zwanger worden na een mk DEEL 2

Vervelend....hopen dat het snel verminderd..

Over stomme acties gesproken kan mezelf wel voor me kop slaan. Wou net via telebankieren ff 6000 van de ene naar andere rekening overmaken..heb ik een VERKEERD nummer ingevuld shit man echt hoe dom. Laaste cijfer was verkeerd dus nu moet ik van alles doen om het terug te kunnen boeken baal echt hier...hopen dat het goed komt en niet iemand anders denkt van hey dat is leuk SHIT!!!!

€ 6.000,00 Huh?? Wat een geld!!!! Hoe kan je dat nou niet gedubbel checked hebben???

Enne, wist je dat wanneer je het zelf overmaakt, je het niet terug kan boeken?? Morgen naar de bank racen.. maar misschien geen paniek.. Naam-nummer combinatie is foutief.. Hopelijk word het geld binnen 14 dagen terug gestort.. Maar daar kan de bank wel antwoord op geven.

Heel veel succes!
Grtjs, Marjoleine

Ja stom he check het normaal altijd!!! Maar werd even afgeleid en zie hier het resultaat dus. Naja morgen maar meteen naar de bank indd, zal wel goed komen ( ze kennen me inmiddels haha ) Heb het al een keer eerder gehad gelukkig konden hun de transactie terugdraaien en stond het een paar dagen later weer op de rekening.

ohohoh.. met zulke grote bedragen eerst maar checken of dat het ok is. Het komt vast wel goed maar wel balen..

Zo naar de gyn voor controle van mijn nieren.. Misschien ook nog even baby kijken!

Grtjs!

Mayo, hoe is het gegaan?
OOOOO Jenny, wat een bak!!!
Maar ik vind het zo raar, dat de bank zomaar 6 mille op de verkeerde rekening stort. Horen ze het nr niet met de naam te controleren???

Volgens mij hier alweer ei!!! Jippie. Transparant iets dikkig slijm...
gisteren geklust, dus dat zit goed. Dat zou alweer een ei op dag 10 zijn, net als vorige maand. Kijken of ik mannetje vanavond nog kan verleiden...en of ik zelf puf heb. Nog een vergadering, dus het wordt laat....

I'M HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME!!!

Ik ben er even kort, moet me spullen en alles nog uitpakken...

Ik ben zaterdag ongi geworden, weer na een cyclus van 32 dagen, dus daar gaan we nu maar van uit!

1 dec is mijn volgende NODen ronde 4 alweer volgens mij...

Tot morgen dames, dan ga ik een heel stuk reageren en vertellen!

liefs!

Gelukkig bank heeft het in orde kunnen maken.
Nou Edith , Betty gaan we weer de volgende ronde in met z'n drieen.....zal nu toch wel eens lukken he. Edith ei op dag 10 kan heel goed hoor hopelijk kun je m goed benutten :p
Betty wel jammer van je ongi...was de vorige ronde ook 32 dagen dan?

Mayo en en en???? hoe ging de echo?

Hai meiden,
Ahh Elena, Wat balen voor je.. Je hield ons wel in spanning. Hoop zo dat het volgende ronde raak is voor jullie alle 3!

@Jenny, vind het echt heel erg vreemd. oals Edith zegt, de bank accepteert het niet als de naam en nummer niet overeen komen. Ongeacht wat het bedrag is. Maar fijn dat je het als nog hebt kunnen regelen.

Helaas vanmorgen geen echo gehad bij de gyn. Was er vrij snel weer weg. Ik blijk dus nierstenen te hebben gehad. Alle uitslagen duiden daar op. De medicijnen hebben er voor gezorgd dat ik weer pijnloos en normaal kan plassen en heb toen het steentje gewoon uitgeplast. Maar wat ben ik vergaan van de pijn zeg! Dat dat zo piijn doet. Antibiotica afmaken en hopen dat het wegblijft!
Maar over een uurtje wel een echo.. bij de VK. Dat is wel leuk!!!
Voor voorlopig de laatste.. Dus extra genieten.

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan