zwanger worden na een mk DEEL 2

@Jolien, Ben jij hier nog? Hoe gaat het met jou? Begin je ook al een beetje te groeien?

@Shari, hoe bevalt je nieuwe baan in Wolfheze? Of ben je hier ook vertrokken?

Er blijven inderdaad weinig meiden over zo....

Ik snap het ook wel...Maar vind het wel erg jammer, ik heb er altijd veel steun aan gehad om van iedereen de berichtjes te lezen, en nu inderdaad, Mayo, heb je mazzel met 1 berichtje per dag...

Ik snap het wel, nu er dames zwanger zijn willen ze niet meer achterom kijken naar de mk(en), maar wij niet zwangeren vinden het heerlijk om de zwangeren verhalen te lezen hoor (ik spreek dan nu voor mezelf) Niks mooiers dan echo verhalen, dikke buiken en baby kamers... Ik heb dan het gevoel van, daar ga ik me weer op verheugen in plaats van denken aan wat er gebeurd is allemaal...

Dus please dames!! Genereer je niet en vertel lekker je zwangere verhaal zonder je schuldig te voelen tegen over ons...

Liefs Betty

Ps: Hier de ongi dagen over... 1 Dec, NOD, 18 november mijn ei (geloof ik...)

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 01/12- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/11 - ronde 3 na mk- kind 1
Edith - NOD 2/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

Lijstje even aangepast... Wanneer is jou NOD Edith??

Liefs!

Hey Betty heb hem ook weer even aangepast zit namelijk in ronde 4 niet 3....jij toch ook of niet?
Er zijn inderdaad extreem weinig berichten laatste tijd, ene kant begrijp ik het aan de andere kant vindt ik het jammer lees namelijk net als jou graag de verhalen en kwaaltjes etc.

Mayo: Nog steeds iedere dag misselijk?

ZWANGEREN:

NOD's:

Elena- NOD 01/12- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/11 - ronde 4 na mk- kind 1

ZWANGEREN:

NOD's:

Elena- NOD 01/12- ronde 4 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/11 - ronde 4 na mk- kind 1

Klopt! Ik zit ook alweer in ronde 4... Wat gaat het snel weer he....!

Liefs!

Hallo allemaal,

Sorry dat ik de laatste tijd wat afwezig ben maar ik heb het best druk met vanalles. Daarbij heb ik gwn weinig nieuws te vertellen.

vandaag een mindere dag. Ben tijdens mijn werk wat bloed verloren. kwam erachter toen ik naar de wc ging tijdens het afvegen. Natuurlijk schoot ik direct in de stress. Ik moest nog een uur werken dus heb maar een tampon gebruikt. Toen ik thuis kwam heb ik hem gelijk gecontroleerd en toen bleek hij schoon te zijn. Zit nu dus echt af te wachten..Heb zelf het idee dat het gwn een kleine bloeding was (misschien een bloedvaatje geknapt) maargoed leuk is het niet :S

sjah dat was even mijn update..

Mayo is echt de hele dag groen.. Ik ben helaas nog steeds zo misselijk.. Baal er wel van.. Kan niets doen of ...
Vooral de boterham van mijn zoon maken 's ochtends.. Je moet niet zien hoe ik dat doe!

Heel raar, tijdens de zwangerschap van Keano en nu weer, heb ik iets tegen mijnkeuken. Zodra ik alleen al de keuken ziet, word ik misselijk. En de geur van brood..

Begrijp me niet verkeerd.. Ik ben heel blij dat ik zwanger ben, maar de geuren zijn ook 3x versterkt. De geur van brood (hoeft niet eens vers te zijn.. Ik ruik het al wanneer ik langs de broodzak loop) is zo sterk.. Bah!

Hoe is het met jullie?

Hey dames,

Hier een niet groene zwangere ;) ik ben gewoon een zombie, als ik niet werk/met jasper bezig ben dan slaap ik ;)

Ik heb vandaag een goede echo gehad, was wel wat klein (het plaatje dan) want het apparaat was stuk en kon niet goed zoomen, dus kon met moeite het kloppende hartje zien en de baby was op de echo kleiner dan in werkelijkheid ;) maarjah een echo is een echo!

De metingen en de hartslag waren super en de uitgerekende datum blijft 7 juni. Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik op controle ga bij de verloskundige in het ziekenhuis of bij mn eigen verloskundige.
Denk dat ik overstap naar het ziekenhuis, moet daar straks toch ook bevallen en zal dan ook onder begeleiding van een verloskundige/ gyn van hun moeten bevallen.

Nou ik ga weer slapen ;)

Liefs Jen

Terug
Bovenaan