zwanger worden na een mk DEEL 2

He Jenny; ik deed vroeger prikken? Ik mag nu officieel insuline prikken geven (alleen in huidweefsel, geen bloed prikken of inentingen geven)...

Hier gaat het nog goed tijdens de klusdagen, dinsdag heb ik mijn ei (bij een 32 dagen cyclus)... Dus zaterdag en maandag dus nog verplicht klussen, en als ik vriendlief zover krijg dan dinsdag ook nog...

Morgen begint de Jimmy Choo verkoop op H&M online.. Iemand bekend mee?? Ik heb 3 paar schoenen op de planning staan en een jasje. Mijn vriendin moet ze proberen in te slaan voor mij aangezien ik te werk ben...Voor de dames die het niet kennen, Jimmy Choo is een schoenenontwerper en een verdomd goeie!! Zijn schoenen kosten gemiddeld 500 euro, en voor een mooi paar laarzen leg je gemiddeld 1.000 euro neer... Voor de H&M heeft hij naast schoenen ook kleding, sieraden en accesoires ontworpen voor gemiddeld 100 euro voor een paar schoenen. Dat is dus super goedkoop!!! Ik MOET MOET MOET MOET MOET MOET MOET wat bemachtigen, anders kost een paar schoenen me een rib uit mijn lijf... Spannend!!

Liefs, Betty

Hai meiden,

Sorry dat het zolang stil is geweest vanuit deze hoek maar het is nogal druk geweest de afgelopen week.

@Betty, gefeliciteerd met het slagen van het prikken! Goed hoor!
Ik hoorde vandaag op de radio over de schoenen van Jimmy Choo. Heb je ze kunnen bemachtigen? Het was echt aansluiten in de rij! Gekkenhuis!

@Jen, ik heb ook gehoord dat er meer mensen aan de normale griep sterven,.. ach er zijn zoveel spookverhalen? Laten jullie je in-enten. Het word idd zwaar afgeraden om het te doen als je zwanger wilt worden!
Ik heb besloten het niet te doen. Ze hebben echtgeen flauw benul wat het doet met de kleine.
Keano laat ik wel ent-en. Dan is er voor mij al groot risico qua besmettingsgevaar, minder

Ik heb vandaag met Keano en mij neefjes sinterklaas binnengehaald. wat was dat leuk zeg! Vorig jaar was hij erg bang maar dit jaar helemaal niet. HIj bleef maar niet piet drentelen om een handje of pepernoten te halen. Ook de foto en het optillen was geen probleem.. Wat een leuke middag!

Donderdag weer na de VK. hartje luisteren. Voor de liefhebber, ik heb een buikfoto op hyves gezet.

Ik krijg een pretecho op 20-12. We weten dus hopelijk dit jaar nog wat het word!

Vanavond feestje.. als ik maar niet halverwege in slaap val.. ben nu al moe zzzz zzzz zzzz

Liefs, Mayo

Owh een foto op hyves ik ga meteen kijken!!!!
Hier geen enkel klachtje wat op een zwangerschap kan duiden, moet zeggen dat dit dan de eerste maand is dat ik echt nergens last van heb....Nou afwachten kan weer beginnen

Hey dames,

Ik ben helemaal op ;) gisteren mn verjaardag gevierd, doorgegaan tot een uurtje of 3, en ja, die kleine word toch weel om 7 uur wakker :p Is altijd weer even terug in de realitiet als je dan wakker word.
We hebben gisteren ook het grote nieuwd aan iedereen verteld. We hadden vrijdagavond een echo, die was helemaal super, loop op schema, dus van morgen 11 weken. We hebben baby zelfs al lekker zien spartelen en springen. Dus het gaat nu gewoon helemaal super!!!! Dinsdag ga ik het aan mn collega's vertellen en dan nog proberen het 2 weken te verbergen voor mn leerlingen ;) vertel het liever na de ouder gesprekken, krijg ik in ieder geval geen ouder die direct willen weten hoe mn vervanging geregeld gaat worden :p

Ik ga even een ontbijtje maken!!

Liefs Jen

Goedemorgen,

@Jen, ik deel je gevoel. Wij hadden gisteren ook een feestje dat tot laat duurde en Keano was wel weer vroeg wakker.. Gaaap!

Hoe reageerde de familie? Nu nog heel even wachten en je hoeft het eindelijk niet meer verborgen te houden. Heb je al buikfoto's?

@Jolien, zag foto's van je huisje op hyves! Ziet er goed uit zeg!

@Jenny, alles kan nog.. Toen ik zwanger werd, had ik die maand ook nergens last van terwijl ik daarvoor van alles voelde... Ik heb het op een bepaald moment een beetje los gelaten. Ik was er mentaal niet meer mee bezig. Sterker nog, dacht er alleen maar aan wanneer ik op het forum was.

Wat leuk! Al die reactie's op mijn foto's! Echt huge is ie nog niet maar het groeit allemaal al best!

Hoe staat het met jullie NOD's?

Liefs, Mayo

ZZZzzzZZZZzzzzZZZzzz Betty heeft net 10 dagen achter elkaar gewerkt, een werk'week' van 72 uur.... ZZZzzzZZZzzzZZZ ik ben dood en dood op...Ik ben er morgen weer, en dan reageer ik overal even op...!

Liefs (gaaaaaaaaaaaaaaap) Betty

Jen, wat fijn dat je echo goed is!! he, toch een hele geruststelling niet dan? ook spannen om het weer te vertellen....
mijn NOD is de 20e. Begin me flink brak te voelen. Moe en misselijk. Maar ben ook wel wat overwerkt en m'n dochter heeft ook lopen spugen (geeeeeeen mex griep!). Dus misschien wel haar virusje. Was vorige maand ook wat misselijk voor mijn NOD en werd toch ongi, dus heb maar niet teveel hoop...

Zo, ga nu lekker pitten...

hoi dames!

Sorry dat ik de laatste tijd niet zo veel reageer. Heb het een beetje druk met vanalles op mn werk en ons nieuwe huis. Ons oude is eindelijk verkocht dus we moeten eind december over zijn. Maar denk dat dat helemaal gaat lukken! Maargoed vandaar dus dat ik een beetje afwezig ben. Lees wel mee hoor!Vind het leuk om wel op de hoogte te blijven.

@mayo:leuk hoor dat keano sinterklaas nu echt begint te beseffen en niet zo bang meer is. Dat zijn leuke dingen! :) lijkt me ook zo gezellig om over een paar jaartjes met ons kleintje echt sinterklaas te kunnen vieren! (dat hij of zij het dan ook echt snapt :p)
Zal zo even naar je buikfoto kijken!vind het ook wel grappig omdat wij ongeveer even ver zijn :) Ik heb gister een buikfoto gemaakt maar er is echt niets te zien hoor haha. Maargoed wel leuk om het een beetje bij te houden en dan over een maandje het verschil te zien. Heb je trwns een gevoel over wat het wordt?

@Betty: Nou meid slaapse!lekker uitrusten!Oh en ook nog gefeliciteerd met je prikdiploma ;P brrr lijkt met best eng om andere mensen te moeten prikken. Knap hoor!

@edith@jenny: Wie weet dames!alles kan! En je gevoel kan je zo misleiden! Steeds als ik dacht dat het raak was was het niet raak en de keer dat ik dacht dat het echt niet raak was was het wel raak. Dat is het frustrerende..dat je niets weet! Zal voor jullie duimen. Ps: wanneer zijn jullie nod's? Sorry als het al ergens heeft gestaan :S

Nou ik duik zo mn bedje in. Heb weer een druk weekje voor de boeg. Morgen werken en dan een vergadering..dinsdag een studiedag..en verder vooral veel huisklussen. Maar...woensdag heb ik weer een echo! :D ben weer erg benieuwd!

Sweat dreams iedereen!

Liefs Jolien

Terug
Bovenaan