zwanger worden na een mk DEEL 2

Goeiemorgen dames!!

@Mayo: Succes vandaag, ben benieuwd naar de reakties!

@Jolien: Succes vandaag met de kijkers, en heel veel plezier met de echo!! Hoeveel weken ben jij nu eigenlijk??

Ik WEET HET!!! Snifsnif.... ik heb geen geduld... Ik wil niet in het weekend gaan testen, ik wil thuis testen bij vriendlief want als ik wel zwanger zou testen in het weekend weten de meiden het eerder dan mijn vriend en dat vind ik niet leuk...! Ik heb vandaag niet getest (ben trots op mezelf!) en ik ga donderdag of vrijdag pas weer testen... Vandaag zit ik op dag 28 in mijn cyclus dus het schiet al aardig op. Vanochtend even het idee dat ik ongi ging worden, maar heb nu nergens meer last van... Vaag vaag vaag....

@Sjaar: Ik kan me best voorstellen dat je een dipje had... Ga ik straks ook krijgen want alles wat NIET mag daar ben ik gek op of verslaafd aan... Gezellige avond? Een fles wijn is zo op, ik rook een pakje sigaretten per dag, wij verbruiken hier 3 bakjes filet american per week, en ik drink liters Red Bull in een week....

Oei oei oei oei, ik voorzie een aantal flinke dipjes....:) Maar!!! Je weet waar je het voor doet!

Zo meteen mag ik ook weer aan het werk, heb eerst een uur lang een gesprek met mijn teamhoofd (en ik ben zo bang voor hem...Ik hou niet van die autoritaire, directieve, dominante types die denken dat ze heel slim zijn maar de ballen verstand niet hebben van wat er gebeurd op de werkvloer) en daarna heb ik meteen een avonddienst...GAAAAAAAAAAAAAAAAP! Wprdt de derde op een rij...

Tot later!! Liefs!

Grrr heb alle symptomen van een ongi die komt en/of er is mis alleen 1 ding erin....het bloedverlies zelf word echt gek heb liever dat het doorzet dan dat ik krom lig van de kramp. Als het doorzet hoop ik dat dat dan ook snel gebeurt.

@Jolien: Owh jij zit nu bij de echo he? Spannend ben benieuwd

Jeeej!een helemaal goede echo gehad! We zagen direct een kloppend hartje :)) De rest konden we maar moeilijk onderscheiden en hij wilde ook niet echt bewegen. Lag waarschijnlijk te slapen zij de vk daar :p Zij een beetje op mn buik duwen en ik moest hoesten maar het lukte niet...bleef gwn lekker liggen waar ie lag. Nouja dat het hartje klopt vond ik wel het belangrijkste. Ik ben ook precies 9 weken dus dat klopte allemaal. 18 nov heb ik nu weer een echo. Hopen dat we dan iets meer kunnen zien.

@mayo: sorry ik lees nu pas dat je het vandaag op je werk gaat vertellen! Succes hoor!

Jolien wat goed!!!
Hier net wat bloed verloren dus nu wachten tot het doorzet. Helaas deze ronde dus weer niks. Ik pas meteen de lijst aan met nieuwe datum.

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 29/10- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/11 - ronde 4 na 1e mk- kind 1
Edith - NOD 29/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

hoi meiden!

@jenny: balen hoor.. weeeer door na de volgende ronde..

@jolien: wooooow.. een kloppend hartje.. tranen van geluk deze keer? je bent nog nie helemaal uit de gevarenzone.. ma toch al een eind!

@allemaal: keb de baan gekregen!!! dus zit helemaal te hyperen nu.. (net een half uur staan koke.. om nu geen hap binne te krijge:S)

op naar arnhem dus!!

liefs

Sjaar wat goed!! Weet je al wanneer je kan beginnen?

Betty en??Merk je al iets??

Ongi breekt hier niet door dacht vanmiddag van wel maar tot nu toe ineens weer niks :(:) word gek vorige keren in 1 maand zwanger en nu niet. Zou er misschien wat mis kunnen zijn ofzo?

@sjaar: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Leuk hoor!!

haha nou tranen heb ik niet gelaten...ben ik iets te nuchter voor geloof ik maar vond het wel ontzettend mooi om te zien!!...besef ook nog niet zo goed dat dat in mijn buik rond zwemt :))
idd nog niet helemaal uit de gevarenzone maar volgens de vk is de kans iig erg klein dat je nu nog een mk krijgt.
Ons huis is misschien ook nog eens verkocht hebben we vandaag te horen gekregen dus hadden vandaag wel iets te vieren!Zijn dus met zn 2tjes uit eten geweest vanavond :) erg leuk.

@jenny: je weet maar nooit!bij mij was het ook zo en bleek toch zwanger te zijn!

Jeetje wat een spanning allemaal bij iedereen!!

@Sjaar: Van harte gefeliciteerd met je baan!!! Wat houdt het precies allemaal in? Je werkzaamheden?

@Jolien: Gefeliciteerd met je mooie echo!!! Het klopt dat de VK dat zegt, ik weet ook niet beter dat eigenlijk de eerste 8 weken een verhoogd risico zijn... Hopen dat jullie huis ook daadwerkelijk wordt verkocht!!

@Jenny: Zolang er niks echt doorbreekt meid, heb je nog steeds alle kans!!!

Hier nog steeds geen ongi, morgen dag 29 alweer... Ik ga morgenochtend even testen...Ik heb gigantische tepels (niet mijn tepelhof, maar echt mijn tepel. en mijn tepels doen zeer. Af en toe wel wat gerommel in mijn buik maar niks spannends ofzow...Ik kan echt niet zeggen wat ik nu denk want ik heb werkelijk geen flauw idee!!

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan