Hallo Dames!!
Nou daar was ik dan....!
Inderdaad was mijn cyclus vorige maand ook 32 dagen, dus het scheelt wel dat ik dat nu dus zeker weet (zo zeker als kan dan).
Ik ga reageren op wat dingen maar weet niet meer precies van wie wat was, dus als je je aangesproken voelt, zal het wel om jou gaan!
Banken horen indd bedragen (groot of klein) te controleren. Nu is het zo, dat met deze virtuele wereld, het niet meer bij te houden is en wordt er steekproefgewijs gecontroleerd... Is die 6000 euro weer terug eigenlijk? Ik had laatst een bedrag over gemaakt naar een vriendin, had ik 100 euro teveel overgemaakt. Ik de bank bellen om te vragen of ze terug konden storten, maar dat kon niet want ik had zelf akkoord gegeven door het te versturen.... Gelukkig was het een vriendin, dus is alles goed gekomen, maar als het een vreemde zou zijn zou ik een probleem hebben gehad denk ik!
Nierstenen... Mijn moeder heeft ze ook en ik heb een keer galstenen gehad, wat een PIJN!!! Gaat het alweer wat beter???
@Jenny: Ik heb dat ook wel eens vlak na mijn ongi... Ik denk dat er dan nog een druppeltje bloed is achter gebleven in mijn baarmoeder en dat het dan door de sex er nog uitkomt... Voor de rest zou ik het niet weten!!
Ik vind het zo knap dat jullie weten hoe het zit met jullie slijm... Met regelmatige sex verlies ik met grote regelmaat nog sperma over de dag. Heb dus eigenlijk altijd wel wat wittig slijm, en de geur kan ik ook niet herkennen omdat sperma ook zo zijn geur heeft. Hoe hebben jullie dat???
Liefs, Betty