zwanger worden na een mk DEEL 2

Hallo allemaal!

@Shari: Wat leuk dat iedereen leuk reageerde! En Wofheze-Hoorn is inderdaad een eind! Ik reise altijd met de trein van Hoorn naar Zevenaar als ik een weekendje naar mijn familie ging en ik nog studentw as. Kon ik mooi gratis!

@Astrid: Wat een drama meid! Ik kan me voorstellen dat je je goed beroerd voelt op zo'n moment met een lege telefoon! Ik ken het zelf dan niet, ik ben altijd erg goed in de wegen vinden, ook al weet ik niet waar ik ben... Maar dan moet ik zeggen dat iets zoeken in Nederland makkelijker is dan in Belgie met zijn chaotische wegen!!

@Mayo: Wel leuk dat je buikje zo hard groeit! Wel jammer, dat we zo'n rustig forum hebbem momenteel, al heb ik zelf ook niet veel spannends te melden... Het klussen gebeurd nu heel vaak en heel regelmatig, dus het is haast onmogelijk om niet zwanger te worden deze maand, maar ja, weten doen we het natuurlijk nooit he.... Voel wel de hele dag mijn baarmoeder, alsof ik moet plassen, alleen hoef ik dan weer niet te plassen!

@Allemaal: 29 november ben ik vrij... Al zit ik dat weekend alleen in gelderland....:S Beetje balen want ik zou er wel graag bij zijn....

Ik had weer een heftig weekje op mijn werk.... Tot 2 keer toe een fysiek conflict gehad, in 1 dienst nog wel... Gelukkig probeerde ze me niet gericht te slaan/schoppen, al is het altijd wel weer een heftig klusje.... Heb er spierpijn van! Gelukkig voor de rest niks meer dan dat....

Ben nu erg moe, maar heb dan ook weer 4 dagen erop zitten, wisselend van ochtend en avonddiensten... Morgen een dagje vrij, en dinsdag weer aan de bak!!

Zit momenteel alweer op dag 19 van mijn cyclus... Wat gaat het gelukkig snel!!! Mocht het deze ronde niet lukken ga ik me de volgende ronde weer niet verdiepen in wanneer mijn ei zou moeten komen, ik heb echt een hoop rust in mijn hoofd nu... Heerlijk!

@Astrid: Vind je het niet eng? Weer contact zoeken met je vader? Ik ben er laatst ook weer mee begonnen, van mijn kant uit dan dit keer... Via mail en heeeeeel af en toe een telefoontje, maar ja, wij hebben elkaar al 7 jaar niet meer gezien of gesproken... Ik vind het allemaal nog heel erg eng, niet wetende wat je wel en niet kan/wil zeggen en daarnaast, waar moet je het over hebben?? Hoe heb jij dat?

Liefs, Betty

hey lieve dames,

Hier weinig nieuws. Ben echt alleen maar aan het slapen en aan het eten ;) nog 4 nachtjes en dan weer een echo. Leef nu echt van echo naar echo.

Marjoleine, wat spannend dat je het al verteld hebt. wij hebben het nog aan bijna niemand verteld. Hier begint de buik ook ecthwel te groeien.

Oh... ik zie dat ik dat ik weer mensen door elkaar haal :D Niet Shari, maar Mayo heeft het verteld :D Sorry ladies!!!

@Jen... Slaap lekker en eet smakelijk!! Je zal zien dat alles super mooi is op de echo ;-)

Hier ook niet zo veel nieuws aangezien het een na laatste bericht nog van mij is :D Heb alleen al mijn tandvlees ontstoken (sinds ik op gestaan ben) ... Doet altijd zo ellendig zeer!! Over 9 dagen ga ik testen... Joepie!!!!

Liefs, Betty

goeiemorgen!

@astrid: wat een hel..k zou helemaal gek worde.. mja je bent weer thuis gekomen! wel spannend dat je weer contact krijgt met je vader...

@jen: slapen en eten.. eigenlijk precies wat baby's doen de eerste maanden:p

@betty: je was zo goed bezig..en nu ons toch weer door elkaar halen:p wel irritant dat je tandvlees ontstoken is.. ennuh.. de spannende tijden breken weer aan!

@allemaal: gisteraaf om 8 uur na bed gegaan.. we waren allebei zooooo moe.. om om half 12 klaar wakker te liggen..kwart over 12 dr uit.. beneden warme melk met honing gedronke.. en appeltje gegete.. 2 uur.. kotsend boven de wasbak..oftewel.. gebroken nacht.. en nu nog niet lekker.. bah.. nou vandaag hard aan de slag.. k wil de kamer leeghebben als vriendlief straks thuis komt..

liefs!

Hee,
ben boxkleedje begonnen, en word leuuuuk! Normaliter ben ik helemaal niet enthousiast over de dingen die ik maak (geloof het of niet) maar de laatste tijd lukt alles wat ik wil!!! Hoest mogelijk he!
Hij zit nu in de was en hopelijk krimpt het niet te veel, tis katoen he die stof, we zien... duimen voort kleedje!

Betty: ach eng nee, als het me niet zint ben ik zo weer weg hoor,zo erg mis ik het niet. Tis alleen zo lullig dat Jordi soms denkt dat opa Hans dood is :s oops... ja, we praten er niet over hier in huis, ik heb geen fotos staan ofzo dus ja, wat zou ie anders denken.
Ik wil opzich best contact herstellen hoor, zijn vriendin is best leuk, maar ik zit echt niet op mijn zus te wachten. Die je alleen maar bekriticeerd, dar ben ik zelf al goed genoeg in. Dus krijg ik die er gratis bij weet ik niet hoe het gaat, kan mijn vader ons 'scheiden' dan lukt het misschien wel. Maar ja, int verleden werden alle mails die ik stuurde naar mijn vader linearecta doorgestuurd naar zuslief... niet leuk.
Hoe doe jij het dan? Mailen en bellen, is ook niet makkelijk zeker niet na 7 jaren! Heb je nog broers of zussen? En praten over koetjes en kalfjes he, weet ie van je mk? Denk het niet wel?

Ik snap trouwens niet waarom je niet kunt nu de 29e. Je werkt niet maar hebt een andere aspraak ofzo? Ander daggie zoeken dan? Heb je een voorstel?

Gisteren ff naar Leuven geweest, lekker even gelopen en chocolade melk gedronken op een terrasje, kindje schoppend in de buik, was leuk en wat is mijn mannetje toch leuk zeg :))
Alleen waren we veel ta laat (40min) bij mijn ex, was ie weer boos, bla bla bla eikel. Jammer he dat je toch zo je leven lang aan zo'n vent vast moet zitten...

Jen:nog ff! Dan weer een echo! Fijn hoor!

Sjaar: gaat lekker he met jou, je blijft aant kotsen!

xx

He Astrid,

Mijn oma is de 28ste jarig, maar ze viert het of de 28ste of de 29ste... Das een beetje balen want ik zou er graag bij zijn...!

Ik vind het contact weer opbouwen doodeng...Hij weet van de mk, want dat is de reden dat in mijn hoofd mijn vader weer in beeld kwam. Ik ben gewoon eerlijk geweest en gezegt dat ik het nog een laatste keer wil proberen ivm de toekomst voor de baby. Ik vond het namelijk zo moeilijk dat ik wel vond dat hij het recht had om te weten dat ie opa wordt, maar ik moest er niet aan denken om hem na 7 jaar voor het eerst weer te zien in mijn kraamtijd... Dus vandaar...

Hoe je er rekening mee dat katoen gemiddeld 5 % krimpt??? :)

Liefs!

hoi hoi..

inmiddels contact gehad met de verloskundige.. hou zelfs geen drinke meer binne.. en keb gewoon griep:S (koorts enzo..)

k had met mn domme hoofd er nie aan gedacht dat je ook misselijk kan zijn vanwege de griep:p

dus hang al de hele tijd op de bank.. vanmiddag de verloskundige weer bellen om te bespreken hoe het gaat.. moet namelijk wel drinke.. mja als je ook da nie binne houd..

nou ga weer bank hange

liefs

Terug
Bovenaan