zwanger worden na een mk DEEL 2

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 01/12- ronde 4 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/11 - ronde 4 na mk- kind 1
Edith - NOD 20/11- ronde 5 na 2e mk - kind 3

pfff, ronde 5 alweer. Deze week ei gehad. Maar gaat niks worden denk ik. Zondag geklust, maar denk dinsdag ei. Rest van de week vol met avondcursussen en vergadering van mannie en mij. We zijn gewoon te moe.
Hoop nu op supersterke zwemmertjes die tot mijn ei hebben overleefd.
Baal baal. niet leuk.
Nou ja, wacht het maar af. Mijn hormonen zijn wel weer op orde. Herken nu weer ei aan slijm. Ookal een week gespannen borsten.
In ieder geval weer het idee dat alles eindeliijk weer normaal werkt na de curettage van de zomer en de pillenkuur erna.

Ik houd hoop!!
Edith

goeiemorgen allemaal!

k ben nog niet afgehaakt hoor! k ben alleen stervensdruk.. en dit is de eerste keer deze week dat ik even tijd heb om rustig te gaan zitten (en k moet dr van genieten want de komende 3 weken zijn niet anders..)

van de week begonnen te werken in wolfheze.. heeeeeeeeeeerlijk!! k voelde me helemaal op mn plek.. gelukkig waren de clienten t met me eens.. en steunen ze me overal in.. mn buik begint dan ook al echt op te zetten nu.. onmiskenbaar (behalve voor mn moeder.. die ontkent t nog steeds..)
mja hard werke eist ook zn tol.. 3 dagen lang veeeel gelopen en gewerkt.. dus nu zoooooo moe.. dat k net 5 minute uit bed ben.. en eigenlijk wel weer terug kan.. mja.. vanmiddag misschien nog ff..

sorry voor mijn ego verhaaltje.. andere keer meer.. k kan nog nie echt onthoude wat iedereen geschreven heeft.. mn hersens zijn nog nie aangezet:p

liefs!

Edith!! Dat is wel goed nieuws!! Ik ben echt ontzettend blij voor je dat je lichaam weer normaal doet, zijn al die vreselijke pillen toch niet voor niks geweest! Ik ga voor je duimen want jou gun ik het ondertussen echt wel!!

Sjaar, wat leuk dat je werk daar zo goed bevallen is! Ik spreek je nu ondertussen ook op msn, dus kan hier niet zoveel nieuws meer neer zetten :p

Jen, wat fijn dat je weer een mooi echo hebt... Ben blij te horen dat er momenteel niks fout gaat bij de zwangeren... Geen miskramen meer momenteel!! Dat geeft mij ook weer een beetje hoop!

Mayo, arme mayo! Je keuken is toch wel een essentieel onderdeel van je leven!! Ik ben wat dat aan gaat toch wel blij dat ik nog steeds alles kan doen en laten wat ik wil!

Hier niet zo veel spannends, net een week vrij gehad en moet vandaag weer beginnen met werken. Ben erg moe (van het lui zijn) en heb rugpijn. Mijn gezicht zit gigantisch onder de pukkels van de menstruatie, echt niet normaal! Hier is de 18de pas weer mijn ei, en godzijdank heb ik de 17de een ochtenddienst, dus kunnen we gaan klussen... Ondertussen ben ik alweer 11 maanden gestopt met de pil, en vriendlief is bang dat het aan zijn zwemmers ligt... Ondanks dat ik een keer zwanger geweest ben geweest ben ik dus nog steeds niet zwanger binnen het jaar... Kunnen we dan alsnog naar de huisarts gaan om zijn zwemmers te onderzoeken?? Ik bedoel, het is wel een keer gelukt...

Jolien, hoe is het nu daar? Kan me voorstellen dat je je rot schrikt dan!!

Hoeveel weken is iedereen nu??

Liefs, Betty

Betty, je kunt altijd een gesprekje aangaan met je huisarts. Aardig iemand? Via huisarts kun je al zaadonderzoek aanvragen van je lief. Je zou zelf een temp curve bij kunnen houden. Kun je zien of je wel eisprong hebt. Weet niet of hij/zij al naar gyn zou willen sturen. Hangt ook een beetje van je leeftijd af geloof ik. Als je ouder bent sturen ze je eerder door denk ik. Ben ff je leeftijd kwijt.
Succes!!!

Ik zit nog te duimen op supersterke zwemmertjes hiero....

@betty: Je kunt idd altijd langs de huisarts gaan. Vragen staat vrij toch?

@Edith: wel fijn dat alles nu weer een beetje normaal is wat je cyclus betreft. En nu idd hopen dat er goede zwemmers tussen zitten :)

@mayo: vervelend hoor dat je zo misselijk bent..maar nog even volhouden en dan ben je er binnenkort vanaf!of wordt het iig minder

Met mij gaat het weer prima gelukkig :) ben helemaal geen bloed meer verloren zelfs geen oud bloed oid. Denk dus dat er gwn een bloedvaatje was gesprongen oid. Hier ook haast geen last van misselijkheid meer. Een heel klein beetje nog af en toe. Mijn stoelgang is wel nog steeds verschrikkelijk :( hoop dat dat binnenkort wat beter gaat.

@Betty, Net als wat Edith al zegt zou de huisarts je waarschijnlijk eerst adviseren te tempen. Of doe je dat al?

@Edith, Ik duim met je mee!

@Jolien, Gelukkig maar dat het bloeden nu is opgehouden. Wat zou jij geschrokken zijn. Ik heb ook last van mijn stoelgang hoor. Soms krijg ik er zo'n buikpijn van dat ik bang ben dat het weer fout gaat. Maar zit nu bijna op de 12 weken grens. Zegt
niets maar heb er nu wel meer vertrouwen in.
Groei je ook al een beetje?

@Shari, Fijn dat het zou goed voelt bij je nieuwe baan. Plezier hebben in je werk is erg belangrijk. Het zou wel erg laat zijn als je nu nog niet kan zien dat je zwanger bent. Hoever ben je nu? 20 weken?

@Jen, krijg je nu nog een vervolg echo of mag je nu wachten tot de 20 weken??

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ben nu 11w 5d. Ik loop 6 dagen voor volgens de echo.

Liefs,

uhu was zeker geschrokken!wist niet hoe snel ik naar huis moest. Maar gelukkig is het nog steeds goed dus maak me niet zo'n zorgen meer. Teruggekeken was het maar 1 drupje.
Over 2 weken weer een echo! :) ben erg benieuwd!zal nu al wel wat meer te zien zijn! Ik heb het trouwens ook op mijn werk verteld vorige week. Zat echt met zweet in mijn handen tegenover mijn leidinggevende. Zat er toch wel over in omdat ik er pas 3 maanden werk. Maar gelukkig reageerde ze heel goed :)) Ze zei ook dat ze er echt niet moeilijk over kon doen. Er werken nou eenmaal veel vrouwen in de kinderopvang dus kun je het verwachten. zonder hen zou de kinderopvang ook niet bestaan. En daarbij is er genoeg inval en krijgen ze zelfs subsidie.Dus jah ik was erg blij :)) Ik heb ons kindje ook al aangemeld voor kinderopvang op aanraden van mn leidinggevende (best apart om te doen)Als het goed is komt het dan op mijn buurgroep. Lekker dichtbij :)

Ben nog niet echt aan het groeien...behalve mn borsten dan :p Het valt iig nog niet op. ja mn buik is ietsje minder plat maar dat kan ook door mn stoelgang komen. Lijkt me wel leuk hoor om echt een buik te hebben! :))

Bij jou kun je het wel al echt zien mayo?bij een 2e gaat dat ook iets sneller toch?

Ik groei zeker weten al flink! Zal eerdaags wel een nieuwe foto van mijn buik (laten) maken. Zal h'm dan wel op hyves neer zetten.

Ik heb de baby ook al opgegeven op de kinderopvang. Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn. Ook hoop ik op mijn oude kraamverzorgster... Dus ga dat maandag ook maar regelen.. En het kraampakket regelen etc.

Fijn dat ze zo goed reageerde op het werk. Ik vond het ook wel spannend. Mijn leidinggevende reageerde heel erg geschrokken. In eerste instantie snapte ik niet waarom. HIj wist van mijn MK en wist ook dat we het nog gingen proberen.. Wat bleek, Had mijn direct collega die ochtend zijn ontslag ingedient. En het is stervensdruk bij ons en het is vrij lastig mensen te werven voor die functie.. Dus hij zag de boel al in het 100 lopen. Maja, dat is het probleem van Portaal..

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan