Hallo Allemaal!!
Bedankt voor jullie reacties...! We gaan nog even kijken wat we ermee gaan doen, misschien dat vriendlief naar zijn arts gaat om zijn zwemmers te laten onderzoeken... We weten het nog niet... Ik weet niet wie het vroeg, maar we tempen niet nee... Ik zie dat echt niet zitten door mijn vele avonddiensten, en aangezien het elke keer op hetzelfde tijdstip moet, gaat dat mij opbreken omdat ik iemand ben die veel slaap nodig heeft!
Voorheen voelde ik nog wel eens mijn eisprong, maar heb het al 2 keer niet meer gevoeld volgens mij.. Nou wilt dat helemaal niks zeggen natuurlijk, maar het was wel handig!
Mijn klusdagen komen er inderdaad weer aan, we zijn alvast begonnen... Andere tactiek dit keer, al weet vriendlief dit nog niet
Gewoon om de dag, en de dag voor de eisprong, de dag zelf en de dag erna, alledrie de dagen.... Misschien dat het helpt...
Jolien: Fijnd at ze op je werk zo leuk reageerde... Net wat je leidinggevende ook aangeeft, zonder werkende moeders hebben we geen kinderopvang nodig...! Lijkt me inderdaad ook wel raar ja, 3 maanden zwanger en dan je ongeboren kind al op geven voor de kinderopvang!
@Mayo: Inderdaad... Niet jou probleem toch?? Als die functie moeilijk op te vullen is hoef jij je in ieder geval nergens zorgen om te maken!
@Jen: Wat lekker, al die echo's in het vooruitzicht! Wel balen dat je zo beroerd bent erbij, maar ja, het hoort erbij! Hopen dat het zo weg trekt en dat je er niet de hele zwangerschap last van hebt!
Ik weet zo net nog niet hoe het bij mij zal verlopen als ik zwanger ben met dit nieuwe teamhoofd... Ik denk dat ik een serieus probleem ga krijgen, al mag het officieel niet.. Het is een sneaky bastard, dus ik denk dat hij met andere dingen best een ontslag kan onderbouwen, en daar sta je dan...
Ik heb wel besloten dat ik 4 uurtjes minder ga werken in de week.. Van 32 uur (=fulltime bij ons) naar 28 uur in de week... Gewoon wisselen van uren met een andere collega, hij wou dat wel, die 4 uur erbij van mij... dus daar was ik wel erg blij mee. 4 Uur minder in de week is ook niet zo'n mega aanslag op je salaris gelukkig!
Ladies, ik ga me spulletjes pakken en op naar mijn job...Begin nu net weer een beetje in te komen na mijn weekje vrij.. Voelt voor mij als 1 dag vrij maar als ik hoor wat er allemaal gebeurd is zou je denken dat ik 3 maanden weg ben geweest... Lekker leven op de Red Bull (nu mag het nog...) Ik stop de dag voor mijn eisprong (om alle slechte invloeden te beperken tot alleen roken) ipv red bull, wijn, rauw vlees, bladiebla...
Fijne dag allemaal!