zwanger worden na een mk DEEL 2

Ik hou als voorlopige testdatum aan 2 november. Ik ga gewoon uit van mijn langste cyclus tot nu toe dus die van 30 dagen en wil me proberen in te houden pas op de 31e dag te testen....nu hopen dat ik niet eerder ongi word of beter nog helemaal niet. Ga jij dan met een vroege tester testen? Spannend he, nu de vruchtbare dagen zeker en wel voorij zijn kunnen we alleen maar afwachten.

@Allemaal: Vorige week met vriendin wezen passen voor haar trouwjurk, hoor ik vandaag dat alles is afgeblazen en ze uit elkaar gaan. Wat vinden jullie? Heb haar nog maar niet gezegd dat ik nu verloofd ben ben bang dat dan zo hard aankomt. Zal ik nog even wachten of het toch vertellen? oef dilemma

hallo!

@sola: Welkom hier. Als je mee wilt kletsen is dat prima hoor! :) Ik zou het idd rustig afwachten. Ik begrijp je wel hoor!toen ik net een mk had gehad wilde ik ook het liefste gelijk weer zwanger raken (zoals iedereen hier waarschijnlijk) en hoewel ik netjes na 4 weken weer ongesteld was was ook mijn cyclus ontregelt. Ik werd namelijk daarna alweer na 2 weken ongesteld. Wat Betty ook zegt ik zou het rustig afwachten. Als je lichaam er klaar voor is raak je vast en zeker weer zwanger ;)

@jenny: hej!volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd met je verloving :S sorry!bij deze dus!
Sja wat die vriendin betreft zou ik geloof ik heel eerlijk zijn. Je er bij kunnen zeggen dat je het best moeilijk vind het haar te vertellen nu zij het zo moeilijk heeft. Ik denk dat dat beter werkt dan dat ze het achteraf hoor..dan voelt ze zich misschien een beetje bedrogen. Succes in ieder geval!
Dinsdag heb ik de echo. Vind het ontzettend spannend! maar ook leuk :D

Nou ik ben uitgebreid voor mn vriendje aan het koken dus ga er weer vandoor!misschien tot vanavond!

Liefs Jolien

Hallo dames Bedankt voor jullie reacties!
Het zou heel goed kunnen komen dat ik misschien te gespannen ben...maar ja wordt maar eens ontspannen als je iets zooo graag wil! hihi
Heb besloten deze week nog te testen en anders te stoppen met de ovulatietesten en af te wachten..
Geduld geduld geduld misschien helpt het als ik het een paar keer opschrijf...hihi
Voor de rest jullie ook succes!

Fijn weekend Groetjes Sola

Jolien: Dinsdag dat is al snel :)

Sola: Inderdaad waar haal je het geduld vandaan als je iets graag wilt pfff dat is gewoon niet te doen. Misschien helpt schrijven wel ja bedoel dan zet je het toch op een bepaalde manier van je af. Hoeveel weken was je dan eigenlijk als ik het mag vragen?

Gr Jenny

hallo dames!

Ik weer klaar met mijn late dienstje!!

@Sola: Niemand hier heeft eigenlijk veel geduld, niemand kon/kan wachtten tot zij zwanger was, en ik zelf ben de grootste ongeduld hier denk ik!

@Jenny: Welke datum ga jij dan testen? (misschien heb ik het gemist!) anders gaan we tegelijk testen... :) Kunnen we elkaar steunen tot die tijd...!! Ik vind het ook erg spannend allemaal nu hoor, de vruchtbare dagen zijn inderdaad weer voorbij... wachtten wachtten wachtten... Gelukkig kan ik morgen niet (stiekem) testen, want dan slaap ik uit met vriendlief, en zondag ochtend hetzelfde! Maandag begint voor mij de spanning weer met mezelf inhouden... Ik vind het moeilijk te zeggen maar denk dat ik donderdag de 29ste ga testen (dan heb ik 30 dagen erop zitten) maar heb dan wel meteen een ochtenddienst.. Kan de uitslag pas 's middags vertellen!!

@Jenny: Ik zou het haar ook vertellen. Gewoon erbij vertellen hoe moeilijk je het vind om het uberhaupt te vertellen en dat je haar niet wilt kwetsen, maar dat je bang bent dat je haar nog meer kwetst om het niet te vertellen! Jullie zijn tenslotte vriendinnen en een echte vriendschap kan heel veel aan!!

Liefs, Betty

Goodmorning girls!

Heb me een paar daagjes afzijdig gehouden.. had niet zo heel veel nieuws..

@Astrid, wat is dit nou?? Ik ga je zeker missen! Kom je nog wel gewoon op de 29e?

@Betty, Tja, ik zou echt wachten tot ik 30 dagen bent geweest. Je cyclus is zo ontregelt en hij kan nu 28-30-32 of langer zijn.. En het is zo moeilijk om te wachten. Ik hoop zo voor jullie dat het snel raak is..

@Jenny, misschien ben ik je vergeten te feliciteren door de hormonen... maar als nog van harte gefeliciteerd met je verloving.. Ga het bij mij maar zo romantisch.. Snap wel je dilemma.. maar geef je het zelfde advies als betty.

@Shari, ben jij hier nog wel of hou je je ook wat afzijdig nu?

@Jen. Hoe is het nu?? Fijn he als je goede echo's hebt.. Nog zo moe??

@Jolien.. voor jou is het bijna zover.. Leuk! Hoe voel je je?

@Sola, Welkom ook al zijn het vervelende onstandigheden. Hopelijk kan je door middel van dit forum je gevoel van je afschrijven.
Het is heel normaal dat je cyclus ontregeld is na een mk. bij sommige is ie er alweer na 28 dagen maar het kan wel tot 8 weken duren. Dat wachten is vreselijk en als je iedere keer de ovulatietest gebruikt, ook nog eens erg duur. Helaas zit er niets anders op dan wachten.. Hoe moeilijk het ook is..

Bij mij gaat alles goed. Erg veel last van de kwalen. misselijk, moe etc. maar gelukkig gaat alles goed met de beeb. donderdag bij de vk geweest voor de intake en 2 nov weer een echo.. leuk!

Liefs, Mayo

hoi hoi meiden!

@astrid: als je dit nog leest.. vind t erg jammer dat je weggaat.. en ben zelf ook na gaan denke over dit clubje.. ik vind het idd ook erg moeilijk om hier blij te zijn over wat ik meemaak.. maar volgens mij hebben de meiden heeeel vaak gezegd dat t ok is om het te vertellen.. en k vind t ook fijn hier af en toe te kijken.. de miskramen blijven toch ook deel van mijn leven..

@betty: donderdag teste dus? ben benieuwd... zit je dan op dag 30?? jeetje wat gaat de tijd snel..

@jenny: hier t zelfde advies als de andere meiden gegeven hebben..

@jolien: wanneer had je je echo? (misschien moeten we nog n lijstje maken met alle andere dingen.. en die meeverhuizen met het nod lijstje:p)

@keanosmama: zoals ik al int begin schreef.. k ben over alles aant nadenke gegaan.. dus ff nie heel veel te melde hier.,

ga weer verder met de kamer leeghale.. bijna leeg.. alleen de loopband van vriendlief moet dr nog uit.. en die ga ik dus eeeeeeeecht nie van de trap af sjouwe..

liefs!

Hallo dames!

Niet veel te melden hiero, maar zal even antwoord geven... Donderdag ga ik testen!!! Dan zit ik op dag 30 van mijn cyclus... We kunnen er niks meer aan doen, want de vruchtbare dagen zijn zekersteweten al voorbij (nu dag 25 in cyclus..)

Liefs!

Terug
Bovenaan