zwanger worden na een mk DEEL 2

Owwhh Betty, Wat spannend!! Ik hoop echt dat je goed nieuws hebt morgenochtend!!
Wel gewoon lekker slapen he.. en niet te veel drinken vanavond!

@Edith, als je het verhaal leest van de andere meiden klinkt het logisch wat ze zegggen. Misschien nog maar eens navragen? Misschien heb je net als Jen gewoon hele domme pech gehad. Hoe vreemd het ook klinkt, misschien kan je daar op hopen. Dan valt er misschien een beetje druk weg.

@Jen, Ik loop een weekje voor op je en heb ook vreselijke pijn aan mijn bekken.. Bij Keano had ik dat pas op het eind... Hopelijk kan er snel wat aan gedaan worden

Keano is echt goed ziek vandaag. Hoge koorts en ligt al de hele dag voor pampus op de bank onder een deken. Echt heel zielig en zo niets voor Keano. Hij moet nog 2 worden en kan absoluut niet stil zitten.. Als hij morgen nog koorts heeft, even de dokter bellen.
Ik voel me nu weer een stuk beter. Gisteren nog terug gebeld door de dokter en er was niets te vinden in mijn urine.. moest het vaandaag nog maar eens afleveren.. euuh echt niet. Heb gisteren de antibiotica afgedwongen. Volgens mij vk een verstandige zet. Ik heb het 3-4x per jaar dus weet wat het is, en als ik er te lang mee door loop is het slecht voor de beeb. Nu speciale antibiotica die niet slecht is voor ons beide.

Verder ben ik vreselijk moe.. Sowieso door de hormonen (lig elke avond om 7 uur voor pampus op de bank en ga om 9 uur naar bed,) mar na deze roeige nacht ben ik hele maal gebroken. Vanavond lekker op tijd naar bed!

Liefs, Mayo

Nou zeg, wat een stilte hier!!!

Lief,dat jullie zo met me meeleven. Maar de beide mk is gewoon domme pech hoor. De eerste in ieder geval en de tweede was een Down. Dat heeft wel met mijn leeftijd te maken, natuurlijk. Maar sowieso heb je meer kans op mk.
@Jen, maar helaas kan het op jouw leeftijd dus ook....balen, he?

Verder onderzoek heeft geen zin. Heb twee gezonde meiden. had het al aan de gyn gevraagd. Is niet duidelijk wat verder de reden is, maar zou ook niet weten wat ze moeten onderzoeken? Ben ook niet dol op ziekenhuis hoor!! Na twee curettages heb ik het wel helemaal gehad. Hoor je verderop de gang gezellig de babietjes huilen, bah...En in de wachtkamer tussen de dikke buiken. Bah, bah, bah.

@Betty, is niet zo'n persoonlijke vraag hoor. Raak er idd wel gefrustreerd van. Maar probeer ook te kijken naar wat ik WEL heb. We hebben lang getwijfeld of we wel een derde wilden. En dan krijg ik twee mk...
Hopelijk word ik snel zwanger. Als het lang duurt, weet ik niet wat we doen. De beslissing om niet voor een derde te gaan, vind ik ook zo definitief....

Betty, al meer nieuws????

oooooooo, spannenddddddddddddd

Ik ben van de ongi af. Dus we kunnen het weekend weer lekker aan de klus...
Vorige maand korte cyclus, dus moeten maar meteen aan de slag...hihi.

Ja erg rustig hier vandaag.....
@ Mayo: en is Keano al een beetje opgeknapt?

Edith: Vervelend zeg dat er niks aan te doen is, hopen dat het de volgende keer wel netjes blijft zitten....gelukkig dat het geen combi is van moeilijk zwanger raken en het snelle verlies ....toch? Ik ben sinds vandaag ook weer van de ongi af dus vanaf morgen ook weer klussen.

Betty???? Weet je al wat? of ga je toch testen op je weekendje? Hoe dan ook veel plezier met de meiden.

Allemaal: Deze maand zal geen resultaat geven voor mij ben ik bang, mijn vriend gaat namelijk over 3 weken voor 20 dagen naar Iran toe. Waarschijnlijk is dat dus wel na mijn vruchtbare dagen dus de kans is 50, 50 deze maand. We hebben samen besloten niet meer iedere dag te klussen, maar gewoon om de dag zoals we eerst deden ( resultaat meteen zwanger ) misschien is dit toch beter voor het spermakwaliteit, tenminste dat heb ik gehoord geen idee of dit klopt.....iemand?

Fijn weekend allemaal XXX Jenny

Hallo dames,

Ik had gisteren een heel verhaal geschreven was ik bijna klaar, waren de batterijen van mijn toetsenbord leeg.. weg verhaal..

@Betty, Wat hou jij ons in spanning zeg! Je bent nu opje weekendje weg maar breng ons snel op de hoogte!

@Jenny, Edith, Ik ga zo hard voor jullie duimen dat deze ronde goed nieuws met zich mee brengt!

Ik heb ook weer iets meegemaakt.. Tjonge jonge.. Ik was vrijdag aan het werk en kreeg zo'n pijn in mijn rug. Ik had ook heel erg last van die blaasontsteking en ik voelde me echt helemaal niet goed. Ik trok schijnbaar ook wit weg want ik werd naar huis gestuurd door mijn collega's. Eenmaal thuis gekomen (dat was nog een flinke opgave....) ben ik direct in een heet bad gaan zitten. Ik voelde me steeds slechter en op een bepaald moment ging even het lampje uit. Toen ik weer wakker werd leek me dit nou niet een heel slim idee en ben ik maar even op bed gaan liggen. Gelukkig ben ik even in slaap gevallen. Toen ik een uurtje later wakker werd heb ik als nog maar even de huisarts gebeld. Ik moest direct komen.. met urine. Ja leuk.. ik kon niet plassen.. toch nog gelukt en er bleek dus een grote hoeveelheid bloedcellen in mijn bloed te zitten.. Werd dus direct doorgestuurd naar het ziekenhuis om een echo te maken van de kleine en mijn nieren. Met de baby gaat het gelukkig goed. Die was lekker heen en weer aan het bewegen. links om, rechts om, koppeltje draaien.. Dat was wel fijn om h'm weer even te zien. Mijn nieren zager er gelukkig ook goed uit dus hij wist niet zeker wat ik had. Of nierbekkenontsteking of nierstenen. Ik heb een antibiotica meegekregen (die goed aanslaat) en heb de helenacht wakker gelegen van de pijn. Wat kan een mens zich ongelukkig voelen op zo'n moment. Ik bleef ook maar overgeven.. Heel fijn, als je al zo'n pijn in je rug hebt...
Gelukkig werken de medicijnen goed en is de pijn nu weg. Morgen weer terug komen bij de gyn en ga ik misschien nog wel een keer naar de kleine kijken. Leuk want morgen avond heb ik nog een echo bij de VK!

Liefs, Mayo

Jeetje Mayo das niet niks zeg....enige voordeeltje aan dit alles is dan indd dat je de kleine even kon bekijken, maar ja liever onder andere omstandigheden natuurlijk he. Oke dus je heb morgen weer een echo en gelukkig was alles goed!!!!. Hopen voor je dat de medicijnen goed aanslaan. Sterkte

Terug
Bovenaan