zwanger worden na een mk DEEL 2

Hey Betty donderdag is voor mij ook dag 30 !!!!!!!!! Ik weet niet wanneer ik ga testen, ben bang dat de ongi eraan komt met 26 dagen net als vorige maand het rommelt namelijk heel erg van onderen:(.

@allemaal: Heb haar verteld van de verloving en ze reageerde eigenlijk heel goed ze was blij voor ons en vond het goed dat ik het eerlijk tegen haar zei. Zoals jullie ook al zeiden zei ze zelf gekwetst te zijn als ik het had achtergehouden. Zo nu ff een tukkie doen op de bank ben kapot...( niet dat ik ook maar iets heb gedaan vandaag hoor haha )

Aaaaah zie je wel Jenny! That's what friends are for!!!

Ik hoop niet dat je dat je ongi gaat worden!!! Alleen wij en Edith moeten nog zwanger worden!!

Ik heb zelf geen idee wat ik moet denken over mijn kansen.. Heb HE-LE-MAAL nergens last van... Geen een kwaaltje maar ook geen zeuren gevoel van een naderende ongi, al is het nog wel wat vroeg voor mij, bij mij komt het op zijn vroegst met 28 dagen... Dat zou dan dinsdag moeten zijn....Dag 26 is dus morgen voor jou... Wel spannend maar ook balen als het niet raak zou zijn.... Ik duim voor je meid!

Liefs Betty

Nee hoop ook niet dat ik ongi ga worden...heb net als jij niet echt symptomen...beetje moe en weinig witte vloed...soms klein beetje maar dat lijkt meer geel dan wit :S. Wel heb ik normaal voor mijn ongi erg rommelende darmen en kan ik goed naar het toilet, nu loop ik meer vast lijkt wel. Nou ja we zien het wel....wel leuk hoor dat we gelijk lopen :)

@Edith: Hoe gaat het eigenlijk met jou nu? Tijdje al niks gehoord

Zucht... Moeilijk he als je niet weet wat je moet denken ondertussen....

Zo nu en dan voel ik wel 'iets' in mijn baarmoeder, maar wat dat iets is kan ik niet echt beschrijven...

Ik ben ook maar 1 keer zwanger geweest hiervoor dus ik heb ook niet echt vergelijkingsmateriaal. En dan nog, elke zwangerschap is weer anders dus dan weet je nog niks...

Mijn darmen doen wel raar, maar ja, ongi of zwangerschap daar ga je weer!

We gaan er van uit dat er gewoon niks gebeurt, en testen gewoon positief deze week!!

Liefs

Owh heb me een dag vergist denk ik me cyclus begon op 1 okt dus zit nu op dag 25.....nu word het dus echt afwachten laaste ongi kwam met 26 dagen en de langste was 30 dagen:S.

Jeetje, wat is hier aan de hand?? Het is zo rustig..

Jenny, Betty, nog een paar daagjes! Hoop echt dat het voor jullie allebei positief is.

Vandaag lekker met keano en Marcel naar het zwembad geweest. Keano vind het super om te zwemmen en het als het aan hem ligt, houden we hem helemaal niet meer vast.. (uuuhh echt wel!) Ik heb ook nog even een paar baantjes getrokken en dat werkte wel goed. Ik heb namelijk net zoals Astrid nu al last van mijn bekken. Het zwemmen was wel even goed.

verder erg veel last van "het uur" Herkennen jullie dit?

@Jolien en Jen, misschien een tip voor jullie.. Zijn jullie 's ochtends ook iedere keer zo misselijk?? Ik wel en eet nu elke ochtend crackertjes van LU voor ik echt het bed uit bent en het werkt best wel goed,,

Liefs,

Terug
Bovenaan