zwanger worden na een mk DEEL 2

@astrid: we zijn vriendjes ;))

@jen: waarschijnlijk heb je nu je echo! spannend weer! :) Ben benieuwd!

Ik ben vandaag lekker vrij. Echt heerlijk! Mn dag is al aardig volgepland maar ik ga in ieder geval eerst ff relaxen (oftewel: met een boek op de bank :)) dan een cake bakken of koekjes oid. Lekker huismutserig heh :p heb er zo'n zin in om dat weer eens te doen! opruimen (tis een beetje rommeltje omdat ik na een late dienst vaak niet zo'n zin meer heb om dat te doen) en dan een keertje uitgebreid koken voor mn vriendje :)

Goeiemorgen dames...

Het wordt hier inderdaad erg stil!

Hier ook niet veel te melden...Heb een rare werkweek voor de boeg. Vanavond heb ik een late, morgen heb ik een vroege, donderdag vrij, vrijdag een late, zaterdag vrij, en zondag een vroege! Hoezo onregelmatige diensten?? ;-)

Ik zal even het rijtje derbij pakken... (lees:zoeken)

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 29/10- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 27/10 - ronde 1 na mk- kind 1
Edith - NOD 29/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

@Jenny: Hoe staat het er bij jou voor?? Jou Nod komt nu ook erg dichtbij he!? Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, ik ben dit keer uitgegaan van een 30dagen cyclus, en heb hem bij jou aangepast op 28 dagen.

Nou, voor de rest heb ik niet veel te melden hiero!

Liefs Betty

Meiden ik ben VERLOOFD !!!!!!!!!!!!
haha stond er raar van te kijken kom ik gisteren thuis alles donker loop de huiskamer in en echt overal kaarsen lief he.

Betty: Ja het gaat snel nu he word nu weer spannend! Heb jij er een goed gevoel over?
Denk dat het hier deze maand weer niks is helaas:S. Owh ik zal vanavond of morgen lijstje even aanpassen dit is voor mij namelijk alweer de 2e ronde na de mk niet de eerste:p

Verder alles ok met iedereen?
Sjaar al beetje opgeknapt?

:O jenny: gefeliciteerd! wat romantisch ook...deed mijn vent maar s zoiets..

@allemaal: keb wat meer energie en t meeste eten blijft ook binne.. ma helemaal lekker ist nog nie.. mja ma goed uitzieken..

k ben dr trouwens achter gekomen dat een oud collega van me zwanger is.. zelfs haar moeder weet t nog nie!! ze houd namelijk op babybytes een blog bij.. en op haar hyves had ze biiiijna dezelfde blog.. dus zit helemaal te hyperen hier.. alleen nu heb k dr via hyves een prive mailtje gestuurd.. had k beter nie kunne doen denk k.. zo is de lol dr ook snel af voor dr.. mja we zien wel of ze reageert..

liefs!

En dan ben je zomaar vrij vandaag! Kom ik op mijn werk, foutje in het rooster... Stonden we daar met zijn drieen (normaal werken we met zijn twee) nou, lootjes getrokken en ik mocht naar huis! Joepiedepoepie, het is vanavond weer klusdag... en anders was ik pas om 23:00 thuis geweest... Perfect dus!

@Jenny: Gefeliciteerd met jullie verloving!! Ik zal meteen ff het lijstje aanpassen, dat gedeelte had ik bij mij ook nog niet aangepast :D

Ik vind het wel erg spannend, maar weet niet wat ik moet denken... We hebben de hele maand om de dag geklust en 2 keer om de 3 dagen. Mijn eileiders waren dus ten allen tijden voorzien van zaadjes... Heb amper klachtjes, wel zo nu en dan een raar steekje onder in mijn buik, maar niets wat niet te wijten valt aan een menstruatie.. Oh ja, alleen dat ik gisteren in ene al mijn tandvlees ontstoken had en dat had ik vorige zwangerschap ook... Meer kan ik er niet van maken!

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 29/10- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 27/10 - ronde 2 na mk- kind 1
Edith - NOD 29/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

Hoi dames,

Hier ook weinig nieuws, ben alleen heel erg door mn rug gegaan en word steeds moeier! Heb echt zo'n pijn in mn rug, maakte gisteren een rare draai toen ik mn zoontje uit de auto wilde halen. Inene een pijn scheut, echt mn onderrug, aan de rechter kant, heb er een paar maanden geleden ook last van gehad.
Naja, hopen dat mn masseuze een plekje voor me vrij kan maken 1 dezer dagen, ze heeft eigenlijk pas in november weer plek, maar ze ging kijken of ze wat kon schuiven.
Morgen trouwens de echo!! SPANNEND!!!!!!

Terug
Bovenaan