Goeiemorgen dames....
Hier nu een dip... Gister niet geklust, vriend was zo ziek als een hond. Ik kan er niks aan doen, maar wordt dan gewoon boos! Ik wil het zo graag! Niet eerlijk tegen over hem, ik weet het. Hij heeft al beloofd dat we vanavond aan de klus gaan als ik thuis kom uit mijn werk. Om de 3 dagen af en toe maakt toch ook niet uit?? Sperma leeft toch gemiddeld 3 dagen in de baarmoeder??
Ik heb wel vreselijk zere tepels, maar daar gaan we weer, dat kan ook mijn cyclus zijn... Ik probeer het zo snel mogelijk te vergeten want anders duurt het weer zo lang voordat het NOD tijd is....
@Shari: Succes vandaag met de begrafenis!
@Jolien: Ik denk dat ik ook doodsbang zou zijn als ik weer zwanger ben hoor, het is doorbijten, hoe cru het ook klinkt met een zwangerschap, want eigenlijk is het ene tijd van genieten. Iedereen met een mk achter de rug zal hetzelfde hebben als jij. Ik HOOP juist dat het een zwangerschap wordt met zo min mogelijk klachten, ik kan mijn werk niet doen als ik steeds misselijk ben of overal pijntjes heb. Daarnaast had ik de vorige zwangerschap die een mk werd heel erg veel buikpijn, constant lag ik met een kruik tegen mijn buik op de bank...
@Jenny: Het komst steeds dichterbijer he... de NOD. Eind oktober... Nog 14 dagen... Ik denk dat mijn NOD wat later is aangezien mijn cylus van 32 dagen vorige keer. Aan de andere kant denk ik dat ik gister mijn ei heb gehad, had heel veel vloed namelijk in mijn slip in de avond. Dan kom ik wel weer uit op 28/29 dagen... We moeten gewoon afwachtten!
Ik wacht op twee pakketjes vandaag, dat is mijn doel naast werk vandaag
Vriend drinkt veel eiwitten shakes voor het sporten (en klussen nu hihihi) en die komt vandaag. Daarnaast verwacht ik ook een H&M pakketje voor mij... Voor 45 euro heb ik een broek en 6 shirtjes besteld.... Vind mezelf echte en super shopper!!! hihihihi
Liefs, Betty