zwanger worden na een mk DEEL 2

Goeiemorgen dames!!

@Jen: Super zeg een mooie echo!!! En onthoud vooral dat zinnetje he van de echoscopiste dat je je weinig zorgen hoeft te maken!!!

Ik heb me ingehouden, ik lag in bed te twijfelen maar ben toen meteen nara de wc gerend en ben gaan plassen, meteen doorgerend naar de keuken en twee glazen water gedronken... Zo... Geen keus meer voor mij :) Vandaag dag 22 van de cyclus.... Ik wil even een dag prikken om te gaan testen, iets waar ik naar uit kan kijken. Het moeilijke is alleen dat vorige keer mijn cyclus 32 dagen duurde en daarvoor duurde die 28 dagen... Zal ik dan nu gewoon uitgaan van een 32 dagen cyclus?? Meeste kans om positief te testen dacht ik zo... Aaaah dat is dan 1 november... dat ga ik niet redden want dan ben ik een weekendje weg met de dames... Toastjes met lekkers en ffffffffffflessen wijn....

Dan euhmm wordt het vrijdag 30 oktober, als ik dan nog niet ongi ben... dan ben ik misschien al wel 5,5 week!!

Woei!!!

Nou, ik ga douchen en boodschappen dan.. Ga bij mijn vriendin lekker lunchen en dan de hele middag spelletjes doen hmmm lekker knus en gezellig teuten. Heb er weer zin in (dan gaat de dag zo lekker snel he ;-) )

Oh ja Astrid, wel een foto maken he vanavond! Een zwangere buik KAN NOOIT LELIJK ZIJN!!! Ik ben heel nieuwsgierig.... En hoe je er 's ochtend uit ziet maakt niet uit toch, ik ken NIEMAND die er mooi uit ziet 's ochtends... Ben benieuwd hoe Beatrix eruit ziet in de ochtend met dat kapsel van der... ;-)

Liefs liefs liefs!!!

Oh Jen, ik ben zo blij voor je!! Die echo's zijn zo leuk! Kreeg ook direct tranen in mijn ogen toen ik hartactie zag.
Ik mag 2 nov weer.. jij een paar daagjes later.. Leuk leuk leuk!!

@Betty, ik was degene die van de week per ongeluk je naam had gebruikt.. sorry.. Ik vind het altijd wel grappig om te lezen dat jij een echte miss ongeduld ben.. maar totaal begrijpelijk! Hou die cyclus van 32 dagen maar aan.. Hopelijk klopt het dan!

@Astrid, mee eens wat Betty zegt.. ken geen lelijke buiken.. we houden h'm tegoed!

Volgende week ga ik het op mijn werk vertellen maar maak het voor de rest van de wereld pas bekend als ik 12 weken ben. Ik loop iets voor.. was 9 weken volgends de echo dus nog 3 weekjes wachten op buikfoto's van deze kant.. want het is al goed te zien..

Liefs!

hoi hoi!

@marjoleine: gefeliciteerd met de goede echo!! hoever zou je zijn volgens je eigen berekening dan?

@jen: ook jij gefeliciteerd! fijn dat de echoscopiste zei dat je je geen zorgen hoeft te maken!

@astrid: buikfoto!!!! bij mij duurt het nog wel n tijdje voor dr 1 op internet komt hoor.. keb nie een mooie buik (wat jullie ook zegge:p hij komt dr voorlopig nie:p)

@betty: goed dat je je nog even in weet te houden.. t kost alleen ma heeeel veel geld als je zo elke keer gaat teste..dat kan je straks beter bestede aan: of een fles wijn.. of leuke babydingetjes..

@allemaal: vanaaf samen met vriendlief ons kindje erkennen.. morge vk en sauna.. zaterdag kamer behang scheuren.. zondag verjaardag oma (mijn oma die straks overgrootoma word en elke keer moet huile omdat ze dit nog mee maakt:p (ze is 82)) dus ben hier nie zoveel de komende dagen..

liefs!

meiden..
k zit te janke achter de compu hiero.. van geluk:D

sta net te douche.. opeens net alsof dr een vlindertje door mn buik gaat.. dus ik dacht he? wat is dit.. ik leg mn handen op mn buik.. gebeurde er niets meer.. maar even later weer.. wat een geweldig gevoel..dit zijn echt geen rommelende darmen!!

liefs!

dames, ik ga even iets geks vertellen.
Ik stop met dit forumpje. Komt even uit de lucht vallen he!

Voor mijn gevoel is er de laate paar weken iets veranderd, kan er mijn vinger niet op leggen maar ik vind het gewoon minder leuk dan voorheen.
Dus, die foto komt er nog hoor op mijn hyves, maar ik houd er hier mee op.
Van degene waarvan ik het msn adres heb zou ik het leuk vinden als ik er nog eens tegen mag praten :p

Ik zal af en toe nog wel eens spieken hier of er al nieuwe zwangeren bij zijn gekomen en hoe het met jullie gaat!

Veel liefs astrid

huh astrid? waar komt dat opeens vandaan?
k ben inderdaad wel verbaasd erover jah..

nou moet ik zeggen dat ik ook de laatste tijd vaak iets heb van: keb niets te melde.. en dus kijk ik n dagje alleen maar mee.. maar om er helemaal mee te stoppen vind ik persoonlijk een beetje vreemd..

mja jou keuze!

k zal af en toe op hyves nog even krabbelen hoe t met je gaat dan..veel plezier de komende tijd!

liefs

ASTRID!!!!!!!!!!!!!! :'(

Nou, ik heb je ook op mijn msn, dus voor mij veranderd er niet zo veel ;-) Ik kan me er wel iets bij voorstellen, je bent nu tenslotte zwanger en alles gaat goed, alles wat met miskramen te maken heeft lekker buitensluiten! Maar, ik ga je wel missen! Ik ga je spreken op msn... ;-)

@Sjaar: Wat leuk dat je wat voelde fladderen in je buik!!! Gefeliciteerd! Dat je nog geen foto op je hyves zet kan ik snappen hoor, en mij maakt het niet uit, heb ze al gezien hihihihi

@mayo: Dus nog 3 weken wachtten voor we wat zien van jou... grrrr dat duurt lang!!

Ik ben benieuwd naar Edith ondertussen dames... Weten jullie al iets??

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan