zwanger worden na een mk DEEL 2

Mayo: Net wat je zegt dat het probleem van je leidinggevende en niet dat van jou. Wacht vol spanning je nieuwe foto's af.

Jolien: Gelukkig dat alles ok is

Betty: Jou klusdagen beginnen zeker ook alweer bijna? Hier hebben we de eerste week om de dag geklust nu bijna iedere dag, maar niet bewust gewoon omdat we willen hihi

Misschien ben ik er de komende paar dagen niet zo vaak heb namelijk veel verjaardagen en die vriendin van mij moet ik helpen met verhuizen aangezien niet alleen de bruiloft niet doorgaat maar ze er nu helemaal definitief een punt achter hebben gezet

Hey dames,

Hier alles ok, moe, en steeds misselijker (kan geen avondeten meer eten) maandag alweer 10 weken!! Ik mag 18 november weer naar de gyn voor een echo, en dan weer 28 december, heb dan een afspraak gemaakt voor een pretecho!!! Met geslachtsbepaling ;) Maar hoef dus maar 1,5 week te wachten tot ik weer mag gluren, begin nu toch wat rustiger te worden, heb toch wel de hoop dat het nu helemaal goed gaat. Volgende week zaterdag vier ik mn verjaardag. ben dan bijna 11 weken, en dan gaan we het grote nieuws toch maar bekend maken, als je mn buik hier namelijk ziet valt er ook weinig te ontkennen ;)

Week erna weer de echo de 18de en dan ga ik het mn directe baas vertellen en ook mn leerlingen. Dus ben ook benieuwd hoe hij reageert.

Nou ik ga mn bank weer opzoeken!

Liefs Jen

Hallo Allemaal!!

Bedankt voor jullie reacties...! We gaan nog even kijken wat we ermee gaan doen, misschien dat vriendlief naar zijn arts gaat om zijn zwemmers te laten onderzoeken... We weten het nog niet... Ik weet niet wie het vroeg, maar we tempen niet nee... Ik zie dat echt niet zitten door mijn vele avonddiensten, en aangezien het elke keer op hetzelfde tijdstip moet, gaat dat mij opbreken omdat ik iemand ben die veel slaap nodig heeft!

Voorheen voelde ik nog wel eens mijn eisprong, maar heb het al 2 keer niet meer gevoeld volgens mij.. Nou wilt dat helemaal niks zeggen natuurlijk, maar het was wel handig!

Mijn klusdagen komen er inderdaad weer aan, we zijn alvast begonnen... Andere tactiek dit keer, al weet vriendlief dit nog niet :D Gewoon om de dag, en de dag voor de eisprong, de dag zelf en de dag erna, alledrie de dagen.... Misschien dat het helpt...

Jolien: Fijnd at ze op je werk zo leuk reageerde... Net wat je leidinggevende ook aangeeft, zonder werkende moeders hebben we geen kinderopvang nodig...! Lijkt me inderdaad ook wel raar ja, 3 maanden zwanger en dan je ongeboren kind al op geven voor de kinderopvang!

@Mayo: Inderdaad... Niet jou probleem toch?? Als die functie moeilijk op te vullen is hoef jij je in ieder geval nergens zorgen om te maken! ;)

@Jen: Wat lekker, al die echo's in het vooruitzicht! Wel balen dat je zo beroerd bent erbij, maar ja, het hoort erbij! Hopen dat het zo weg trekt en dat je er niet de hele zwangerschap last van hebt!

Ik weet zo net nog niet hoe het bij mij zal verlopen als ik zwanger ben met dit nieuwe teamhoofd... Ik denk dat ik een serieus probleem ga krijgen, al mag het officieel niet.. Het is een sneaky bastard, dus ik denk dat hij met andere dingen best een ontslag kan onderbouwen, en daar sta je dan...

Ik heb wel besloten dat ik 4 uurtjes minder ga werken in de week.. Van 32 uur (=fulltime bij ons) naar 28 uur in de week... Gewoon wisselen van uren met een andere collega, hij wou dat wel, die 4 uur erbij van mij... dus daar was ik wel erg blij mee. 4 Uur minder in de week is ook niet zo'n mega aanslag op je salaris gelukkig!

Ladies, ik ga me spulletjes pakken en op naar mijn job...Begin nu net weer een beetje in te komen na mijn weekje vrij.. Voelt voor mij als 1 dag vrij maar als ik hoor wat er allemaal gebeurd is zou je denken dat ik 3 maanden weg ben geweest... Lekker leven op de Red Bull (nu mag het nog...) Ik stop de dag voor mijn eisprong (om alle slechte invloeden te beperken tot alleen roken) ipv red bull, wijn, rauw vlees, bladiebla...

Fijne dag allemaal!

Mag ik ff klagen hiero??
Manlief vrijdagavond tot middernacht (!) overgewerkt en daarna het hele weekend niet te genieten omdat hij te moe was.
Dus na die drukke week gewoon geen gezellig weekend gehad. BAH!
Geen geklus, maar vruchtbare dagen waren toch al voorbij.
Maar had toch wel zin in intimiteit.
Nu heb ik dus een kl*tedag.
En knallende koppijn.
Heb erg behoefte om me te gaan bezatten, maar ben ff geheelonthouder. Miniem kansje op zw schap.

*ZUCHT* mannen....

He dat is ook balen Edith.....denk je samen een leuk weekend te hebben zit het er niet in. En inderdaad vruchtbare dagen of niet intimiteit is ook op de andere dagen welkom en belangrijk.....Hopen dat de dag dan maar snel voorbij is.

Hier zijn de klusdagen ook volop aan de gang. Geen idee wanneer mijn eisprong is ik merk het vanzelf wel

Hallo,
Het gaat gelukkig weer iets beter. Nu al 3 dagen niet echt misselijk geweest. De buik groeit ook al goed. Jullie houden een recente foto tegoed.

@Edith, wat balen dat je zo'n rot weekend hebt gehad. Natuurlijk kan en mag je hier net zo veel spuien over wie of wat dan ook als je zelf wilt. Hopelijk word dit een rustigere week..

@Betty, Hoop voor je dat je het straks kan redden met je baan. Het klinkt niet alsof het je erg makkelijk gemaakt zal worden.
Klinkt wel vreend dat je nu 2x achtereen volgens niet je ei hebt gevoeld. Kan natuurlijk maar misschien toch maar eens ovulatie testen gaan doen.. Misschien heb je wel geen ei of heel vroeg -laat.
Keep my fingers crossed!

@Jen, hoe is het nu?? We spreken elkaar regelmatig op msn maar hopelijk neemt je misselijkheid snel af. Hoe reageerde je leidinggevende op het nieuws?

Verder weinig nieuws vanaf deze kant..

Liefs, Mayo

Hoi dames,

Ben hier inene weer zo ongelofelijk onzeker! Weet niet waarom, misschien omdat we er vorige keer deze tijd achterkwamen dat het mis was. Ik weet het niet. Ik ben zaterdag jarig en we zijn waren van plan het dan te vertellen, omdat ik zo onzeker ben heb ik voor aankomende vrijdag avond een "pret" echo geplanned. Hoop zo dat alles nogsteeds goed is, ben dan 10,5 week, dus als het goed is moet krummel dat ook al een beetje bewegen!

Liefs Jen

Jen, snap je onzekerheid wel hoor! Mijn 2e mk ging ook mis met 11 wkn na een goede echo bij 9 wkn. bij een volgende zw schap weet ik niet wanneer ik pas gerust zou zijn. Zo'n vroeg echo zou mij ook niet geruststellen. Maar bij 10,5 heb je al wel meer zekerheid hoor. En vertellen zou ik het wel. Mocht er weer iets naars gebeuren dan wil je toch ook graag steun?
Eerst vond ik het vervelend dat ik het mijn twee anderen kinderen al verteld had. Maar soms hebben ze het nu nog over de baby in mama's buik die dood is gegaan. Dat ze dat wel jammer vinden. Zo lief en ontroerend.

Duimen jullie voor me? 20-11 mijn NOD. heeeeel klein kansje om zw te zijn. Nog 10 dgn.....pffff

Terug
Bovenaan