zwanger worden na een mk DEEL 2

hallo allemaal!

Het is idd een beetje rustig hier. Moet ook eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd weinig te vertellen heb. Alles gaat wel zn gangetje. lig ook regelmatig vroeg op ben dus ben niet zo veel meer achter de pc te vinden.

@jenny en betty: Spannend voor jullie zeg!nog een paar daagjes. Zal voor jullie duimen ;)

@mayo: Ik doe idd de laatste dagen precies hetzelfde. Heb ook een crackertje naast mn bed liggen ;p Ben trouwens zo'n beetje de hele dag wat misselijk. Niet zo erg dat ik over mn nek ga maar gewoon continu een weeïg gevoel. Dan eet ik wat en is het een halfuurtje over en daarna begint het weer. Bah! Maargoed moet niet zeuren het is alleen maar een goed teken :D Is het normaal trouwens dat ik continu honger heb? Echt voorheen had ik dat helemaal niet maar nu lijk het wel of ik ieder uur iets nodig heb.
Ben jij al spulletjes aan het kopen enzo?wanneer begin je daar eigenlijk een beetje mee. Tjah kleertjes enzo kijk ik nu al wel eens naar maar grote spullen? Wil ook niet alles in de laatste maanden moeten kopen want dan merk je het zo erg financieel. Naja goed ik heb nog even natuurlijk. kan me niet snel genoeg gaan allemaal :p

Overmorgen heb ik de echo! :)) heb er zin in! Mn vriend en ik hebben de hele dag vrij dus dat is zowiezo wel lekker. Gaan we eerst ergens ontbijten en dan naar het echocentrum...pffff en dan maar hopen dat alles goed is! :S

Nou dames ik ga een filmpje kijken en duik dan mn bedje in...morgen weer vroeg op. Het weekend gaat ook veel te snel voorbij :((

Ik ben er nog! Wel meegelezen, maar kon de moed niet verzamelen om te reageren. Sterfgeval in familie was iemand waar ik niet veel contact mee had, maar wel onverwacht en vervelend. Emotionele tijd.
Vandaag de uitgerekende dag van mijn eerste mk. had toch wel gedacht weer zw te zijn. Maar helaas. Vrijdag ongesteld, 4 dagen te vroeg! Dacht echt zw te zijn, misselijk, moe en gespannen borsten, maar toch pms.
Baal, baal, baal, nog steeds met lege handen en al bijna een jaar bezig.
Dus nu ronde 5 na 2e mk, NOD 20-11, maar kan ook 16-11 zijn. Deze cyclus was maar 24 dagen en anders heb ik altijd 28 dagen. Enige positieve: eindelijk een normale menstruatie sinds de curettage van juli. Hopelijk komt het nu allemaal weer op orde.
Ga wel heel erg twijfelen of het ooit gaat lukken, een derde kindje.

Wel fijn dat er hier al zoveel meiden wel zwanger zijn , met goede echos. Ik heb al twee fijne meisjes en dat is ook heel erg veel waard.

Astrid, jammer dat je bent vertrokken, hoop dat je nog meeleest. We hebben veel samen meegemaakt, tenslotte...Fijn dat je het forum niet meer nodig hebt. Ik wens je alle goeds...

Edith

Hallo dames!

@Edith: Welcome back!! Nog gecondoleerd met het sterfgeval, zo onverwacht is altijd heel naar. Ik ben wel blij voor je dat je een normale ongi gehad hebt, als je deze achter de rug hebt kan je weer rekenen op je normale cyclus, en dan weet je weer wat! Het is wel heel erg balen natuurlijk dat het ondertussen ook weer zo lang duurt.... Gelukkig heb je al wel twee fijne meiden, ik denk dat je daar toch wel veel steun aan hebt!!

@Jenny...Ik wordt zo langzamerhand gek hiero van het wachtten.... Jij? Morgen zit ik op dag 27 en nog niks te merken van een naderende ongi! Wel rommelende darmen en zo nu en dan steken in mijn borsten... Hmmzzz....

Welterusten allemaal!

Liefs Betty

Hey Betty hier ook vorige keer werd ik op dag 26 ongi dat is dus nu maarrrrrrrrr, nog geen enkel teken te bespeuren hoor. Had laatste paar dagen zoiets van het komt eraan maar dat is nu zo goed als over:S. Had echt verwacht vandaag ongi te worden dus ik zit hier te zenuwen niet normaal meer. Toch denk ik nog steeds dat het een deze dagen wel komt. Jij hebt zo nu en dan steken in je borsten? Owh spannend nu he, ieder moment zou er een ongi door kunnen komen bij ons.

@Edith: Wat vervelend voor je zeg, het zit je ook echt niet mee allemaal he. Sterkte he.

@Mayo: Zo klein en dan al los willen zwemmen haha, hij weet dus al heel goed wat hij wil :) Ook fijn voor jou dat het zwemmen je goed doet.

@Jolien: Spannend morgen!!!!!!!!!!

Hey Betty hier ook vorige keer werd ik op dag 26 ongi dat is dus nu maarrrrrrrrr, nog geen enkel teken te bespeuren hoor. Had laatste paar dagen zoiets van het komt eraan maar dat is nu zo goed als over:S. Had echt verwacht vandaag ongi te worden dus ik zit hier te zenuwen niet normaal meer. Toch denk ik nog steeds dat het een deze dagen wel komt. Jij hebt zo nu en dan steken in je borsten? Owh spannend nu he, ieder moment zou er een ongi door kunnen komen bij ons.

@Edith: Wat vervelend voor je zeg, het zit je ook echt niet mee allemaal he. Sterkte he.

@Mayo: Zo klein en dan al los willen zwemmen haha, hij weet dus al heel goed wat hij wil :) Ook fijn voor jou dat het zwemmen je goed doet.

@Jolien: Spannend morgen!!!!!!!!!!

Ohhh Jenny!!! Wat leuk dat je ongi klachten verdwenen zijn!!! Zal het dan toch???

Ik heb vanochtend even stiekem een testje gedaan (dag 27 cyclus) maar die was negatief. Boeit me niet zolang de rode duivel mij maar overslaat deze maand.... Ik ga dus donderdag of vrijdag weer testen aangezien ik een meidenweekendje weg heb dit weekend... En dus veel pyama werk, spelletjes doen en drank drank drank!!!

Hmmm.... wachtten wachtten wachtten......

ZUCHT!

Haha betje ongeduld he:p. Ach wat zegt een negatieve test nou helemaal toch? Voor hetzelfde heb je nog niet genoeg hormonen ( gaan we ook lekker vanuit ). Ik zit te twijfelen wanneer ik ga testen mijn langste cyclus was 30 dagen ( donderdag ) maar wie weet is alles zo in de war dat het later komt denk daarom dat ik pas maandag ga testen ofzo.
Wel leuk toch zo'n weekendje !!!

Terug
Bovenaan