zwanger worden na een mk DEEL 2

goeiemorgen!

@jolien: jij had een geweldige dag zeg:p jullie waren ook druk aan het klussen in jullie nieuwe huis toch? is dat al bijna klaar dan?

@jenny: kan ook innesteling zijn he??? dus geef de hoop nog niet op..

@betty: ben benieuwd wat jouw test zegt.. k duim echt voor jullie!!

@allemaal: ik ga nu weer werke in de psychiatrie..en horeca:D.. t is arbeidsrehabilitatie.. die mensen zijn eigenlijk zo ver in het hulpverleningstraject dat ze weer aan het werk gaan.. en bij ons leren ze weer wat dat inhoud.. op tijd komen.. schoonmaken enz.. ma tis gewoon supergezellig.. plus dat je ook nog een veel andere mensen ziet die opt terrein wonen.. dus je maakt altijd wat mee.. keb er heeeeelemaal zin in..
wanneer k moet beginne weet k nog nie.. word vandaag terug gebeld met alle details..

liefs!

Hai meiden,

@Shari, Gefeliciteerd! Echt fijn en leuk dat je nu als nog die baan hebt gekregen. Jullie mogen nu op huizenjacht hier in de omgeving dus.. Wanneer kan je beginnen?

@betty, Spannend!! Hoop het zo!

@jenny, alles kan nog he.. geef de moed niet op!

@Jolien, Geweldig he!! Jouw kleine spuit die daar zo ligt! Met armpjes en beentjes al! Mooi moment. Ben blij voor je dat je zo'n goede echo had!

@Iedereen, Ik heb het gisteren verteld.. En het was niet echt een verrassing.. De enige die het nog niet in de gaten had was mijn teamleider die zich suf schrok.. hahaa... maar wel leuk.
Vandaag zo ziek als een hond.. Moeteigenlijk naar Arnhem vanmiddag maar weet niet of ik dat ga doen..
Maak me ook een beetje zorgen.. Vreselijke rugkrampen langs mijn ruggenwervel en in de zij en later ook in de buik.. Had gisteren ook iets koorts dus ik hoop dat alles oke is..

Liefs, Mayo

whaaaaha.. maandag begin k al:p

dus ben nu aant regelen dat ik opt werk wat ik nu doe a-la-minute kan stoppe.. k zit in mn proeftijd dus da kan.. yeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaa

@marjoleine: hoe ver ben je nu? wel grappig dat je teamleider zich suf schrok:p
en als je ziek bent.. blijf dan lekker in bed ligge...

liefs!

@Shari, ik ben officeel 9.5 maar volgende de echo 10.5. maandag weer een echo.. als het dan nog zo is, word het bij gesteld.

En wat zou ik graag lekker in bed blijven liggen.. maar heb Keano.. Mijn moeder kan hem niet komen halen en hij is zeer energiek dus moet er toch uit.. Helaas..

Goeiemorgen dames!

Hier net een negatieve test... Er is nog steeds hoop zolang ik niet ongesteld wordt natuurlijk maar zit nu op dag 29.... Ik heb er wat minder hoop in nu!

@Sjaar: Wat gaaf dat je maandag kan beginnen! Leuk hoor! Wel een hele onderneming vanuit Friesland!

@Mayo: Balen dat je zo'n last hebt van je rug!! En nog balender dat je geen oppas hebt en je heerlijke bedje uit moet... Zou wel fijn zijn trouwens, een weekje verder dan dat je dacht! Altijd mooi meegenomen zou ik denken!

@Jenny: Hoe is het bij jou?? Ik heb nog steeds geen buikpijn klachten of wat dan ook, alleen hele zere tepels.. Voor de rest voel ik me prima!

Eergister is een gozer hier uit het appartementencomplex opgehaald door de ambulance... Hij is overleden aan een hartaanval, 22 jaar.... Ik ben me kapot geschrokken en zat er gister best wel even mee in mijn maag. Ook ik kon hem, en het was echt een lieverd... Zo jong... Bah..

Voor de rest niet veel nieuws hier!

Liefs!

Jeetje Betty, 22 jaar.. Dat gebeurd niet vaak.. Marcel (en eigenlijk mijn hele schoonfamilie) is hartpatient. Ik kan dus ook reanimeren en als je dan dit soort berichten hoort.. griezelig..

Geef de moed nog niet op.. Je weet niet hoe lang je cyclus is en je het kan maar zoz ijn dat je pas met 5 weken pos test. Hou nog hoop..

Voel me steeds ellendiger. Ben erg gevoelig voor blaasontstekingen en ben weer de klos.. De dokter kan niets doen omdat ik geen ochten urine meer heb maar ondertussen zit is wel.. Kan ik morgen pas langs komen.. Is volgens mij bullshit.. ze hebben het wel vaker s middags getest.. en heb het zo vaak dat ik ondertussen wel weet wat het is..
Maja..

He mayo vervelend zeg, volgens mij kunnen ze dat ook gewoon in de middag testen ja hebben ze bij mij ook wel eens gedaan. Beetje raar dat je om het zo maar te zeggen een beetje weg word gestuurd.

Betty spannend hoor hou hoop voor in ieder geval 1 van ons drieen zal toch wel gelukkig worden deze maand.

Hier is de ongi doorgekomen....en hoe...voel me helemaal lamlendig. Had ik voor de mk altijd een perfecte ongi ( geen last helemaal niks ) sta ik nu gewoon te draaien op mijn benen door het vele bloedverlies. Enigste positieve eraan is dat het net als voor de mk maar net aan 3 dagen duurt pffff. Volgende ronde dus maar weer baal er wel van ben ik eerst steeds de eerste maand zwanger ga ik nu alweer de 4e ronde in. SHIT!!!!

Ik ben toch vrij en lamlendig dus ben er weer..
Blaasonteking word steeds erger dus had zo iets van:: Tjoo, ik ga dit geen dag volhouden, heb weer eens in een potje geplast en naar de dokter gebracht en gezegd dat ik het vandaag wil weten.. Nu nog half afgescheept want de arts zou er na het overleg (waar ze nog mee moesten beginnen!!) wel even naar kijken.. maja.. krijg hopelijk vanmiddag mijn antibiotica.

@Jenny, Wat vreselijk balen. Het zou zo mooi geweest zijn voor je.. En ten huwlijk gevraagd en zwanger. Cheer up.. Hopelijk is het volgende maand raak!

@Betty.. en en en?? Nog steeds geen ongi??

@Edith. Ik zag net pas dat je tussen door ook had gereagereerd. Hoe gaat het nu? Wat vreselijk balen dat je als nog ongi bent geworden terwijl het er op leek dat er toch iets was.. En nu?? Je bent nu een jaar bezig, gaat de gyn nu stappen ondernemen?
Ik duim voor je dat het allemaal snel goed gaat komen.. Het heeft je dit jaar nog niet echt meegezeten!

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan