Jenny, ik wil je niet laten twijfelen, maar weet je dat er meer mensen sterven aan de griep dan aan kanker?? Ik kan je helemaal snappen hoor, ik zou ook dezelfde keuze maken als jij, het enige wat je goed in de gaten moet houden is dat je contact met grieperige, verkouden mensen ontwijkt, veel je handen wassen (ook desifecteren) en papieren zakdoeken gebruik voor je snotneus.
Heel veel mensen denken ligt over de griep (heb het nu over de gewone griep, maar de griep die wij meestal hebben is ook geen echte griep. Een echte, ouderwetse griep, daar ben je 2 a 3 weken zoet mee, en dan ben je ook echt echt mega ziek!! Wat de meeste mensen normaal hebben is een lichte vorm van griep. Ik vind die mexicaanse griep dan ook onzin, want qua symptomen en gevolgen is hij precies hetzelfde als de gewone griep!
Nogmaals Jenny, ik sta helemaal achter je keuze, en wil je niet bang maken! Zolang we gezond leven en die paar handelingen eigen maakt, heb je net zo kans op de Mexicaanse als ieder ander, ingeent of niet!
Liefs, Betty
Ps; ik heb me praktijk insuline prikken gehaald!