Hai meiden,
Ik ben er ook nog gewoon maak ik ben zo vreselijk moe dat ik geen energie meer heb om te schrijven.
@Shari, Gecondoleerd
@Jolien, Wat balen dat het weekje niet zo is verlopen als je had gehoopt. Deed je zus zo raar door het nieuws van je zwangerschap?
Ik voel me echt vreselijk momenteel.. als ik dat mag zeggen.. Ik ben sinds eem klein weekje misselijk en hou 's ochtends niets meer binnen. Vooral de geur en/of smaak van koffie is funest. En ik ben koffieverslaafd... Ook ben ik vreselijk moe. Allemaal zwangerschapskwaaltjes..
Ik mag volgende week voor de echo 21-10. Ik ben dan 8,5 week en ik vermoed dat ze het eerst uitwendig proberen. Inwendig heb ik ook al meedere malen gehad en is vervelend dat zo'n ding naar binnen moet maar is totaal pijnloos. En natuurlijk mag je vriend er bij zijn!!
@Jen, We hadden elkaar ook al even gesproken op msn maar hoe gaat het nu. Ik begrijp je angst volledig maar zolang je geen krampen heb of serieus bloedverlies, is er niets aan de hand.. Dan zal het alleen maar prettig zijn als je niet hoeft over te geven. 7 op de 10 vrouwen zijn maar misselijk he.. Probeer positief te blijven.. Voor jehet weet is het donderdag..
@Astrid, Balen van je envelopjes.. Hopelijk gaat de volgende partij wel goed.
Hoe is het met je buik?? Idd, we kijken graag naar buikfoto's!
@Betty, Toch balen hoor, al dat gezeur op je werk.. Hopelijk gaat het nu goed komen..
Heb je nog iets leuks gedaan op je vrije dag?
Enne, om de dag klussen is prima.. Moet haast wel raak zijn dan deze maand!
@Jenny, Ben je hier nog?? Al een poosje niets van je gehoord..
Verder gaat alles goed. Veel last van de kwaaltjes en mijn buik groeit al heel erg. Ik kan geen foto's op hyves zetten maar zodra ik het bekend maak, zal ik het jullie laten zien..
Keano is ook erg grappig. Hij kan het word baby zeggen en elke keer als we het over baby hebben doet hij mijn trui omhoog en geeft een kusje op mijn buik.. Hoe schattig!!!
Liefs, Mayo