zwanger worden na een mk DEEL 2

@ Astrid; vervelend zeg die kwaal....hopelijk vindt je een iets wat het op kan lossen of verzacten op de site's.

@Betty: Winkelen voor die prijzen...wie houdt er niet van. Hoe gaat het daar begreep dat ook jij niet weet wanneer je ei is toch? Zelf vindt ik dat de dagen nu wel wat sneller gaan als je je er niet mee bezig houdt....of is dat bij jou anders?.

@Sjaar ( dacht ik ) gecondoleerd met je collega......

@Allemaal: Voel me eindelijk weer wat beter...in alle opzichten want waar het vandaan komt weet ik niet maar de laatste twee dagen zou ik wel 10x per dag willen:p
Beetje stress wel ik ben namelijk een ring kwijt. Ik had heb gekregen van mijn opa toen ik 18 werd ( opa is inmiddels al 7 jaar weg :(). Kan hem nergens meer vinden wat erg raar is want ik doe hem altijd sávonds in mijn kistje. Ook mijn vriend heeft hem niet gezien. Nou morgen nog maar eens goed zoeken.

hallo allemaal!

Bedankt voor de uitleg (over de echo) :p Dan weet ik in ieder geval waar ik me op kan voorbereiden! Misschien een stomme vraag hoor. Maar dan moet je dus echt daar in je blote kont rondlopen en op een tafel of zo'n stoel met 2 van die beugels gaan liggen...charmant :S....
maarja het hoort erbij...zucht...vrouwen zijn niet eerlijk bedeeld heh!

Jeetje ik was vandaag echt doodmoe, misselijk en suf. Heb echt nergens zin in. Vind het ook best moeilijk om nu heel gemotiveer op mn werk te zijn, terwijl ze dit wel verwachten want er moet nogal veel gebeuren op ons groep (tis een beetje chaos omdat er veel wisselingen wat personeel betreft zijn geweest) iemand tips hoe je deze weken doorkomt?

@betty: leuk is dat heh!goedkoop shoppen! ik vind het altijd geweldig!vooral als ik iets heel leuks heb gevonden in een ontzettend oude ballen winkel :p Deze zomer had ik bijv een super leuk jurkje bij Vögele gevonden voor 5 euro :D Ik ga ook best wel vaak van die zaken binnen (iedereen raar kijken) maar soms kom je echt leuke dingen tegen!die je nergens ander tegenkomt. Gwn leuk combineren en klaar is kees!

@sjaar: beterschap!bah vervelend hoor ziek zijn!

@weetnietmeerwiehetvroeg: Ik heb ook vaak van onrustige benen (voor ik zwanger was) vnl als ik erg moe ben. Dan weet ik gewoon dat ik echt op bed moet. Ik heb wel eens gehoord dat aspartaam er veel invloed op heeft. Dus zo min mogelijk ligtproducten gebruiken kan helpen.(oh aspartaam is trwns zeer kankerverwekkend vooral als je zwanger bent voor het kindje)

nou ik ga ff filmpje kijken met mn vriendje

misschien tot later!

He dames!!

Ik ben verliefd op die winkel :D :D Ik had nu 3 kettingen, 3 shirts/tunieken een jurk en een blouse voor 40 euro! Echt lachwekkend gewoon!

@Jenny: Ik heb het ook, ik weet niet wanneer mijn ei is en dat geeft rust... De tijd gaat ook super snel nu! We klussen gewoon om de dag, ongeacht welke week het is! Dat jij zo'n zin hebt kan liggen aan je eisprong he!! Ik merk dat nooit, ik wil het liefst elke dag, tot een week voor mijn ongi, dan heb ik echt geen zin! Nu is het dan maar even pech hebben, we gaan door met dit ritme tot mijn NOD (al weet ik ook niet precies wanneer die is :D)

Morgen weer werken, niet zo heel veel zin in, maar het is een vroeg dienstje, en die gaan altijd heel snel!!

Liefs, Betty

dametje: een tipje misschien; trek een tuniekje/jurkje aan. Dan gaat de boel eronder uit en sta je niet gelijk in je blote kont! Zo heb ik het altijd gedaan en het is me altijd goed bevallen, je voelt je toch minder bloot. En ja, zo'n stoel kun je verwachten, fijn he :s
het zou ook nog kunnen dat ze even willen voelen van binnen (van mezelf uitgaande he...) maar je ziet het wel, tvalt allemaal wel mee, zeker als je dat wormpje op die echo ziet!

Hey jolien, ik doe altijd een jurkje of rokje aan ;) dan sta je niet zo in je blote kont en je hoeft dan alleen je panty en schoenen en onderbroek uit te doen ;) misschien een tip

Terug
Bovenaan