Helleu helleu!!
Dag 30... Nog steeds niks!!! GRRRR
Morgen ochtend maar weer even testen.... Morgen ga ik natuurlijk ook dat weekendje weg! Heb gigantische rugpijn (denk dat het komt omdat ik net 5 dagen werk achter de rug heb en das best veel in de zorg) en mijn borsten doen mega pijn... Voor de rest, ik heb geen flauw idee, mijn lijf houdt het nog even spannend....
@Edith: Is er helemaal niks aan te doen?? Ik vind dat zo raar klinken op artsen gebied...Bijna alles kunnen ze oplossen met medicatie, maar heb soms het idee dat als het niet levensbedreigend is, dat ze niet zo snel het onderste uit de kan halen... Wel een geluk dat je snel zwanger bent steeds, dan vermakkelijkt het toch wel weer iets... Als je heel moeilijk zwanger raakt, en dat dan blijkt dat ze moeilijk blijven zitten, dan lijkt me haast onmogelijk om een zwangerschap te voldragen... Mag ik wat persoonlijks vragen??
Wordt je er niet depressief/zo gefrustreerd van dat je ondertussen gaat denken, waarom probeer ik het nog? Dit is natuurlijk een situatie die je erg veel pijn en verdriet doet telkens...
Als je er geen antwoord op wilt geven moet je het zeker niet doen hoor!!
Ik vind het in ieder geval heel sterk van je, ik weet niet hoe ik er in zou staan op een gegeven moment.
@Jen: Balen van de bekkeninstabiliteit, jij bent denk ik ook al bijna 12 weken of niet?
Liefs, Betty