zwanger worden na een mk DEEL 2

hello!

@mayo: gefeliciteerd met de mooie echo! Echt gaaf hoor! Ben best zenuwachtig voor volgende week :S Aan de ene kant heb ik een goed gevoel (genoeg kwalen ondertussen) maar aan de andere kant ook best bang. De vorige keer ging het in deze week trwsn mis. Maargoed laten we hopen dat het gewoon goed is! Over de echo (of ie inwendig of uitwendig is) maak ik me niet zoveel zorgen meer :p het belangrijkste is of alles goed is of niet. Mn vriend gaat ook mee en we hebben het er wel een beetje over gehad. Over hoe hij het zou vinden enzo maar dat maakt hem niets uit. Hij is lekker nuchter dus dat scheelt.

@Betty: spannend meid! Ik zou zeggen wacht het echt eens rustig af. Het kost idd zo ontzettend veel!Heb trouwens een goed gevoel bij je (niet dat dat iets zegt maar toch ;))

@Jen: stijgt de spanning al? Ga je al vroeg testen of wacht je het ook rustig af

@Astrid: Jammer dat je weggaat meid! Maar ik begrijp je wel. Heb er zelf ook aan zitten denken. Niet door de personen hier maar omdat je nu gewoon echt met zwanger zijn bezig wilt zijn (snap dat dat egocentrisch over kan komen maar zo is het beslist niet bedoeld) op gegeven moment wil je gewoon weer verder en de mk misschien wat meer achter je laten(misschien is jou gevoel trwns helemaal niet zo. naja ik spreek lekker voor mezelf :p)
Wens je heel veel succes! en ik zal stiekem nog wel eens op je hyves kijken naar dikkebuikenfoto's ;)

Zo ik ga zo lekker onder de douche! Heb het steenkoud (heb ik altijd als ik erg vroeg mn bed uit ben gegaan en moe ben)en dan plof ik op de bank!

Heb trwns een ideetje. Weet niet of jullie het wat vinden maar omdat het de laatste tijd wat stil blijft hier...
Ik zag eens op een ander forum hier dat ze een soort van discussiereeks hadden gestart. Het ging als volgt: Iemand begint met een onderwerp. Daar reageert een ander weer op die vervolgens in hetzelfde bericht een nieuwe stelling zet. De volgende reageert op de 2 voorafgaande stellingen en zet er nog een stelling bij. Is dat een leuk idee? Dan komen we wat meer te weten wat iedereen van bepaalde dingen vindt en ontstaat er misschien weer eens een leuke discussie. Zelf vond ik het ook wel leuk/leerzaam om eens bij dingen stil te staan en te zien wat anderen ervan vinden.
Als jullie het niets vinden hoor ik het graag maar dan zet ik hier toch alvast de eerste vraag neer:

kinderdagverblijf of gastouder?

Ik kies voor een kinderdagverblijf. Voor mij zou het ideaal zijn als mijn kindje bij mij op dezelfde locatie terecht zou kunnen. Vooral omdat ik ook diensten heb tot 6 uur 's avonds. Wat betreft brengen en halen is dat dan erg handig en ook als hij/zij evt. ziek zou worden. Dan ben ik lekker dichtbij. Daarnaast ken ik de leidsters en weet dat ze ontzettend goed zijn met kinderen. Bij een gastouder is er minder controle.

Nou dat was mijn verhaaltje :)

Hee,
ik kom even kijken wat de reacties zijn hoor en dametje je hebt gelijk hoor, ik ben vanaf maart bezig geweest met miskramen en cyclessen van mezelf en anderen en nu gaat alles goed en wil ik graag babbelen met andere zwangeren (al zijn er hier wel een hoor) ik voel me hier toch geremd, ik vind het niet leuk tegenover Betty, Edith en Jenny om te praten over vrolijk geschop in mijn buik en hoe dik ik wel niet ben, dus vandaar. Verder niets persoonlijks naar jullie hoor!

Voor iedereen veel geluk gewenst en dat het maar snel een plek is voor alleen maar zwangeren!
Ik kom nog wel eens gluren zoals ik had gezegd!

Liefs

Kinderdagverblijf!!!

Ik wil dat mijn kind alleen mijn huis ziet als thuis, en niet een aantal dagen in een ander zijn huis. Ook vind ik de openlijkheid van een KDV fijner en voelt veiliger omdat er meer controle op is. Hygiene, veiligheid en dat soort dingen worden heel streng gecontroleerd door de GGD. Daarnaast zijn de mensen op een KDV ervoor opgeleid...Gastouders vaak niet.

Wij gaan het sowieso combineren met opa's en oma's want zonder hun zou een van ons moeten stoppen met werken ivm mijn wisselende diensten...

@Jolien: Wie weet heb je gelijk met je gevoel... Vorige maand had ik veel kwaaltjes (ingebeeld of niet wie weet) en dacht ik dat ik zwanger was. Nu heb ik nergens last van waar je echt op kan rekenen zeg maar, dus wie weet!!

Ik ga zo lekker expeditie robinson kijken samen met mijn hele grote milka reep :D:D

Liefs, Betty

Hallo allemaal
Ik ben voor het eerst op deze topic omdat ik zie dat jullie al een heel poosje met elkaar kletsen daar wil ik niet tussen komen..
Ik heb alleen een vraagje
Ik heb 22 september een miskraam gehad met 5 weken, nu zit ik al op dag 30 en heb ik nog steeds geen eisprong (test al vanaf dag 8 na mijn bloedverlies) en heb ook geen menstruatie gehad..
Heeft iemand hier misschien ervaring mee dat het zo lang kan duren? Of moet ik gewoon doortesten en komt het vanzelf?
Alvast bedankt!
Gr Sola

Hallo Sola,

Als je mee wilt kletsen dan mag dat hoor, je hoeft je geen indringer te voelen!! Je cylcus gaat pas weer beginnen als je HCG uit je lijf is, en dan nog kan het allemaal ontregelt zijn.

Kan het niet zo zijn dat je een beetje gestressed en gespannen bent om je eisprong dat ie daarom uitblijft???

Ik neem aan dat je ovulatietesten aan het gebruiken bent en geen zwangerschapstesten?

Ik denk dat het misschien handig is om te stoppen met testen en gewoon wat ongedwongen plezier gaat beleven in bed, want er teveel mee bezig zijn kan ook zorgen voor een uitblijvende menstruatie!

Succes!

Groetjes Betty

Hoi Sola,

Ik ben het wel met Betty eens, als je er teveel mee bezig bent kan alles uitblijven. Bij mij heeft het bijna zes weken geduurd voordat alles weer normaal verliep.....ja helaas het duurt lang maar het komt wel goed.

Betty: Spannend kun je je nog een beetje inouden? Ik ga uit van 28 dagen deze maand want de vorige keren waren het 30 en 26 dagen dus dat is een tussenperiode van 4 delen door 2 word 28 snappie ? :p

Astrid: Kan het me voorstellen hoor dat je liever niet meer hier komt en vindt het ook geen enkel probleem, alleen beetje jammer.

Jolien: Wanneer heb je de echo dan?

Mayo: Haha gelukkig toch 1?

Ik heb me trouwens een dag vergist dames... Mijn cyclus begon op 30 november dus ik zit vandaag op dag 24 alweer... Ik denk dat ik dinsdag test (28 dagen) en eventueel nog op vrijdag. Heb ik vrijdag geen positieve test dan kan ik er wel van uit gaan dat deze ronde niet voor mij was!

@Jenny: Welke datum is jou testdatum dan??

Terug
Bovenaan