zwanger worden na een mk DEEL 2

Eigenlijk wil ik helemaal niet meer testen... gewoon afwachtten of de ongi komt... Maar ja, ik rook en drink dus ik moet er zo snel mogelijk achter komen als het zover is.... Ik pleur meteen de peuken weg en 8 maanden geen drank overleef ik ook wel....

Geduld is een schone zaak??? Hoe schoon is het als je met regelmaat in een kopje moet piesen???

Ik ben erg benieuwd voor je.... Van mezelf weet ik niet wat ik moet denken, en jij ook al niet... Ik probeer dus meer aan jou te denken over de hele dag ipv aan mezelf.. dan gaat de tijd sneller hihihihi

Gniffelgniffel....

Liefs!

Eigenlijk wil ik helemaal niet meer testen... gewoon afwachtten of de ongi komt... Maar ja, ik rook en drink dus ik moet er zo snel mogelijk achter komen als het zover is.... Ik pleur meteen de peuken weg en 8 maanden geen drank overleef ik ook wel....

Geduld is een schone zaak??? Hoe schoon is het als je met regelmaat in een kopje moet piesen???

Ik ben erg benieuwd voor je.... Van mezelf weet ik niet wat ik moet denken, en jij ook al niet... Ik probeer dus meer aan jou te denken over de hele dag ipv aan mezelf.. dan gaat de tijd sneller hihihihi

Gniffelgniffel....

Liefs!

AAAAAAAAAA mijn ongi gaat echt snel doorbreken denk ik. Heb weer alle symptomen ervan shit baal hier wel een beetje van. De enige vraag nu is nog wanneer breekt het door denk zelf morgen of overmorgen nogmaals SHIT

Oh Jenny balen dat je voelt dat je ongi gaat komen!
Je mag het er best even uitgooien hier hoor..
Betty Hier ook nog steeds een roker hoor! Ik was gestopt toen ik zwanger was maar daarna door de spanning gewoon weer begonnen oeps! Nu is er nog steeds spanning omdat er geen eisprong of ongi is.. als ik mijn ei vind stop ik gelijk weer..
Maar nu nog even niet hihi
Geduld is een schone zaak.. dat probeer ik elke dag valt niet mee!
Iedere keer even piesen in een bekertje ja en voelen of er al vruchtbaar slijm is ja lekker schoon! hihi

Gr S

hallo allemaal,

ben best een beetje zenuwachtig voor morgen! :S mn echo. Maar was vandaag alweer best misselijk dus maak me ook weer niet zo'n zorgen. Wel maak ik me over iets anders zorgen. Had nl vanavond een vergadering van mn werk. tijdens de mededelingen vertelde een collega dat ze zwanger is. Erg leuk voor haar natuurlijk! ze is ook eind mei uitgerekend net als ik dan. iedereen reageerde erg leuk. Nou is het zo dat zij hier al best lang werkt enzo en ik nu pas 2 maandjes. Ben zo bang dat ze bij mij afwijzend zullen reageren :S of denken dat ik het al wist voor ik mijn contract kreeg. Ik wil het pas na 12 weken vertellen maar zie er nu al ontzettend tegenop. Ik zit er ook nog eens mee dat ik een jaarcontract heb en eigenlijk binnenkort om een intentieverklaring moet vragen vanwege de oversluiting van de hypotheek van ons huis. Wil niet eerst daar om vragen en dan een paar weken later vertellen van mn zwangerschap (lijkt zo stiekem) maar wil ook het risico niet lopen dat ik geen intentieverklaring krijg...wat moet ik nou! iemand tips??

@edith: Vind het echt heel rot voor je hoor :( meer kan ik eigenlijk niet zeggen. Ik hoop gewoon dat je binnenkort meer geluk hebt

@Jenny: :( nou alles kan nog heh! Weet je nog dat ik ook dacht dat ik ongesteld werd? Er zelf helemaal vanuit ging dat ik het was en het toen een innesteling bleek te zijn!Who knows ;) succes iig de komende dagen

@bettybettybetty toch! Tis zo zonde van je centjes al die testen ;) De zwangerschapstestindustrie heeft een goeie aan jou..:p nou ik snap het wel hoor!je Wilt het gewoon weten.Maar echt probeer nou eens af te wachten. het zou ook zo zonde zijn als je wel positief test in de vroegste fase en het niet goed gaat (niet dat ik dat denk en gun het je beslist niet!) maar je hoort het wel eens dat een vrouw helemaal niet door heeft dat ze zwanger is en het ook weer verdwijnt alsof het een ongi is(het normaal gesproken niet zou weten). Daarom heb ik nooit zo'n extra sensitieve test gedaan. Laat het eerst maar een tijdje zitten voor ik er achter kom.
Echt ik hoop het ontzettend voor je!weet eigenlijk niet goed meer wat ik zou zeggen...naja geduld is een schone zaak ;))

Hai meiden,

even kort nu.. ga zo naar mijn werk en vandaag ga ik het ze vertellen.. spannend!

@Betty, jij bent ook echt miss ongeduld.. ik begrijp je volkomen.. maar je weet van je zelf dat je na je nod pas pos test.. Je kan tijdens dat weekendje toch ook testen?? wanneer je gaat douchen..

@Jenny, geef de hoop niet op.. Ik had de zelfde klachten en was hardstikke zwanger!

@Jolien, heel veel plezier vandaag!! Geniet er van!
En ik zou eerlijk de waarheid vertellen. Je werkt toch op een kdv? Daar zijn ze dat echt wel gewend hoor.. eerlijkheid duurt het langst.

Grtjs, Marjoleine

Zo! ik kon vannacht amper slapen!Allemaal rare dromen en natuurlijk super vroeg weer wakker. Ben nu niet zo zenuwachtig meer maar heb er vooral zin in :)) Beetje zo'n sinterklaasgevoel (dat je als kind hebt dan bedoel ik :p)

@mayo: Hoe gaat het met jou? Heb je het eigenlijk al verteld op je werk of heb ik iets gemist.
Denk dat ik het idd ook gewoon eerlijk ga vertellen. Dat wordt toch wel meer gewaardeerd denk ik en voel ik me zelf ook beter bij. Ik weet dat een collega ook zwanger was terwijl ze er pas werkte. Er werd toen wel gevraagd of ze het al wist voordat ze haar contract kreeg...vandaar dat ik ook een beetje bang ben maargoed ik weet wel dat ze erg tevreden over me zijn en dat de groep nu weer goed begint te draaien dus misschien geeft dat me wat credits :)) ik hoop het maar meer kan ik niet doen.

@Betty:waarom test je idd niet onder de douche of gewoon op de wc. Neem je je tas mee. Je kan toch ook gwn ongi zijn ;) ik heb ook getest op mn werk hoor.

Nou ik ga zo eens douchen en mn spulletjes pakken :p mn vriend en ik gaan zo eerst ergens ontbijten want er komen om 11.00uur kijkers voor ons huis en daar mag je niet bij zijn (niet goed voor de verkoop) en dan maar wachten tot half 2....zucht...nou jullie horen vanavond wel hoe het is gegaan!

Fijne dag iedereen!

hoi hoi!

@jolien: veel plezier vandaag! k duim voor je... alles komt goed!

@marjoleine: spannend vandaag vertellen! ook jij veel plezier!

@betty: jeetje wat ben jij ongeduldig zeg:p geniet nou maar gewoon van je sigaretjes en drank.. want geloof me.. je gaat t echt wel misse..keb zondag een dip momentje gehad omdat iedereeen lekker filet americain zat te ete en ik een broodje jam..

@jenny: wacht even af.. je weet nie welke kant het op gaat tot je daadwerkelijk ongesteld bent..

@solanum: welkom hier!

liefs!

Terug
Bovenaan