zwanger worden na een mk DEEL 2

Was ik weer even!!

@Edith: Ik duim mijn vingers blauw voor je!

@Jen: Wat jammer dat je je zo onzeker voelt... Kan het me ook wel voorstellen allemaal... Kop op, en je zult zien dat je een prachtige echo hebt vrijdag!

Hier zijn de klusdagen weer begonnen...Weet nog niet hoe get gaat verlopen, lief heeft gister zijn enkelband gescheurd dus ik heb geen flauw idee of er nog geklust kan worden... Hij heeft veel pijn, helaas. We gaan straks een poging wagen, en dan merken we het gauw genoeg! Ovulatietesten ga ik nog niet aanbeginnen... We klussen de hele maand (6 dagen niet vanwege menstruatie) dus of mijn ei nou vroeg of laat komt, moet niet uitmaken...

En het werk zucht... ja... Er is alweer zoveel gebeurd en gezegd... Teveel om het hier te benoemen.. Het komt er op neer dat er binnenkort veel dingen gaan gebeuren, als het zo ver is, en zeker weten dus, kan ik jullie wat meer vertellen.

Ik ga vriendlief proberen te verleiden met wat paracetamolletjes hihihihi

Liefs Betty

Hey dames, kom net van de ha vandaan. Hij gaat mij nu ook inenten tegen de griep aangezien we bezig zijn met zwanger worden.
Verder zei hij dat mensen er standaard tussen de 6 en 8 maanden over doen om in verwachting te raken. Als het met 8 maanden nog niet is gelukt mag ik terug komen en gaan ze ons helpen. Toch wel fijn om te weten en ook een voordeel dat ik gewoon een erg aardige ha heb. Volgende maand zit het er zeker niet in. Vriendlief gaat namelijk volgende week zondag voor 20 dagen naar zijn moeder toe:(((. Dit is dus ong 5 dagen voor de ( hopelijk niet ) ongi en we missen net de vruchtbare dagen als hij terug is :(((. Duimen dus maar voor deze maand alhoewel ik de hoop een beetje opgeef.

Betty....en nog kunnen verleiden? hihi

Hey dames, kom net van de ha vandaan. Hij gaat mij nu ook inenten tegen de griep aangezien we bezig zijn met zwanger worden.
Verder zei hij dat mensen er standaard tussen de 6 en 8 maanden over doen om in verwachting te raken. Als het met 8 maanden nog niet is gelukt mag ik terug komen en gaan ze ons helpen. Toch wel fijn om te weten en ook een voordeel dat ik gewoon een erg aardige ha heb. Volgende maand zit het er zeker niet in. Vriendlief gaat namelijk volgende week zondag voor 20 dagen naar zijn moeder toe:(((. Dit is dus ong 5 dagen voor de ( hopelijk niet ) ongi en we missen net de vruchtbare dagen als hij terug is :(((. Duimen dus maar voor deze maand alhoewel ik de hoop een beetje opgeef.

Betty....en nog kunnen verleiden? hihi

He jenny!

Ik wil jou huisarts ook!!! Wij zijn ondertussen alweer 11 maanden bezig... Ik heb manlief kunnen verleiden, dus hij heeft geen excuus deze dagen!! Mijn borsten zijn weer voller en ook soms wat pijnlijk, wat de vruchtbare periode dus aankondigt... Wat wel raar is, ik heb van mezelf altijd wat pukkels in het gezicht, en tijdens de menstruatie zit echt vreselijk onder, een weekje ongeveer... Nu is het de afgelopen niet eens weggetrokken! Zelfs niet met mijn wonderzalf (peroxide, van de HA) zit ondertussen alweer op dag 12 van mijn cylcus en mijn gezicht is drama!! Geen rare dingen gegeten, juist wat meer fruit gaan eten... Snappen jullie dit?

Ik ga zo maar weer eens werken.. dag 6 op een rij... gaaaaaaaaaaap... ;-)

Liefs Betty

Dat verhaal van pukkels ken ik wel ja hier worden ze een kleine week voor de ongi goed zichtbaar ( heb er altijd een paar kleintjes onderop me kin ) Wie weet je maakt ze onder hormonen aan he dus het kan of aan je eisprong liggen of haha je weet wel.....alles kan

Nou die pukkels hoeven niet alleen te komen door ongi hoor, ik had ze een week voor mn NOD en ze zijn nog steeds verschrikkelijk, en jeuken!!! ze zitten bij mij vooral onder mn kaaklijn en in mn nek. Echt hopeloos.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan