zwanger worden na een mk DEEL 2

Vraag aan allemaal : Had net geklust en een half uur later ging ik naar het toilet en had ik ineens allemaal roze slijm.....ik bedoel heb geen bloed verloren ofzo helemaal niet...weet iemand wat dit is? Misschien een adertje geknapt ofzo? maar neem aan dat je dan echt bloed verliest. Het was echt heel weinig en echt alles behalve rood was meer zachtroze...iemand hier ervaring mee?

Hey dames,

Sorry van de forum stilte van deze kant, ben gewoon niet zo heel veel online, ben echt in winterslaap.
Balen dat het er voor jullie weer niet in zat afgelopen ronde, hopen op meer succes komende ronde!

Liefs Jen

Hallo Dames!!

Nou daar was ik dan....!

Inderdaad was mijn cyclus vorige maand ook 32 dagen, dus het scheelt wel dat ik dat nu dus zeker weet (zo zeker als kan dan).

Ik ga reageren op wat dingen maar weet niet meer precies van wie wat was, dus als je je aangesproken voelt, zal het wel om jou gaan!

Banken horen indd bedragen (groot of klein) te controleren. Nu is het zo, dat met deze virtuele wereld, het niet meer bij te houden is en wordt er steekproefgewijs gecontroleerd... Is die 6000 euro weer terug eigenlijk? Ik had laatst een bedrag over gemaakt naar een vriendin, had ik 100 euro teveel overgemaakt. Ik de bank bellen om te vragen of ze terug konden storten, maar dat kon niet want ik had zelf akkoord gegeven door het te versturen.... Gelukkig was het een vriendin, dus is alles goed gekomen, maar als het een vreemde zou zijn zou ik een probleem hebben gehad denk ik!

Nierstenen... Mijn moeder heeft ze ook en ik heb een keer galstenen gehad, wat een PIJN!!! Gaat het alweer wat beter???

@Jenny: Ik heb dat ook wel eens vlak na mijn ongi... Ik denk dat er dan nog een druppeltje bloed is achter gebleven in mijn baarmoeder en dat het dan door de sex er nog uitkomt... Voor de rest zou ik het niet weten!!

Ik vind het zo knap dat jullie weten hoe het zit met jullie slijm... Met regelmatige sex verlies ik met grote regelmaat nog sperma over de dag. Heb dus eigenlijk altijd wel wat wittig slijm, en de geur kan ik ook niet herkennen omdat sperma ook zo zijn geur heeft. Hoe hebben jullie dat???

Liefs, Betty

oeeee ruim een week voor mijnes... Spannend hoor!!!

Jou klusdagen komen er dus alweer aan... ik duim voor je dat het deze maand raak zal zijn, 1 zaadje is genoeg!

Liefs!

Hai meiden,

Volgens mij zijn er een x aantal meiden afgehaakt de afgelopen weken. Voorheen was het zo dat ik 2 bladzijdes moet lezen, nu met geluk, 1 bericht.

Helaas is wachten het aller vervelendst en als je wilt dat de tijd snel gaat lijkt deze alleen maar langer te duren. Ga zo voor jullie duimen dat het raak is!

Bij mij is het nu ook echt niet meer te missen dat ik zwanger ben. Het schijnt dat je bij een 2e ook veel sneller groeit als bij de eerste want ben nu al flink aan het uitdijen. Eten staat me nog steeds tegen door het velen overgeven (helaas de heledag door) maar merk wel dat ik nu iets langer op kan blijven. Ben absoluut nog niet topfit maar het komt weer terug.
Maandag als nog de echo gehad bij de VK en de kleine doet het erg goed. Vrijdag was ie nog maar 3,3 cm en maandag was ie al 4,4 cm. Hij/zij sliep op het moment maar werd toch even wakker om weer mooie fratsen uit te halen. Nu is het voorlopig even over met de echo's. Marcel wil misschien een pretecho laten maken eind december. Dan kunnen we al zien wat het word. Ik nijg nu echt naar een meisje, puur op gevoel..

Grtjs, Mayo

Terug
Bovenaan