zwanger worden na een mk DEEL 2

@Mayo: Is bullshit.. Als jij echt een blaasontsteking hebt is het altijd te traceren in je urine...

Ik weet dat nog alles mogelijk is zolang ik niet ongesteld word, maar toch.. Miscchien wordt ik niet ongesteld omdat ik er teveel mee bezig ben. Dus als ik me er bij neer leg wordt ik vanzelf ongesteld, of niet... en dan zou ik dus zwanger zijn...

Ach ja, we zien het wel..!

Liefs!

Ohhh jenny!!!! Neeeeeeeeeeeeeeee.....

Dat is echt kut... letterlijk en figuurlijk!! Ik wete echt nog steeds niks... Ook nog steeds geen ongi of buikpijn wat ik wel altijd krijg als ik ongi wordt...

hallo!

Zo echt een rotavond had ik even zeg! Mijn vriend zou me vanavond ophalen van mijn werk. Dus ik zat buiten op hem te wachten (kan nog niet in het gebouw wachten omdat ik nog geen sleutel heb) en het duurde maar en duurde maar. Ondertussen bellen we meestal maar mijn batterij was leeg dus viel midden in ons gesprek uit. Ik maar wachten en wachten...halfuur verder, uur verder (terwijl hij de laatste keer dat ik hem sprak een kwartier van me af zat ongeveer) Jeetje wat zat ik in de zenuwen!Ben dan zo bang dat ie een ongeluk heeft gehad (heb niet zo heel veel angsten maar dit is wel mn grootste)uiteindelijk kwam ie eraan. Was er een groot ongeluk gebeurt dus een dikke file. Nouja eind goed al goed. Stom verhaal want het stelde niet zo veel voor dus maar wat kun je dan in de zenuwen zitten..zat gwn te trillen.

maargoed weer genoeg over mezelf :p

@mayo: wat irri zeg!En nu je zwanger bent heb je nog meer kans op een blaasontsteking toch? Nou hopen dat je antibiotica hebt gekregen! Mag dat eigenlijk als je zwanger bent?

@jenny;Balen voor je meid :((waarschijnlijk was je lichaam er nog niet klaar voor. Hou hoop!Het zal vast weer raak zijn binnenkort

@Betty:nog steeds spannend dus ;)

@sjaar: klinkt als een leuke baan! Waar moet je dan naar verhuizen? (heb iets gemist denk ik)

nou ik ga nog eventjes tv kijken en dan mn bedje in!

tot morgen!

Mayo,

ben idd bijna een jaar bezig. Maar word wel snel zwanger. Ben natuurlijk 2 keer bij 2e of 3e ronde zwanger geworden. Maar ze blijven niet zitten. Kan gyn ook verder niets aan doen. Heeft helaas toch met mijn leeftijd te maken.
Blijven proberen dus...

@Sjaar, gefeliciteerd met je baan!!
@Jenny, na een mk kan je lichaam best van slag zijn hoor. Ik werd altijd de 2e of 3e ronde zwanger, maar zit nu ook alweer in ronde 5...

Edith

Hallo Ladies!

Niet zo veel te melden hier, ben net thuis en moet om 7 uur morgen ochtend weer op mijn werk zijn.

Nog steeds geen ongi en ook geen klachtten... Dag 29 is achter de rug!

Liefs!

Hey edith,

weet je zeker dat het aan je leeftijd ligt?? Ik heb ook een gezond zoontje, daarvoor geen problemen gehad met zwanger worden en geen miskramen gehad, en heb nu dus ook 2 minskramen gehad, precies zoals jij ze hebt gehad (eerst vroege mk daarna missed abortion).... en ik ben 26.
Bij mij ligt het dus zeker NIET aan de leeftijd. Waarom laat je het niet onderzoeken als je je er onzeker bij voelt???

Ohja, hier gaat nu alles wel goed, ben erg moe en begin nu al last te krijgen van mn bekkeninstabiliteit. Heb erg weinig fut om achter de comp te kruipen. Ik mag volgende week donderdag weer voor een echo!

Liefs Jen

Helleu helleu!!

Dag 30... Nog steeds niks!!! GRRRR

Morgen ochtend maar weer even testen.... Morgen ga ik natuurlijk ook dat weekendje weg! Heb gigantische rugpijn (denk dat het komt omdat ik net 5 dagen werk achter de rug heb en das best veel in de zorg) en mijn borsten doen mega pijn... Voor de rest, ik heb geen flauw idee, mijn lijf houdt het nog even spannend....

@Edith: Is er helemaal niks aan te doen?? Ik vind dat zo raar klinken op artsen gebied...Bijna alles kunnen ze oplossen met medicatie, maar heb soms het idee dat als het niet levensbedreigend is, dat ze niet zo snel het onderste uit de kan halen... Wel een geluk dat je snel zwanger bent steeds, dan vermakkelijkt het toch wel weer iets... Als je heel moeilijk zwanger raakt, en dat dan blijkt dat ze moeilijk blijven zitten, dan lijkt me haast onmogelijk om een zwangerschap te voldragen... Mag ik wat persoonlijks vragen??

Wordt je er niet depressief/zo gefrustreerd van dat je ondertussen gaat denken, waarom probeer ik het nog? Dit is natuurlijk een situatie die je erg veel pijn en verdriet doet telkens...

Als je er geen antwoord op wilt geven moet je het zeker niet doen hoor!!

Ik vind het in ieder geval heel sterk van je, ik weet niet hoe ik er in zou staan op een gegeven moment.

@Jen: Balen van de bekkeninstabiliteit, jij bent denk ik ook al bijna 12 weken of niet?

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan