zwanger worden na een mk DEEL 2

Jen : Vervelend zeg, hopen dat je snel terecht kan. Heb je soms een zwakke plek daar dan dat je er vaker last van hebt?

Dames hoe rekenen we eigenlijk de ronde waar we in zitten? Vana het moment van de mk o het moment van de eertse ongi na de mk? Als we vanaf de mk rekenen zit ik namelijk in ronde 3 en als we vana de eerste ongi na de mk rekenen in ronde 2.
Hier gaat alles wel goed nu...super blij natuurlijk en een ongeloolijk mooie ring :) Wat kwaaltjes betreft weet ik het niet ben wel erg moe en zit onder de pukkels....heb normaal ook wel pukkels als ik ongi moet worden maar dat is dan pas 3 dagen ervoor en ik moet nog een ruime week. Naja we zien wel ik denk zelf niet dat dit iets met een zwangerschap te maken heb en er nog een ronde bij moet. Betty jij gaat over 9 dagen testen las ik?

Hai meiden,
Heb me eenbeetje afzijdig gehouden de laatste dagen. Ben erg moe.. hou het dus ook even kort nu..

@Jenny, Gefeliciteerd! Wat lief!
Je rondes gaan direct in na dat je bloeding van je mk over is. Altands, zo heb ik altijd geteld.

@jen. Auwww. erg vervelend dat je weer door je rug bent gegaan. Hopelijk gaat het snel weer over.
Veel plezier met de echo morgen!

@elena.. Nod komt weer dichterbij.. stijgt de spanning weer.. Laat het lekker over je heen komen. Hopelijk is het raak.. zo niet, dan hebben jullie er in iedergeval alles aan gedaan.

@Shari, en, voel je je alweer iets beter??

@Astrid, vind je boxkleed echt heel gaaf! Is weer eens wat anders!

Vanavond de echo.. spannend!

Liefs, Mayo

Oke dan pas ik het lijstje ook weer even aan zit vanaf de mk gerekend dan nu in de derde ronde.Kreeg net een acute aanval van schoonmaken heb echt de hele keuken gesopt en lig nu languit op de bank ben kapot. Heb nu trouwens helemaal geen last van witverlies en normaal wel :S Zou dat te maken kunnen hebben met een eventuele zwangerschap? Heb gehoord dat het dan juist meer word.

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 29/10- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 27/10 - ronde 3 na 1e mk- kind 1
Edith - NOD 29/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

ohhh elena staat in de lijst, sttt!!!

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 29/10- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 27/10 - ronde 3 na 1e mk- kind 1
Edith - NOD 29/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

:p

Hoi Jenny,

Durf het niet te zeggen, ik heb het bij allevier de zwangerschappen anders gehad, ene keer veel doorzichtig verlies, nu beetje dikkig creme achtig, heb wittig dunner gehad. Dus wie weet, ik hoop het voor je!!

Liefs

He meiden!

Hier weer goede hoop! Ik voel zo en dan wat in mijn baarmoeder...:D Vandaag ben ik week 4 ingegaan dus morgen zou ik kunnen testen met een vroege test... Weet nog niet of ik het doe... Denk het niet, maar ja, weet niet hoe sterk ik ben!

Voor de rest niet zoveel te melden, ben morgen weer lekker vrij en ga zo uit eten met de hele schoonfamilie omdat oma jarig is geweest... Lekker naar zo'n wok waar je onbeperkt kan eten hmmmmm lekker hoor!!

Ik heb niet zo goed gelezen wat iedereen heeft neer gezet... Ik zag alleen mijn naam voorbij komen GRRRR ;-)

Ik zal morgen even lezen en bij kletsen!

Liefs, Betty

hehe betty, eerst goed kijken wat er geschreven word over je naam he, geen dank hoor :p

Jen: succes nogmaals morgen!

Mayo: weet jij misschien als vrouw van een gescheiden man wanneer de indexering alimentatie 2010 bekend is? Ik had gelezen waarschijnlijk 2.4% maar op de site van het LBIO is he tnog niet bekend, wanneer is dat zeker weet jij dat?

Verder weinig te vertellen, ik voel me een stuk beter dan een paar weken geleden toen bleef ik maar emotioneel zijn, nu ben ik gewoon blij met een schoppend kind in mijn buik. Fijn dat ik het nu elke dag kan voelen, had ik jullie gezegd dat jon het vrijdag voor het eerst ook heeft gevoeld?
En dat dat precies op mijn uitgerekende datum was? Typisch he... wel bijzonder!

xx

Terug
Bovenaan