Goeiemorgen dames!
Wat een dag gisteren! Veel gelult, maar het is er wel helderder op geworden. We kunnen het redden om een super team te worden (wat moet met deze doelgroep) als iedereen maar wilt. Of iedereen wilt is de vraag, ik denk dat er misschien wel ene paar gaan afvallen, maar ja, dat is dan maar niet anders!
Lichamelijk hier niets nieuws. Deze week ergens mijn ei, yup, maar heb er helemaal geen stress of spanningen van. De tijd gaat gelukkig een stuk sneller dan de vorige ronde! Ik kan ook nooit wat merken aan mijn vloed omdat die eigenlijk altijd wat wittig is, en ik geef de sperma altijd de schuld. Herkent iemand dat??
@Sjaar: Gecondoleerd meid! Wat een ellende allemaal! Hoe gaat het eigenlijk op je werk? Weten ze daar dat je zwanger bent?
@Jen: Wat vervelend dat je zo onzeker bent over de zwangerschap. Kan me er ook wel iets bij voorstellen!! Je hebt gelukkig lichamelijk geen klachten die duiden op rare dingen, probeer positief te blijven he!! Stress is slecht voor de beeb!!
@Jenny: Hoe gaat het bij jou eigenlijk? Jij hebt ook je ei deze week!! Niet meer ziek en druk aan de klus??
@Astrid: Ik wil foto's!!!!
Wat spannend dat je bezig bent met de kaartjes! Leuk hoor! Vrijdag alweer 17 weken... Je bent al bijna op de helft!! Jeetje wat gaat dat snel zeg!
Nou, ik ga maar weer eens lui op de bank hangen, huisje is al schoon! Ik heb een vrije dag vandaag en daar ga ik van genieten! Hoef alleen maar even langs de fysio vandaag!! Heerlijk!
Liefs Betty