zwanger worden na een mk DEEL 2

Betty ja tijd gaat gelukkig snel nu he. Ik weet ook niet precies wanneer mijn nod is hoor. Zat eerst op 30 dagen toen 26 dus zou het volgens de telregels nu dag 28 moeten zijn. Nou ja we merken het vanzelf wel.....of niet natuurlijk haha.

Het word saaaaaaaaaaaaaai hier!!!

@Jenny: Lekker he... Ik ga voor volgende rondes ook alleen maar grof berekenen welke week mijn ei hoort te zijn, en niet meer per dag... Wat een rust in mijn hoofd!

Ik word helemaal gek, ik heb wat pukkeltjes in mijn gezicht, altijd al. Nu heb ik in ene op mijn schouders/armen 3 pukkels aan beide kanten!! Waar dit nou weer vandaan komt???

Nou, ik ga zo naar mijn bedje, morgen weer een vroege dienst!

liefs!

hoi meiden!

gister was indrukwekkend.. de dienst was in wolfheze.. en de begrafenis in hoorn.. ben met n busje met mn oudcollega's ook nog mee geweest naar hoorn.. west friesland zei iemand.. dus betty.. ben k ook bij jou in de buurt geweest?:p

ma was gisteraaf pas om half 10 thuis.. wat eeen lange dag.. net de nieuwe auto opgehaald..:D en nu even relaxen.. vanaaf ga k lekker gourmetten met mn vriend.. dus zo tussen door ook slaatje aan het maken enzo:D

we hadden trouwens weer n foto gemaakt van mn buik.. en als je die vergelijkt met de vorige is het verschil echt goed te zien! geweldig:D

liefs!

Yep Sjaar!! Je zat maar een paar km bij mij vandaan!

Wat leuk dat je nu een groeiend buikje ziet op de foto's!!!

Ik ga boodschappen doen, kom later even praten!

Liefs, Betty

Hallo,
Vandaag het grote nieuws verteld op de verjaardag van mijn vader.. Gelukkig waren ze allemaal erg blij voor ons. Ik kon er ook nie meer onderuit.. MIjn buik groeit al hard!

@Shari.. Wolfheze.. Ik heb hiervoor in Renkum gewoont.. Ik ken het zeker weten.. Maar wat een afstand. Wolfheze-Hoorn.. Pfhhh..

Hoe was het gourmetten.. Ik heb het vorig jaar ook gedaan in mijn laatste weken.. Ik at 2 stukjes vlees en ik zat vol..

@Betty, met je eens dat jet hier extreem rustig is.. Jullie zitten in de afwachting en de rest is nu zwanger en heel bevalve groeide buiken en zwangerschapskwaaltjes niet veel te melden denk ik..

@iedereen, Hoe zit het met onze meeting in November..
Ik ga binnenkort er ook weer even tussen uit.. Mijn nichtje woont in de UK en is een geweldige zangeres. Ze gaat auditie doen voor Britain Got Talent en ik wil er graag bij zijn.. Voor degene die geinteresseerd zijn.. ze is te zien op mijn hyves page bij gadgets..

Love, Mayo

goeiemorgen!

@marjoleine: leuk dat je het verteld hebt!! fijn ook dat iedereen leuk reageerde!
en wolfheze-hoorn is inderdaad een flinke afstand..ma we gingen met zn allen in een busje dr heen.. en hoewel het vreemd klinkt bij een begrafenis.. het was zoooo gezellig buiten de officiele momenten om.. t busje was net schoolreisje..

en gourmetten was erg leuk..keb nu echt de heeeeeele dag door honger.. dus we hebben heeeeel lang aan tafel gezeten..

@betty: nog nie terug van de boodschappen???:p je hebt gelijk.. tis redelijk rustig hier..

@allemaal: idd.. onze meeting in november?

vandaag na mn schoonouders.. die zijn weer terug uit denemarken.. en verder.. nie zoveel:p

lekker vakantie!!!

liefs

Goeiemorgen!

Sjaar: blij voor je dat het allemaal weer achter de rug is zeg!

Ga ik vrijdag de kids wegbrengen zoals altijd,rijd ik om 21.30 terug naar huis want ikmoest naar de tennisclub voor een etentje. Alles picobello he tot aan de grens maar 45 min gereden dus ik was blij! Net over de grens, file...GRRRR!!! Een uur letterlijk stilstaan, ik was dus alweer strontchagerijnig he... Dacht ik na een uur het ergste gehad te hebben kom ik bij ring antwerpen,wil afslag Brussel/Mechelen nemen, word ik omgeleid en kijk, dat moet je niet doen met mij. Ik verdwaal al 5 kmm van huis...en nee ik heb natuurlijk geen gps.
Dus kom ik midden in antwerpen, raak ik het spoor helemaal bijster als de afslag waar brussel bij staat OOK is afgesloten. Ik heb een beetje rondgereden,want rijden moet je als er mensen achter je zitten en ja, ga de weg maar eens vragen om 01.00 snachts...
Uiteindelijk de weg weten te vragen, snelweg terug gevonden, maar ik was terug op het punt VOOR de afgesloten afrit dus kon het hele rondje nog eens maken. Deze keer een groepje autos gevolg, op de gok dat ze naar brussel gingen...ehe ja... ik weet het... :s
Op een gegeven moment split de groep in twee en heb ik (bleek achteraf) de verkeerde groep gevolgd. Antwerpen uit... stadjes/dorpjes werden steeds kleiner. Bordje 'Duffel'... Bordje 'Kontich'... ik zag spoor, spoor is station, station is leven, daar aan iemand de weg gevraagd, met de tranen over mijn wangen rollend als een klein kind hoor, ik was helemaal overstuur want ik had geen batterij op de telefoon en JOn kon dus niet helpen... Dat stel heeft me uiteindelijk helemaal voorgereden naar de snelweg, dat duurde toch zeker 10 minuten voor we erop zaten hoor! Uiteindelijk was ik om 02.00 thuis, 4.5 uur gereden. Vreselijk zeg! Thuis nog ruzie omdat ik jon (kennelijk) heb afgeblaft in de telefoon in de tijd dat ik nog batterij had... gezellig he...
Maar goed, alles is goed nu, Leuven ist gisteren niet geworden, heel slecht geslapen dus doodmoe de hele dag, dus we gaan straksjes even wandelen in leuven, gezellig :)

Oh nog iets (ja, ik schrijf maar even door, dan lijkt het net of er weer leven is hier!) ik heb een mailtje gehad van mijn vader. ( Voor degene die het niet weten, ik heb geen contact met mijn vader sinds ongeveer 1.5 jaar) Dus we gaan maar weer eens een afspraakje maken, hopelijk komt mijn zus deze keer niet dan!
Ik had wel een beetje een deja vu hoor, toen ik zwanger was van Jord had ik ook geen contact met hem en wilde ie het toen ook herstellen. Nu weer zwanger, weer het zelfde ;) We zien wel waar het schip strandt deze keer!

De meeting in November kon toch doorgaan in principe op 29 nov. Alleen kon Elena niet zeggen of ze dan vrij was.

Tot later allemaal, fijne dag!

Terug
Bovenaan