zwanger worden na een mk DEEL 2

Hee,
go for it Betty! :))

Ik heb weer een vraag, iemand: harde buiken met 17 weken, niet zo vaak maar een keer of twee per week... erg???
Ik heb ook altijd een harde buik na orgasme... ;) beter niet meer doen dan?
Erg he, zo zelfverzekerd was ik met de eerste twee, zo onzeker ben ik nu... :s

Belastingdienst trouwnes nog gebeld en het lijkt echt goed te komen. Ik heb alles GOED ingevuld nu, tenminste daar gaan we vanuit, met mevrouw belasitng in mijn oortje, dus nu de twee brieven nog en klaar. En het lijkt er zelfs op dat ik nog 510 eurp tegeod heb... eerst zien dan geloven he!
Houdoe!
xx

hoi hoi meiden!

@astrid: restless legs noeme wij dat (vriendlief kan ze ook nie stil houden) volgens mij is er wel wat tegen te doen.. ma weet zo snel nie wat.. ennuh keb ergens gelezen dat als je een harde buik krijgt na de sex dat je dan je borsten met rust moet laten.. dan kan het wel.. proberen waard?:p

@betty: klus ze!

@jen: jeetje nu al toeschietreflex.. wel lekker dat je nu wat meer toeleeft naar de echo.. hoe ver ben je nu ook al weer?

@allemaal: k ben ziek of zoiets.. geen koorts (gelukkig) ma wel alles dr weer uit gooien.. hoofdpijn.. algehele malaise.. bah.. zit nu nog in pyjama.. ma zo maar s douche... hope dat ik daar van op knap..

liefs!

hihi de borsten doen meestal niet eens mee met de sex hoor, veeeel te gevoelig :s

Ik dacht dat restless legs of in de hollandse volksmond dansbenen een zwangerschapskwaal was? Nooit geweten dat mannen dat ook kunnen hebben. Tis heel vervelend dat wel!

Beterschap sjaar, wat je ook hebt!

haha.. bij mij doen de borsten ook nie mee hoor.. als ie dr alleen al na kijkt doet t al pijn:p

en die restless legs.. vriendlief heeft t al heel lang.. als ie ergens zit kan ie nie stil zitte.. ma vooral 's avonds in bed.. hij beweegt de heeeeeeeeeeeeeele tijd met zn benen..dus nu doet ie als ie 's avonds in bed ligt zelf zn benen maar heen en weer bewegen (zonder dat die jeuk dr is zeg ma) en daar word ie dan rustig van en valt in slaap.. snap?

liefs

Hallo!!!

Ik heb me toch een partij lekker gewinkelt!! Wij hebben zo'n Miss Etam outlet hier in de buurt, en de gemiddelde prijs per kledingstuk kost tussen de 5 en de 10 euro! Er is niet altijd wat leuks bij hoor, en ze hebben ook heel veel grote maten daar, maar ik heb me toch een hoop leuke dingen!! Ben helemaal blij! Heb nu echt iets typisch ik aan...

Een oversized zwart shirt (of een korte tuniek, net hoe je het wilt zien) met een V-hals met een knalrode panty, zwarte laarzen en twee lange rode kettingen om. Sommige zullen het vreselijk vinden, maar ik vind het geweldig!!

Sorry, ben niet bekend met harde buiken en toeschietreflexen!! Ik ga even de zooi opruimen, en ben zo weer terug!!

Liefs!

Hey astrid,

Hier wat sites die wat info geven over de harde buiken en dat het dus geeeen kwaad kan.

http://www.babyinfo.nl/advies/verzorging/jijenjelichaam/art_hardebuiken.asp

http://www.bobolino.nl/site/video/zwangerschap_bevalling/kwaaltjes/show/harde-buik-reden-tot-paniek.aspx

Ik had het ook altijd tijdens/na de sex, geen probleem volgens de vk, gelukkig maar want vanaf week 11 was ik zo hitsig als wat :p

@ betty, wat heerlijk zo'n outlet, waar zit ie ergens? heb wel gehoord dat er hier driekwartier vandaan ook 1 moet zitten, misschien wel dezelfde?

@ sjaar, ik mag morgen voor de echo, ben dan 6 weken, 3 dagen

@jen: in emmeloord zit dr ook 1.. dat is voor jou zo'n 3 kwartier rijden (aangezien almere voor mij zo'n 3 kwartier is:p)
en idd wat betty zegt: erg leuk af en toe.. vooral als de oude ' nieuwe' collectie dr komt.. ma hier ist dan zoooo druk dat je dr echt bij moet zijn..

je kan t trouwens ook opzoeken op de site van miss etam volgens mij..

liefs

Hee
Jen: bedankt voor je links! Ik ga straks ff kijken. Ik heb het zelfde "probleem" als jij hebt, darom ben ik ook niet blij met die harde buiken, en gisteren deed het echt zeer. Jon vond het ook maar een rare bedoeling!
Heb je soms ook nog links naar wat te doen bij "restless legs"? ;)

Hier geen outlets in de buurt, gelukkig maar!!! Wij hebben in ons oude dorp een Takko, kent iemand dat? Daar word ik nou helemaal blij van, prints vrouwelijk en goedkoop!

we hebben weer geknutseld vandaag, halloween pompoens (dwz mama heeft geknutseld en kids hebben gekeken, grrr wat een pokkezerk zeg!)

Terug
Bovenaan