Jen : Vervelend zeg, hopen dat je snel terecht kan. Heb je soms een zwakke plek daar dan dat je er vaker last van hebt?
Dames hoe rekenen we eigenlijk de ronde waar we in zitten? Vana het moment van de mk o het moment van de eertse ongi na de mk? Als we vanaf de mk rekenen zit ik namelijk in ronde 3 en als we vana de eerste ongi na de mk rekenen in ronde 2.
Hier gaat alles wel goed nu...super blij natuurlijk en een ongeloolijk mooie ring
Wat kwaaltjes betreft weet ik het niet ben wel erg moe en zit onder de pukkels....heb normaal ook wel pukkels als ik ongi moet worden maar dat is dan pas 3 dagen ervoor en ik moet nog een ruime week. Naja we zien wel ik denk zelf niet dat dit iets met een zwangerschap te maken heb en er nog een ronde bij moet. Betty jij gaat over 9 dagen testen las ik?
Dames hoe rekenen we eigenlijk de ronde waar we in zitten? Vana het moment van de mk o het moment van de eertse ongi na de mk? Als we vanaf de mk rekenen zit ik namelijk in ronde 3 en als we vana de eerste ongi na de mk rekenen in ronde 2.
Hier gaat alles wel goed nu...super blij natuurlijk en een ongeloolijk mooie ring