ Mayo: Wat fijn voor marcel dat hij eindelijk een uurtje alleen met zijn zoon heeft kunnen zijn. En ik begrijp je wel al is het geen vlees en bloed het is wat je voor een kind doet voelt en overhebt om het jou kind te kunnen noemen dus zoals ik het zie zeg ik ook ja jij bent zijn moeder.

@ Astrid: Waar vind ik de zin???mmmm naja het is eigenlijk meer zo dat meneer zin heeft en van mij hoeft het niet zo aangezien ik ondertussen lig te hoesten en proesten hihi. Maar ja onder de douce hihih.

@ Betty: Je mag op zijn minste wel een toelage verwachten ja als je op een vrije dag word opgroepen. Hoe dat in jou sector zit weet ik niet precies maar bij mij was het zo dat wanneer je onverwachts werd opgeroepen je 20 % extra kreeg doordeweeks op zaterdag 50% en zondags 100%. Maar ja iedere sector heeft andere regeltjes.

@Sjaar: En heb je al je nieuwe neefje kunnen bewonderen?

@Allemaal: Er gebeurt van alles in mijn licaam hier en wat het is i don't know. Heb een druk op mijn baarmoeder als ik hoest, maar ja ik hoest dan ook zowat 10 keer per minuut dus zegt niks over een eventuele eisprong of wat dan ook.
Morgen met een vriendin mee laatste passing doen voor trouwjurk en assecoires erbij uitzoeken heb er nu al zin in !!!!!!!

Damn ff snel nog ben iemand die best wel bijgelovig is. Zoals ik al ergens eerder heb gezegd willen wij een meisje Layla noemen. Ben ik dus klaar met plaatsen van vorige bericht zet ik de radio aan is dat nummer Layla van eric clapton op de radio.....en dat heb ik dus de hele week al...stap ik in de auto eerste wat ik hoor layla!!!! Misschien een goed teken???

ja echt jammer dat het zo rustig is.... iedereen heeft het druk, druk druk, maar ik ben nu 5 dagen vrij :p dus ik zal de leegte weer een beetje proberen te vullen met alles wat er in mn hoofd opkomt tijdens deze zenuwens weken :p

Liefs

Hee, ja, iedereen een beetje uitgebabbeld he nu alle NOD weer achter de rug zijn.
Wij zijn opt moment de envelopjes aant drukken :))
Mooi mooi mooi
En oh, hoogtepuntje van vandaag, we zijn het eens geworden over 1 naam, wil niet zeggen dat dat het nu gelijk word, maar hij mag mee in de running; Jayden. Wonder boven wonder werd er niet gelijk NEE tegen gezegd :p
Zo direct ff wii-en, meneer heeft nu 101 spellen dus er moet ff getest worden he! Dan in bed en lekker slapen!
Weltruste alvast!
xx

hoi hoi..

ff snel.. straks meer.. ma moet ff klagen.. want alles zit ons tegen!!!!!aaargh!

zaterdag nieuwe auto gekocht.. eindelijk die rotauto weg en een mooie nieuwe familie auto gekocht.. moeten we van de week 2000 euro overmaken issie van ons.. maaaaaaaaaaaaaar.. ons geld staat op de dsb bank.. en voor degenen die het nieuws volgen.. de dsb bank gaat failliet en we kunne dus nie bij ons geld!!aaaaargh!

hoe ga ik in hemelsnaam in 1 week aan 2000 euro komen?

liefs

Terug
Bovenaan