zwanger worden na een mk DEEL 2

Ja relatie loopt geweldig nu....we hadden afgelopen tijd allebei nogal last van stress ik door de mk en hij door werk en opleiding, maar we hebben alles goed uitgepraat. We reageerden alles gewoon op elkaar af. Nu doet ie dat in de sportschool en ik door tekenen en dat werk heel goed. En inderdaad dat ik er niet 24/7 mee bezig ben is niet zo erg. tijd gaat wat sneller en mijn tijd komt wel

hoi hoi!

@jen: geweldig!! fijn om te zien he? zo'n klein kloppend dingetje? wanneer mag je nou weer voor echo?

@jenny: k denk nie dat t gek is om dr even helemaal niet mee bezig te zijn.. is misschien zelfs wel goed!

@jolien: k zou me niet te druk maken.. als je een beetje op het forum rond gaat kijken zal je zien dat er veeeeeel vrouwen zijn die geen of bijna geen klachten hebben.. (makkelijk praten he vanaf hier..)

@allemaal: serieus.. dr begint n buikje te komen.. een puntbuikje:S
vanaaf foto's maken.. ma neej ze gaan nog nie op hyves.. want zoals ik betty al uitlegde eerder deze week: mensen die me niet kennen denken waarschijnlijk nog steeds dat t n vetbuikje is.. en da wil k nie.. dus als t echt duidelijk is enzo.. komen de foto's.. capiche?

nou vroeg na bed.. morge om half 7!!! opstaan om na de begrafenis te gaan (marjoleine.. k ben weer in de buurt:p)

liefs

Hai,

@Jenny, Ik en nog vele andere zijn na de MK heel gefocust op eisprongen en NOD's. Ik was op een bepaald moment zo druk bezig er mee dat ik ik bijna alleen nog maar seks had omdat het moest.. Ik genoot er niet meer van. Ik besloot afstand te doen van halve obsessie.. Sterker nog, ik dacht er alleen maar aan als ik het forum opende.. En guess what.. ik werd zwanger. Een nichtje van marcel, idem dito. 3 jaar zijn ze er zo mee bezig geweest en ze weten dat als het eind juni niet raar was, dat ze hulp kregen,.. de druk viel weg en.. raak. Ik wil hiermee zeggen dat het helemaal niet gek is dat je er minder aan denkt. Je wilt graag een kindje, maar het moet niet een obsessie worden. Misschien een zwaar woord, maar keep it in mind.

@Jen, Ik ben zo blij voor je dat de echo goed is.. Ook goed op schema.. Zover ben je toch ook ongeveer?? (nawat je zelf had uitgerekend..) Ik mag volgende week.. Ik heb er zoo zin in!

@Jolien, Ik herken jouw verhaal. Het ene moment voel ik me fit en een paar dagen later voel ik me zo ... zwanger. Ik begrijp dat het een beetje verontrustend klinkt maar als je klachten niet toenemen.. dat hoeft niet per se iets wat te zeggen.. Ik heb ook geen extreme misselijkheid meer gehad na die ene keer dat ik er over schreef.. Ik ben alleen maar heel erg moe.. Toch heb ik deze keer goeie hoop. Vervelend dat je nog even moet wachten op de echo.. probeer je rustig te houden.
De tijd vliegt en voor je het weet is het zo ver..

Liefs, Mayo

Hallo Dames,

even een kort berichtje vanaf hier, ben ook expeditie robinson aan het kijken!

@Jenny: Meid toch, wat zit je in een dip!! Ik denk er ook niet zo veel meer aan, en wat je ook denkt, we worden er niet eerder zwanger van...! misschien duurt het zelfs wel langer als je er zo mee bezig bent (dat zeggen ze uiteindelijk allemaal toch!!) Ik vind het juist knap dat je het was los laat al voelt het voor jou alsof je misschien geen babywens hebt, maar zo is het niet, je weet wel beter toch!! Kop op, girl! Ook wij worden ook echt weer zwanger hoor!!!

@Jen: Meid!!! Gefeliciteerd!!! Wat schitterend nieuws!!! Een echte beeb in je buik!!! Joepiedepoepie!!

@Shari: Wat mis ik? Wat is een minder leuke reden om naar Gelderland te gaan?? (sorry hoor!)

@Jolien: Je bent toch echt zwanger hoor!! Kwalen of niet!! Ook voor jou zal er een mooie echo zijn!!

Meiden, morgen schrijf ik uitgebreid, ga zo weer aan de klus :D het is weer zover!! Alleen is lief niet zo lekker grrrr hoop dat het lukt!

Liefs!

Hoi Jolien,

Ik heb bij mn zoontje helemaaaaaal geen klachten gehad, echt helemaal niks, beetje moe! en dat was een super zwangerschap met een super gezond zoontje. Bij mn twee miskramen had ik juist heeel veel kwalen en die zijn misgegaan. Nu heb ik dus ook nauwelijks kwalen, af en toe een vlaagje van misselijkheid en ik ben erg moe. Toch lijkt dit weer een goede zwangerschap te worden. Mijn verloskundige zegt gewoon dat ieder lijf anders reageerd op een zwangerwschap en iedere zwangerschap is anders. Dus ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was ;)

thanks voor jullie reacties :) jullie zullen vast gelijk hebben. Ben alleen gewoon zo bang. Vorige week had ik echt last van heel gevoelige borsten (er stond echt veel spanning op en ze waren pijnlijk) en een dag later was dat opeens over. Nu doen ze nog pijn bij vlagen. Daarbij voelde ik rare steken in mijn baarmoeder..naja alles bijelkaar ga ik me dan toch zorgen maken.
Ik weet dat ik toch niets anders kan dan afwachten en daar kan ik me opzich redelijk bij neerleggen maar het voelt wel onzeker. Ik kan zegmaar niet blij zijn (omdat ik niet zeker weet of het goed is) maar ook niet verdrietig.

@sjaar: veel sterkte vandaag heh! Dit zijn echt nare dingen :(

@jenny: vervelend zeg dat je die ring kwijt bent! :( kan me goed voorstellen dat je er ontzettend van baalt. Echt geen idee waar hij kan zijn? Denk je wel dat ie ergens thuis moet liggen (dan ligt ie vast op een ondenkbare plaats, heb ik tenminste altijd :)) Wel goed hoor dat je het een beetje van je probeert af te zetten. Ik snap wat je bedoeld met dat het dan misschien lijkt alsof je geen kinderwens hebt (jij weet beter toch? ;) daar gaat het om) en idd gaat het dan vaak sneller. Bij mij was het ook opeens raak de laatste keer terwijl we naar mijn idee heel weinig sex hadden gehad en ik er ook weinig mee bezig was.

Oh ik zal snel stoppen!moet naar mn werk!schrijf ik vanaaf nog ff verder!

Goeiemorgen dames....

Hier nu een dip... Gister niet geklust, vriend was zo ziek als een hond. Ik kan er niks aan doen, maar wordt dan gewoon boos! Ik wil het zo graag! Niet eerlijk tegen over hem, ik weet het. Hij heeft al beloofd dat we vanavond aan de klus gaan als ik thuis kom uit mijn werk. Om de 3 dagen af en toe maakt toch ook niet uit?? Sperma leeft toch gemiddeld 3 dagen in de baarmoeder??

Ik heb wel vreselijk zere tepels, maar daar gaan we weer, dat kan ook mijn cyclus zijn... Ik probeer het zo snel mogelijk te vergeten want anders duurt het weer zo lang voordat het NOD tijd is....

@Shari: Succes vandaag met de begrafenis!

@Jolien: Ik denk dat ik ook doodsbang zou zijn als ik weer zwanger ben hoor, het is doorbijten, hoe cru het ook klinkt met een zwangerschap, want eigenlijk is het ene tijd van genieten. Iedereen met een mk achter de rug zal hetzelfde hebben als jij. Ik HOOP juist dat het een zwangerschap wordt met zo min mogelijk klachten, ik kan mijn werk niet doen als ik steeds misselijk ben of overal pijntjes heb. Daarnaast had ik de vorige zwangerschap die een mk werd heel erg veel buikpijn, constant lag ik met een kruik tegen mijn buik op de bank...

@Jenny: Het komst steeds dichterbijer he... de NOD. Eind oktober... Nog 14 dagen... Ik denk dat mijn NOD wat later is aangezien mijn cylus van 32 dagen vorige keer. Aan de andere kant denk ik dat ik gister mijn ei heb gehad, had heel veel vloed namelijk in mijn slip in de avond. Dan kom ik wel weer uit op 28/29 dagen... We moeten gewoon afwachtten!

Ik wacht op twee pakketjes vandaag, dat is mijn doel naast werk vandaag :) Vriend drinkt veel eiwitten shakes voor het sporten (en klussen nu hihihi) en die komt vandaag. Daarnaast verwacht ik ook een H&M pakketje voor mij... Voor 45 euro heb ik een broek en 6 shirtjes besteld.... Vind mezelf echte en super shopper!!! hihihihi

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan