zwanger worden na een mk DEEL 2

Hai meiden,

Mijn echo was goed!! Mooi kindje die druk aan het spartelen was en met hartactie.. en het is er maar 1!! Pfhhh!
Ik ben zo opgelucht.. Over 2 weken mag ik weer!
Enne, Jolien, dit was uitwendige echo. dus gewoon op de buik..

@Astrid, geen idee... Bij ons is het allemaal heel erg gecompiseerd.. We gaan bijna niets betalen aan haar.. Het hangt ook van het inkomen af he.. en of de tegenpartij ook kinderen heeft etc.
Succes er mee..

Liefs,

maar zelfs als je bijna niets hoeft te betalen (zo bar veel krijg ik ook niet :s) heb je te maken met een index, maar goed, ik wacht het wel af, het zal misschien in november bekend worden, het word van september tot september gekeken daarna komt er een percentage uit rollen... ff geduld dan maar ;)

Blij dat iedereen hhier een mooie echo heeft hoor! Nou jen weer morgen he!

Hahahaha Astrid, het was ook niet lullig bedoeld hoor, vandaar dat knipoogje erachter aan!

@Mayo: Gefeliciteerd met de mooie echo!!!

@Jen: Balen he, je rug als zwakke plek... Hier nog zo een (whiplash in het verleden) Ik ga gewoon standaard een keer in de zoveel tijd naar fysio om het te onderhouden...Misschien een idee?

Tja... dag 22 alweer in de cylcus... komt nu dichterbij he! Met een 28daagse cyclus zou ik eigenlijk al kunnen testen, maar ik doe het niet. Wil er nu echt zo lang mogelijk mee wachtten!! Zucht...

Ik ga zo lekker slapen, ben zo moe! Vanochtend voor eerst dat ik niet wakker kon worden. Stond ik onder de douche hoorde ik vriendlief me roepen... Ik stond gewoon in te dutten ONDER DE DOUCHE! Het moet toch niet gekker worden he! Normaal ben ik altijd meteeeeeen wakker als de wekker gaat... Morgen lekker uit slapen, althans een poging doen tot...

Welterusten allemaal! Liefs, Betty

Hoi dames,

@ betty, mn rug is dus alleen een zwakker plek rond/tijdens mn zwangerschappen. schijnt te komen door verweking van aanhechtingsbanden onder invloed van hormonen en mijn lagerug en bekken is daar erg gevoelig voor. Bij jasper moest ik ook met 16 weken minder gaan werken ivm bekkeninstabiliteit. Ben erg benieuwd hoe dat zich deze keer gaat ontwikkelen.

En betty hou je in ;) ik.... de gene die altijd vroeg positief teste, had deze keer ook pas NA mn NOD een positieve test. Dus spaar je geld ;)

Liefs

Betty: net ja, wacht nog ff, 6 dagen voor de tijd heeft zo weinig zin!

Jen: hoe is het gegaan (nu wel op de goede dag he!) Nu jij dat zo zegt over die rugklachten tijdens de zwangerschap gaat er hier ook een belletje rinkelen, heb altijd een zwakke rug maar de enige keren dat ik erbij een fysio voor ging lopen was tijdens de zwangerschappen! Het scheelt wel dat beide kids nu groot genoeg zijn zelf te kunnen lopen en dat ik ze bijna niet hoeft te tillen.

Vandaag even een mindere dag, gisterenavond al veel bekkenpijn en nu vanmorgen nog/weer... :(
Tis zo lastig he, je kan haast niet lopen meer, bah.
Zondag al 18 weken dames! Bijna op de helft (mag toch een keer hopen dat deze ietsie eerder komt dan 42 weken :s).

Ik ga ff een buikfoto maken, let vooral niet op mijn hoofd, ik was net wakker, niet het beste moment mij op de foto te zetten savonds :s
xx

"Ik ga ff een buikfoto maken, let vooral niet op mijn hoofd, ik was net wakker, niet het beste moment mij op de foto te zetten savonds :s"

dit klopt natuurlijk niet, ik wilde zeggen ik ga ff een buikfoto PLAATSEN maar ehe... toch maar niet, ik maar vanavond ff een betere :s
Ik vind het toch zo'n rare vorm hebben he die buik...

Hey dames,

Hier een mooie echo met kloppend hartje!! JEEEJ, alles zag er volgens de echoscopiste super uit en hoef ik me weinig zorgen te maken! Ik blijf op 7 juni staan. Ik mag 5 november (over 2 weken) weer voor een echo.

Liefs

Terug
Bovenaan