zwanger worden na een mk DEEL 2

Ohhhhhh,
weet je wat ik me vannacht heb bedacht???
We hebben nu 28 enveloppen gedrukt met DIT (waar we nu wonen) adres erop!!!! Wat als we nog wel voor die tijd, zoals gepland, gaan verhuizen????? Stom he!!!
We kunnen beter ze weer opnieuw printen, nu scheelt het dat het JUIST fout ging bij het drukken vant adres... en dan een los kaartje erbij doen, met het eventuele nieuwe adres, dan hebben tegen ook de adreswijzing in een klap erbij mits we zijn verhuisd natuurlijk en anders gewoon dit adres op een los kaartje...
Maar DOM he!!!! OHHHHH!!

goeiemorgen!

@jolien: wanneer had je echo? k ben echt vergeetachtig.. ma wat jen en astrid zeggen: ik deed da ook altijd.. ach jah.. k vond t nooit zo erg.. mn vriend wist echt nie waar ie moest kijken.. haha..

@astrid: das inderdaad nie zo slim.. ma goed dat t fout is gegaan dan.. k heb trouwens geen idee.. wanneer moet ik een kaartje uitgezocht hebben?

@allemaal: vandaag gaat t weer n stuk beter hier.. zo verkouden als n hond.. mja als da alles is.. en.. volgende week lekker weer na de sauna!! keb er zoooo'n zin in.. een dagje relaxen samen met vriendlief..

liefs!

Hallo meiden,

@Astrid, idd niet zo heel slim.. Hopelijk ben je verhuisd tegen die tijd.. Maar tijd begint nu wel te dringen of niet.. Hoe staat het er eigenlijk mee?

@Shari, Kaartjes kan je nu al doen maar ook als je 32 weken ben.. Doe het op jouw tempo. Het is wel leuk.. Je kan ze zelf maken (tip, begin vroeg) of je kan ze bestellen bij een drukker. Je krijg dan boeken mee waar je uit kan kiezen. Je kan dan als nog je eigen gedichtje, lettertype etc kiezen.

@Jolien, is de datum van de echo al bekend? Het is zo leuk.. Ik kijk er wel naar uit!

Ik ook lekker mijn part-time dag.. Ben zo moe.. Gisteren om 19.00 uur naar bed gegaan met het doel een uurtje slapen, schrok ik om half 10 wakker. Ik was nog zo moe dat ik na een half uurtje beneden te hebben gezeten ik toch maar weer naar bed ben gegaan.. Vanmorgen uitgeslapen tot 08.15.. (dank je Keano!) en ben nog moe.. Maja, nog een paar weekjes.. en dan krijg ik weer wat meer energie..

Liefs, Mayo

Ha, dat denk je ja Mayo, ik kom ook weer net mijn nestje uit rollen hoor, ben nogsteeds zo moe als een hond!

Ik ben iig blij dat ik er op tijd aan denk met de envelopjes, dat is het voordeel als je er vroeg mee begint! Nog alle tijd op nieuw te drukken. Gelukkig is er niets mis met de kaarten zelf, dat was toch het meeste druk en knipwerk.

Sjaar: je hebt nog tijd zat met die kaarten, ik ben gewoon een beetje een enthousisteling wat dat betreft.

Hoe het met het verhuizen staat? Niet eigelijk.
Maar het is nog 5 maanden tot de bevalling, das tijd zijn om weg te gaan. Aangezien het huis (het leek erop) toch niet verkocht is, hebben we ook geen druk. We zien het wel. Ik zou het wel jammer vinden als we nogsteeds hierwonen. maar elke maand dat we hier langer zitten is een maand langer sparen.

Ik heb net weer post gekregen; de stof voor het boxkleed deze keer, ik kan weer aan de slag!
Doei!

Het dames,

Hier was de echo super. Mini korreltje met beginnende hartslag, ben dus tussen de 6/6,5 week zwanger, beeb kunnen ze nog niet zo goed meten op deze termijn, maar het zakje zei 6 weken 3 dagen.

Liefs

Goed hoor jen! :) Dat vergroot de overlevingskans toch? (een kloppend hartje)

Ik heb 27 oktober een echo. Volgende week zitten ze helaas helemaal vol. Dan zou ik 9 weken zijn. Toch heb ik niet zo'n heel goed gevoel :( heb nou niet het idee dat ik meer kwalen krijg of dat ze verergeren (wat toch wel logisch zou zijn omdat je steeds meer hormonen krijgt tot de 12 week) duss jah..beetje onzeker hier. Daarbij heeft de vk me nou ook niet bepaald gerust gesteld omdat ze het toch altijd een goed teken vinden als iemand veel kwalen heeft (hoe meer hoe beter zei ze) :S

Afwachten....

liefs Jolien

Oh Jen wat geweldig dat de echo goed was.

Dames misschien klinkt dit heel erg maar zo gefocusd als ik eerst bezig was met de eisprong enz..........zo weinig ben ik er nu mee bezig. Dit wil niet zeggen dat ik niet graag zwanger wil worden liever nog gisteren dan vandaag, maar is dit niet raar als je graag een kind wilt en er zo weinig mee bezig bent????.
Ga vriendlief maar weer eens bellen waar hij blijft grrrr ben al twee dagen pissig gewoon omdat ik die ring ook nog steeds niet heb gevonden baal echt.

wasmachine/stofzuiger nagekeken of is dat echt niet mogelijk?
he, al ben je er niet 24/7 mee bezig das toch juist alleen maar beter? Hoe gaat het nu in de relatie? Alles wel rustig en prettig? Is ie vaker thuis nu savonds?

Dametje: jammer dat je dan niet eerder terecht kon. Ik hoop voor je dat je gevoel niet juist is, niet iedereen heeft (even) veel klachten, beetje jammer van je vk dat ze dat zegt, nu ga jij je alleen meer zorgen maken... :s

jen: jou heb ik al gesproken! Fijn he, zo'n kloppende rijstkorrel in je buik :))

Terug
Bovenaan