Hee,
ben boxkleedje begonnen, en word leuuuuk! Normaliter ben ik helemaal niet enthousiast over de dingen die ik maak (geloof het of niet) maar de laatste tijd lukt alles wat ik wil!!! Hoest mogelijk he!
Hij zit nu in de was en hopelijk krimpt het niet te veel, tis katoen he die stof, we zien... duimen voort kleedje!
Betty: ach eng nee, als het me niet zint ben ik zo weer weg hoor,zo erg mis ik het niet. Tis alleen zo lullig dat Jordi soms denkt dat opa Hans dood is :s oops... ja, we praten er niet over hier in huis, ik heb geen fotos staan ofzo dus ja, wat zou ie anders denken.
Ik wil opzich best contact herstellen hoor, zijn vriendin is best leuk, maar ik zit echt niet op mijn zus te wachten. Die je alleen maar bekriticeerd, dar ben ik zelf al goed genoeg in. Dus krijg ik die er gratis bij weet ik niet hoe het gaat, kan mijn vader ons 'scheiden' dan lukt het misschien wel. Maar ja, int verleden werden alle mails die ik stuurde naar mijn vader linearecta doorgestuurd naar zuslief... niet leuk.
Hoe doe jij het dan? Mailen en bellen, is ook niet makkelijk zeker niet na 7 jaren! Heb je nog broers of zussen? En praten over koetjes en kalfjes he, weet ie van je mk? Denk het niet wel?
Ik snap trouwens niet waarom je niet kunt nu de 29e. Je werkt niet maar hebt een andere aspraak ofzo? Ander daggie zoeken dan? Heb je een voorstel?
Gisteren ff naar Leuven geweest, lekker even gelopen en chocolade melk gedronken op een terrasje, kindje schoppend in de buik, was leuk en wat is mijn mannetje toch leuk zeg
)
Alleen waren we veel ta laat (40min) bij mijn ex, was ie weer boos, bla bla bla eikel. Jammer he dat je toch zo je leven lang aan zo'n vent vast moet zitten...
Jen:nog ff! Dan weer een echo! Fijn hoor!
Sjaar: gaat lekker he met jou, je blijft aant kotsen!
xx