zwanger worden na een mk DEEL 2

ik heb er rekening mee gehouden hoor! En hij is leukkkkk! Ik moet alleen de achterkant nog, die is minder mooi dan de voorkant qua kleuren, ik zet hem op de hyves, kun je kijken!

Sjaar: beterschap, ik ben hier ook weer voor de derde keer in 3 maand verkouden! Bah!

Astrid wat leuk!!! Hij is echt te stoer gewoon!! Zo kanp dat je dat kan! Ik heb soms wel van die leuke ideen maar ik kan het gewoon niet :'-(

@Sjaar: Had je al gesproken op msn, maar beterschap meid!! Luister wel naar je lijf he!

Liefs, Betty!

Ja leuk is ie he! Eigelijk hetzelfde als degene die ik had gezien op internet alleen dan 25 euro goedkoper! :p Vanavond aan de achterkant (die is dan tegenovergesteld he) het vlak erop naaien met de hand en klaar! Misschien ga ik er nog wel een maken, ik heb nog zoveel van het dekbed over (sssst... niet tegen schoonmoeder zeggen dat ik een van haar dekbedden in stukken heb zitten knippen hihi!!)

hallo!

@sjaar: bah zeg ziek zijn! En buikgriep nog wel :S (of tenminste zo klinkt het)Nou telkens blijven drinken ook al komt het er weer uit zou ik zeggen..er blijft altijd wel een deel inzitten. kun je bijv. yoghurt of fruit verdragen? Zit ook veel vocht in. Of komkommers :p Beterschap hoor!

@Astrid: jeeej wat een nachtmerrie! Zelf heb ik opzich wel een goed oriëntatievermogen maar kan me goed voorstellen dat je helemaal in de zenuwen zat! Helemaal 's nachts. 's middags is nog niet zo'n ramp maar 's nachts lijkt het me toch een stuk minder. Gelukkig ben je helemaal goed aangekomen! ;)
Ben trwns ook wel heel benieuwd naar je kaartje! Heb alleen je hyves niet. Zou je hem mij door willen geven?(Als je het niet wil gwn zeggen hoor!) oh of anders geef ik die van mij: http://jolientje23.hyves.nl/

Voel me zelf best beroerd vandaag. Jeej!Goed teken :)) hoop ik. Volgende week echo!Ben zo benieuwd hoe dat is! Ook spannend hoor :S
Vind het trwns wel lastig hoor om het voor me te houden op mn werk! Er werd vandaag nog aan me gevraagd of ik nog geen kinderen wil enzo (sjah ik heb de leeftijd en werk ook nog eens op een babygroep...zou best wel logisch zijn dus) dus ik er maar een beetje omheen draaien..
Maarja hopelijk kan ik het binnenkort vertellen! :D

Jolien, ik snap het niet, ik kan bij jou niet vragen om vriendje te worden op je hyves...? Of zit ik weer verkeerd te kijken, heb ik jou soms al toegevoeg???
Iig mijn hyves is jodi96.hyves.nl, alleen is ie gesloten dus ik denk niet dat je er veel mee kan...?
Kijk maar!

Fijn iig dat je je beroerd voelt nu :p

hoi meiden..

ben inmiddels bij de verloskundige geweest.. en k heb echt buikgriep.. als t morge nie over is woensdag weerkomen.. mja.. inmiddels al 2 beschuitjes binne gehoude.. dus misschien zakt t ook al weer af..

de verloskundige ging ook even het hartje luisteren.. en ze moest even zoeken (speklaagje) maar toen kwam het luid en duidelijk door! dus kan weer rustig slapen vannacht..:D

@astrid: kan je ook zo'n kleed voor mij maken??? k vind m zooooo leuk!!

liefs

leuk is ie he! :)) o bah wat klinkt dat eigendunkerig he!
Als je het echt wilt is alles mogelijk natuurlijk...

Fijn dat je toch het hartje hebt kunnen horen, nu rusten rusten rusten ;)

Hey dames,

Wat is het hier ongelofelijk rustig. Ik kan niet anders zeggen. Hier gaat het prima, geen klachten, geen buikpijn. Ben nog steeds heel moe en slaap veel.
Overmorgen de echo, om 8 uur sochtends....wat een belachelijke tijd :p

Terug
Bovenaan