Goeiemorgen dames!!
@Jen: Super zeg een mooie echo!!! En onthoud vooral dat zinnetje he van de echoscopiste dat je je weinig zorgen hoeft te maken!!!
Ik heb me ingehouden, ik lag in bed te twijfelen maar ben toen meteen nara de wc gerend en ben gaan plassen, meteen doorgerend naar de keuken en twee glazen water gedronken... Zo... Geen keus meer voor mij
Vandaag dag 22 van de cyclus.... Ik wil even een dag prikken om te gaan testen, iets waar ik naar uit kan kijken. Het moeilijke is alleen dat vorige keer mijn cyclus 32 dagen duurde en daarvoor duurde die 28 dagen... Zal ik dan nu gewoon uitgaan van een 32 dagen cyclus?? Meeste kans om positief te testen dacht ik zo... Aaaah dat is dan 1 november... dat ga ik niet redden want dan ben ik een weekendje weg met de dames... Toastjes met lekkers en ffffffffffflessen wijn....
Dan euhmm wordt het vrijdag 30 oktober, als ik dan nog niet ongi ben... dan ben ik misschien al wel 5,5 week!!
Woei!!!
Nou, ik ga douchen en boodschappen dan.. Ga bij mijn vriendin lekker lunchen en dan de hele middag spelletjes doen hmmm lekker knus en gezellig teuten. Heb er weer zin in (dan gaat de dag zo lekker snel he ;-) )
Oh ja Astrid, wel een foto maken he vanavond! Een zwangere buik KAN NOOIT LELIJK ZIJN!!! Ik ben heel nieuwsgierig.... En hoe je er 's ochtend uit ziet maakt niet uit toch, ik ken NIEMAND die er mooi uit ziet 's ochtends... Ben benieuwd hoe Beatrix eruit ziet in de ochtend met dat kapsel van der... ;-)
Liefs liefs liefs!!!